...Věděla jsem přesně kde Sung-Ho bude...
Běžela jsem do Kiss Entertainmentu. Ano. Skutečně jsem celý kilometr a půl běžela. Když jsem tam doběhla hened jsem jela výtahem na střechu. Když jsem se tam konečně dostala uviděla jsem Sung-Hoa jak stojí na kraji budovi. „Sung-Ho." Řekla jsem se slzami v očích. Sung-Ho se otočil. Taky brečel. „Co tu děláš?" Zeptal se překvapeně. „Jdu za tebou." Řekla jsem a začala trochu brečet. „Ty jsi běžela?" Zeptal se když viděl že jsem udýchaná. Kývla jsem na souhlas. „Až z Heart Academy?" Vypadal dost překvapeně. Udělala jsem k němu krok blíž. On ale udělal malý krůček ode mě. „Prosím nedělej to." Řekla jsem a rozbrečela se. Sung-Ho se taky rozbrečel, ještě víc než předtím. „Proč ne?"
„Protože tě miluju ty blbe."
Sung-Ho nic neříkal. Vyděšeně na mě koukal. Klečela jsem asi metr dole před ním a brečela. „Co jsi říkala?" Zeptal se tiše. „Miluju tě." Brečela jsem. Sung-Ho sešel z výstupku okraje budovy a klekl si ke mě. Podívala jsem se na něj a trochu se uklidnila. Jeho přítomnost mě uklidňovala. „Já tebe taky." Zašeptal. „Já tebe taky." Zopakoval a rozbrečel se. Obejmula jsem ho a znovu začala brečet. Sung-Ho nevíš ani jak moc jsem toto chtěla udělat. Tak moc jsem tě chtěla objímat. Tak moc jsem ti chtěla říct že tě miluju. Tak moc jsem tě chtěla. „Miluju tě." Zašeptal mezi vzlyky. „Ja vím." Zašeptala jsem taky.„DOHÁJE LIDI!" Někdo na nás zakřičel. Rychle jsme se podívali kdo to je. Na střeše stál nějaký chlápek z personálu a vypadal dost vylekaně. Rychle jsme se oba postavili. „Já si jdu zahulit a dva lidi se tu jen tak objímají. To můžete dělat i uvnitř." Vím že sem personál někdy chodí kouřit. Chlápek nás vyhnal a ještě nám zanadával. Když jsme nedobrovolně jeli výtahem dolů podívali jsme se na sebe. Zničeho nic jsme oba dostali záchvat smíchu. „Dědek."Řekl naštvaně Sung-Ho když se přestal smát. Milovala jsem když se smál. Měl tak nádherný smích. Mohla bych ho poslouchat do nekonečna. Když jsme přijeli výtahem do patra kde má Sung-Ho pokoj šla jsem s ním.
Před pokojem jsem si myslela že se rozloučíme ale zatáhl mě dovnitř. Opřel mě o zeď a kolem mě dal ruce. Měl v pokoji záhadně tmu. Koukal mi do očí. „Nechci být tvůj kamarád." Řekl tiše. „Chci tě líbat." Dostala jsem motýlky do břicha. Byl tak krásný. Chtěla jsem ho políbit. „Problém ale je..." Řekl. „...že když tě začnu líbat už asi nepřestanu." Pokračoval. Díval se mi jen do očí. Potom jsem si všimla že koukal níž. Koukal mi na rty. Nevydržela jsem to a políbila jsem ho. On mi polibek hned oplatil. Byl tak vášnivý. Přesunuli jsme se k posteli kam jsme si za chvíli sedli, aniž by jsme se přestali líbat. Já ale najednou přestala. Podívala jsem se na něj. Chytl mě za krk a přitáhl si mě zase zpátky. Opět jsme se začali líbat. Tentokrát vášnivěji. Líbal mě s jemností ale zároveň tím říkal že mě chce. Položil mě na postel. Najednou mě začal líbat na krku. Něco mě napadlo. Sjela jsem rukama dolů a začala ho.....lechtat [vy perverzáci!] Sung-Ho se začal smát a převalil se na záda. „Potvoro." Řekl. Lehla jsem si na bok a koukala na něj. „Za to zaplatíš." Řekl tiše a pousmál se. „Jo? A jak?" Řekla jsem provokativně. „Ty!" Zvedl se a já taky. Utekla jsem z jeho pokoje a začala utíkat chodbou pryč. Smála jsem se u toho. Vyběhla jsem z budovi a řekla jednomu našemu řídiči že potřebuju do Heart Academy. Nasedla jsem rychle do auta které se rozjelo. Z okýnka jsem viděla Sung-Hoa který mě sotva doběhl. Byla jsem dobrá v rychlém běhu. Začala jsem se smát.
Když jsem přijela před Heart Academy bodyguardi poznali auto a šli k němu abych mohla projít. Dostala jsem se dovnitř kde stále pokračovala akce. Běžela jsem za Kelly a Soo. Zajímalo by mě jestli Sung-Ho jede za mnou i sem.
„Liv!" Řekla přísně Soo když mě uviděla běžet k nim. Byl u ní i Hyunjin a Felix, se kterými jsem měla mít vystoupení. „Kde jsi sakra byla?" Zeptala se mě. Byla naštvaná. „Sung-Ho?" Řekla překvapeně když se objevil za mnou. V tu chvíli se mi chtělo hrozně smát. On jel vážně za mnou až sem. „Co se stalo?" Zeptala se. „A- proč máš rtěnku?" Řekla a Sung-Ho si pohotově utřel rty. Hyunjin se tiše zasmál. „Tak my už půjdeme." Řekl a tlačil Felixe pryč. „Sung-Ho!" Zvolala Kelly když ho uviděla. Obejmula ho. „Co se ti stalo?"
„Vysvětlím ti to později." Řekla jsem. Kelly a Soo-ah se usmály a souhlasily. „Sung-Ho jestli chceš máme místo kam si můžeš sednout." Řekla Kelly a Sung-Ho souhlasil, a taky si šel sednout. Soo mě chytla za loket a cukla se mnou. „Nechceš nám třeba něco říct?" Zeptala se. „No...asi." Řekla jsem naschvál smutně aby jsi myslely že jsem smutná. „Asi to že vám dlužím 115 700 Wonů." Řekla jsem a začala se smát. Holky nejdřív byly překvapené ale začaly se smát taky.Šla jsem si sednout na moje původní místo které bylo vedle Txt. Nevěděla jsem kde je Sung-Ho ale chtěla jsem být s ním. Akce se už pomalu chýlila ke konci. To jsem byla pryč tak dlouho? Když akce skončila chtěla jsem se jít vydat partu. Někdo mě chytil silně za rameno a přitáhl mě zpátky. Otočila jsem se a byl to Yeonjun a za ním stáli kluci. „Měla jsi mít na konci vystoupení, kde jsi byla?"
„A proč tě to zajímá?" Objevil se tu i Han s klukama. Vyděšeně a nechápavě jsem na oba koukala. Vraždili se pohledem. Stáli naproti sobě jako kdyby byli v ringu a měli se zmlátit. „Fajn, tak- tak já už půjdu." Řekla jsem a zmizela odtamtud.Když jsme přijeli domů chvíli jsme si ještě povídali nebo něco řešili. Potom si každý zalezl do svého pokoje. Chtěla jsem být se Sung-Hoem. Jako náhodou někdo zaťukal na dveře a byl to Sung-Ho. Přišel potichu ke mě. „Co tu děláš? Jestli tě tu najdou tak-"
„Tak co?" Položil mi prst na pusu aby mě tím umlčel. Lehl si na postel a podíval se na mě. Lehla jsem si na jeho hruď. „Chci být s tebou." Zašeptal. „Miluju tě." Řekla jsem. Sung-Ho mě objímal rukama a hladil mě. Cítila jsem se s ním dobře a v bezpečí. Byl to skvělý pocit. Milovala jsem ho. Strašně moc. Najednou jsem si vzpomněla na to co se stalo na konci akce Heart Academy. To co mělo být? Toto bude ještě zajímavé.Čaukyyy hahahah😏 tak coooo líbila se vám kapča? Zajímá vás co se bude dít dál? To máte smůlu, mažu si wattpad. Ne jk🤣To bych vám neudělala (možná..)💗 ✨ nezapomeňte hlasovat pro moje kapitoly a zatím papaaa🤍
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fanfic...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...