🤍31.KAPITOLA - DRUHÝ DEN KONKURZU🤍

22 6 6
                                    

...Chtěla jsem na sobě tvrdě pracovat...

Už v pět ráno jsme přijeli do haly. Už tu všichni trainees byli. Když jsme prošli muž mi hned dal do ruky jakou si tabulku s mým jménem.

Potom mě nějaká žena odvedla od Binnieho. Věděla jsem proč a kam Binni mi vše v autě řekl, jako jak to bude. Dovedla mě do místnosti kde už byli všichni trainees a čekali než to začne. „Až vám řeknu všichni pak půjdete na stage postavit se přesně popořadě jak jste byli první den. Pak začne konkurz který bude probíhat tak že každý má uvedené tři písničky které bude tancovat, až skončíme vrátíte se opět sem a každý půjde s určitým člověkem do malého studia. Jednotlivě. Pak následuje odpolední pauza a potom se to samé opakuje se zpěvem." Vysvětlila nám žena. Vše jsem věděla protože mi to říkal Binni. Důvod proč všechny tyhle věci věděl byl ten že dřív taky chtěl debutovat. Ale pak se něco stalo a je už jen asistent. „Tak můžete jít." Řekla žena a otevřela dveře do dlouhé chodby. Všichni jsme se vydali chodbou a došli až na stage kde byla jako včera porota a na místech idolové. Všichni jsme se seřadili do pořadí jak jsme měli být. Což znamenalo že předemnou je Sarah a já jsem druhá. Opět tu byl Minseo který uváděl druhý den konkurzu. „Teď poprosím Sarah Catiagale aby přišla sem dopředu." Řekl po úvodu. „Pod jakou agenturou by jsi chtěla debutovat?" Zeptal se jí. „Pod JYP." Odpověděla stručně. „Předávám slovo." Řekl a odešel. „Sarah jaká je tvá první choreografie?" Zeptal se JY Park. „Jako první choreografii jsem si vybrala ICY od ITZY." Odpověděla a Park udělal rukou gesto na znamení že může začít. Sarah se postavila doprostřed pódia a čekala než začne hudba. Když Sarah začala tančit všichni na ní s údivem koukali. Byla vážně dobrá. Taky jsem byla takhle dobrá, před nehodou. Ale tvrdě jsem cvičila a doufala jsem že budu taky takhle dobrá. Jako Sarah jsem teď ale nebyla. Nemám na ní. Sarah dokázala kontrolovat každý pohyb a každou část svého těla což Parka zaujalo. Myslím si že pokud Sarah tak dobře zpívá jak tančí tak na sto procent debutuje. Druhá choreografie byla I CAN'T STOP ME od TWICE a poslední byla RED FLAVOR od RED VELVET. „Děkujeme." Řekl Park když Sarah dokončila poslední choreografii. Byla vážně dobrá. Vrátila se na své místo a hned po ní jsem šla po Minseově zavolání já. Minseo mi položil stejnou otázku, a to kde chci debutovat. Odpověděla jsem že pod JYP a pak jsem řekla jaká je moje první choreografie. Byla to MAFIA IN THE MORNING od ITZY. Tuhle choreografii jsem se učila každý den a upřednostňovala jsem jí. Byla to jedna z tří momentálně nejdůležitějších choreografií co jsem se učila. Kvůli konkurzu. Uměla jsem jí úplně do detailů a dokázala jsem kontrolovat každý můj pohyb. Šlo mi to dobře a všichni mě s mírným údivem sledovali jak tančím. Musím si přiznat že na to že jsem po nehodě to umím dost dobře. Druhá choreografie byla HIP od MAMAMOO a poslední byla CHERRY BOMB od NCT127. Troufla jsem si na klučičí choreografii. Nevím proč ale ty klučičí mi šly líp. Taky mě bavily. JY Park vypadal dost překvapeně při mé poslední choreografii. Byla jsem na sebe hrdá a dávala jsem to v tanci znát. „Děkujeme i tobě." Řekl nakonec Park. „Liv." Dodal a usmál se. Vrátila jsem se zpátky na místo a uviděla jsem že Sarah protočila očima. Postavila jsem se jako předtím vedle ní. „Nemusíš mu lézt do zadku aby tě měl rád." Naklonila se a zašeptala během toho co Minseo uváděl dalšího z trainees. „Jen dělej to co se mu líbí a dá ti pokoj."
„A neznamená právě to lézt mu do zadku?" Pošeptala jsem a trochu se zasmála. „To není vtip-"
„Poslouchej Sarah, kdybych JY Parkovi lezla do zadku nebylo by to tak že bych na sobě dřela abych uměla dobře tančit. Ne, lézt do zadku vypadá ještě trochu jinak." Pošeptala jsem jí a arogantně se na ní usmívala. Sarah se usmála taky, bylo to dokonce víc arogantní než jsem to dokázala já. Zvláštně se na mě koukala. „Já ale o Parkovi nemluvila." Odpověděla. Úsměv mi z tváře slezl. Sarah hrdě otočila hlavou a předstírala že sleduje trainee. Z jejího výrazu bylo ale zároveň vidět jak moc si užívá ten pocit když mě tak moc mučí. O kom teda mluvila když ne o Parkovi? Nic jsem nechápala ale momentálně jsem si nad tím nechtěla lámat hlavu. Když jsme měli jít každý jednotlivě do studií každému byl přidělen někdo z agentury kam chtěl daný trainee jít. Nevěděla jsem co se tam bude dělat ale brzo jsem pochopila. Hodnocení. Měla jsem do přestávky předvést nejvíc věcí co jsem se naučila a pak přišlo vyhodnocení. Každá i když drobná chyba se počítá. Hodnocení nad 50% znamená že se dostanu do JYP a budu u nich moct trénovat na debut. Pod 50 to znamenalo že končím. Výsledky jsme se ale měli dozvědět až v poslední, tedy třetí den.

Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat