...Nic jsem neřekla a odešla...
Na další a poslední den konkurzu jsem se hodně těšila. Seděla jsem nervózně v místnosti kde jsme všichni trainees čekali včera. Tentokrát jsem tu ale byla sama. Každý vystupoval jednotlivě. Mimochodem už jsme nebyli seřazení podle posloupnosti jako včera, každého si volali jednotlivě na jednotlivé vystoupení. Šlo o závěrečné vystoupení kde se hodnotilo a vybíralo kdo bude debutovat. Proto to muselo být oddělené kvůli rivalitě. Nevěděla jsem kolik bodů dostali ostatní. Každý znal jen své body, nikoliv body ostatních. „Liv." Oslovila mě mladá žena která tu byla o včera. „Jsi na řadě." Usmála se a udělala pohyb hlavou ke dveřím na znamení že už mám jít. Zvedla jsem se a šla na pódium. Všichni čekali na moje vystoupení. Popravdě ani Binni nevěděl jaké vystoupení budu mít. Nevěděl to nikdo kromě mě. Měli jsme si to vybrat a naučit všechno sami, byla to podmínka. Já si vybrala MIC DROP STEVE AOKI REMIX a I NEED U MMA REMIX JIMIN SOLO z roku 2019. Ano, obojí bylo od BTS. Popravdě jsem si vybrala dva naprosto odlišné styly tance. Hip-hop a moderní tanec. Taky jsem si vybrala tyto choreografie protože byli složitější než ty obvyklé. Učila jsem se je už dlouho ale na posledním a třetím dnu konkurzu jsem viděla příležitost je předvést. Těšila jsem se na to. Dala jsem znamení že můžou pustit písničku a začala jsem tancovat. Soustředila jsem se pouze na choreografii a moje pohyby. Vše jsem si dokonale pamatovala protože jsem si na učení dávala záležet. Nevšímala jsem si okolí takže nevím reakci ostatních. Vím ale že mi tato choreografie opravdu šla. Když jsem dotančila MIC DROP byla schválená pauza abych se mohla převléct. Nabízeli ji každému ale ne každý jí přijal. Oblékla jsem se do černých minišatů určených k modernímu tanci. Taky jsem měla připravený šátek, podobný tomu s kterým tancoval Jimin. Uměla jsem celou choreografii dokonale. Učila jsem se jí opravdu dlouho a dávala si záležet. Vrátila jsem se už převlečená na stage a čekala než začne hudba. Nikdo mě neviděl protože byla zhasnutá světla. Až když začala hudba rozsvítila se. Opět jsem nevnímala nic jiného než tanec. Začala jsem tancovat moderním tancem přesně jako Jimin. S ladností a lehkostí. Prožívala jde každý pohyb. Prožívala jsem tanec ne jen svým tělem, ale i svým výrazem v obličeji, a svými emocemi. Když jsem skončila všichni začali tleskat. Nervózně jsem tam stála před manažery kteří mě měli ohodnotit, přesněji před JY Parkem. Chvíli si rukou jen tak opíral hlavu a nic neříkal. Potom se nadechl a konečně promluvil. „Liv..." Začal. Byla jsem opravdu nervózní. Takhle nervózní jsem snad ještě nikdy nebyla. „Ty jsi opravdu...jak to jen popsat..." Pokračoval. Tušila jsem že je zle. „..ohromující!" Vypadlo z něj nakonec. Spád mi velký kámen ze srdce. Hluboce jsem vydechla a začala se smát. JY Park se začal smát taky. „Myslím to vážně." Řekl. „Ty dokážeš procítit každý pohyb, každý tón, každou emoci, a to je na tančí to nejkrásnější. Samozřejmě hned po samotném tanci. Vidím v tobě velký potenciál." Byla jsem ráda že toto slyším. Usmívala jsem se. „Fajn. Myslím si že můžeme na vyhodnocování." Zavřel nějaké desky a všichni z manažerů a zástupců manažerů a společností souhlasili. Všichni trainees jsme se seřadili na pódiu a čekali na výsledky. „Postupněkaždý manažer pod kterou agenturou chcete debutovat bude říkat jména, body, a jestli jste debutovali nebo ne." Řekl pan Su. „Sarah." Začal Park. „Dostala jsi víc než průměr. Vítám tě mezi JYP's trainees." Sarah se začala smát a radovat se. Každý kdo byl vyhlášen si měl jít sednout, takže Sarah po oznámení šla na své místo. „Danielle..." Pokračovali ale moc jsem je nevnímala. Postupně nás ubývalo a ubývalo. Někdo odešel, někdo postoupil. Postupně jsem pochopila že budu oznámena jako poslední.
„Liv...." Vyslovil JY Park mé jméno. „Ty jsi měla neobvyklý počet bodů. Obzvlášť kvůli nehodě která tě bohužel potkala. Musím ti ale s bolavým srdcem oznámit nemilou zprávu." Vyrazilo mi to dech. Nevěděla jsem co říct. Připadala jsem si strašně trapně. Stála jsem uprostřed pódia a všichni na mě koukali. Sklopila jsem zrak a čekala to nejhorší. „Tedy pokud bereš jako nemilou zprávu že budeš debutovat pod JYP ENTERTAINMENT." Pokračoval a já myslela že vybouchnu. JY Park se začal smát a já taky. Začala jsem poskakovat a radovat se. „Těším se na tvou práci." Řekl a usmál se. Měla jsem strašnou radost.Po převléknutí jsem hned běžela najít Binnieho. Hned když mě viděl šel ke mě a obejmul mě. „Moc ti to přeju." Řekl a pevně mě držel v objetí. Měla jsem plán. Měla jsem plán takový že když se mi dnes podaří debutovat řeknu Binniemu co k němu cítím. A stalo se. „Nechceš to někde oslavit?" Zeptala jsem se ho. Byla by to dobrá příležitost jak mu to říct. „Můžeme." Usmál se. „Mohl bych říct-"
„Ne Binni jen s tebou." Přerušila jsem ho. Binni se na mě nechápavě podíval. „Dobře." Souhlasil nakonec. Někdo mi najednou položil ruku na rameno. Otočila jsem se a byl to Han. „Gratuluji." Usmál se a obejmul mě. V tuto chvíli mi to bylo úplně jedno a obejmula ho taky. Kéž by to viděl Sung-Ho. Kéž by ze mě mohl mít radost. Když jsem o něm přemýšlela najednou jsem někde v místnosti uslyšela jeho hlas. Rozhlédla jsem se jestli ho tu někde neuvidím. „Liv pojď." Řekl Binni a táhl mě za ruku ven. Dovedl mě až k autu. „Kousek odsuď je bistro, šlo by to tam?" Zeptal se mě. „Klidně." Usmála jsem se a potom jsme jeli společně do bistra oslavit můj debut a taky to co k němu cítím.„Takže jsi je prostě zazdil?" Smála jsem se na celé bistro když mi Binni vyprávěl jednu z jeho historek. „Jo asi tak." Smál se taky a u toho se snažil něco jíst. Když jsme se konečně přestali smát začali jsme se věnovat jídlu. „A mimochodem." Řekl s plnou pusou. „Proč jsi chtěla být jen se mnou?" Zeptal se mě když polkl. Usmála jsem se. „Jen tak. Chci pryč od toho ruchu." Vymluvila jsem se a zabodla pohled do talíře s jídlem. Culila jsem se jako nějaká puberťačka. „To chápu." Řekl Binni a pousmál se. „Moje holka to taky tak má." Řekl. Najednou ve mě ztuhla krev a úsměv mi z tváře okamžitě zmizel. „C-cože?" Zeptala jsem se. „Moje holka Yuni, taky čas od času potřebuje utéct od lidí, ale většinou se mnou." Zasmál se ale mě do smíchu nebylo ani trochu. „Liv jsi v pohodě? Jsi nějaká bledá." Zvážněl. „Co? J-jo, jsem v pohodě." Řekla jsem nervózně. Binni se na mě usmál a věnoval se dal jídlu. Ale já už nechtěla jíst. Bylo mi na nic. Cítila jsem se opravdu trapně. V tu chvíli jsem si uvědomila co jsem udělala Sung-Hoovi. Jakou velkou chybu jsem udělala.
Čaukyyy omlouvám se za kratší kapitolkuuu💖 snad to nevadí🥹 mám vymyšlenou prostě geniální zápletkyy v množném čísle takže nebojte bude hodně kapitoleeek❤️🩹❤️🩹 Omlouvám se že teď kapitoly moc nevycházejí, stěhujeme a do toho mám nějak moc školy🙄 a do toho ještě píšu další knihu takže prosím o pochopení🥹❤️🩹 moc moc prosím hlasujte pro moje kapitoly a sdílejte aby se dostal příběh k více lideem✨🫶🏼 mějte se krásně papaaa🦋
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fiksi Penggemar...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...