...Když jsem se najedla lehla jsem si a usnula...
Hned po ránu jsem šla do fotoateliéru. Byla jsem nová ambasadorka CELINE a fotily jsme nějaké oblečení a doplňky. Byla jsem tu zhruba přez hoďku. Vždy když jsme na 50 pokusů dofotili jeden kus oblečení nebo doplněk šli jsme hned na další. Taky jsme natáčeli krátký film.
Když jsme skončili ve fotoateliéru jeli jsme s Jis a Hinnim zpět do Kiss. Hinni není tak vážný jak vypadal, dokážeme se otevřeně bavit a je docela milý. Ale zlatý Hyunbin a Sung-Ho. Už dva dny jsem ho neviděla a chybí mi. Když jsme přijeli do Kissu šla jsem rovnou do studia cvičit. Musela jsem se naučit synchronizaci s backround dancers. Ve studiu už na mě čekala Any a ostatní. Rovnou jsme začali s první písničkou. Any říkala že Lisa dorazí později takže jsme na ní nečekali. S pár tanečníky jsem se seznámila. Byli docela fajn. Zvlášť Michael, Miky. Cvičili jsme asi dvě hodiny a potom přišla i Lisa. Koukala jsem na ní jako na anděla když jsem jí viděla. Strašně moc jsem jí obdivovala. Byla jsem strašně šťastná že budu moct tancovat zrovna s ní. Musela jsem ale být v klidu, a nechovat se jako fanoušek. I když jsem. Je to jedna z věcí kterou mi Hanni říkal. Snažila jsem se tedy chovat normálně a kupodivu mi to i šlo. Seznámily jsme se a začali rovnou s tancem. Jak jinak, Lisa byla dost překvapená tím co umím. Byla jsem ráda když od ní slyším slova jako že jsem talentovaná a tak. Byla jsem na sebe hrdá. Cvičili jsme asi dvě a půl hodiny. Potom jsme si s Any ještě prošly jak vypadá stage, aby jsme věděly jak se pochybovat. Pojedeme tam i dřív aby jsme mohly trénovat i tam. Tedy aspoň já. Když jsme skončili Lisa s manažerem a ostatními jeli zpět na YG. Já šla do pokoje kde jsem si měla dát rychlou svačinu s Jis a pak zase někam jet. Bylo to zvláštní když jsem měla nabitý program. Měla jsem jet na nějaký program kam hodí i idolové. Povídala jsem si s fanoušky a občas něco podepsala. Nějak se tomu říká ale nemohla jsem si vzpomenout jak. Myslela jsem že to je autogramiáda ale Jis říkala že tohle je ještě trošku něco jiného.
Když jsme přijeli bylo tu spoustu lidí což mě překvapilo. Nevěděla jsme že mám tolik fanoušků. Moc jsem na svoje sociální sítě nekoukala. Posadila jsem se na vyhrazené místo a postupně si povídala s fanoušky kteří přicházeli. Občas jsem i podepisovala například katalogy se svými fotkami nebo časopis kde byla moje fotka. Bylo docela příjemné vidět že mám tolik fanoušků. Všichni byli docela příjemní. Dávali mi i dárečky které jsem si bohužel nemohla vzít. Ale bylo to hezké.
Když jsme se vrátili do Kissu měla jsem konečně volno. Bylo něco okolo devatenácté hodiny. Napsala jsem Sung-Hoovi a on si zprávu hned přečetl.
„Nechceš se vidět? Chybíš mi..."
„Ty mě taky, můžu k tobě přijít jestli to nevadí?"
„Nevadí."Položila jsem telefon a čekala než Sung-Ho přijde. Když po chvíli přišel byla jsem skutečně ráda že ho vidím. Hned jsem ho obejmula a on mě taky. „Chyběl jsi mi." Řekla jsem. Dal mi pusu na vlasy. „Jaký jsi měla den?" Povídali jsme si až do večera. Vlastně až do noci. Byla jsem ráda že jsem s ním. Vyprávěl mi že se těší protože má přijet jeho sestra. Řekl že i společně s ní se půjde podívat na můj koncert. Byla jsem ráda protože bez něj bych tam moc nechtěla. A bylo by fajn poznat jeho sestru. Vyprávěla jsem Sung-Hoovi spoustu věcí až z toho u mě usnul. Lehla jsem si k němu a usnula taky. Miluju ho.
✨ ~Menší time skip~ ✨
Balila jsem si věci do Thajska. Těšila jsem se. Zvlášť když jsem věděla že tam budu se Sung-Hoem a že tam bude Lisa. Zabalila jsem si asi dva kufry a tašku (neměla jsem na výběr.) Odlétat jsme měli společně s Lisou soukromým letadlem zítra v pět hodin ráno. Už za dva dny budu mít koncert. Nechápu to. Byla jsem hrozně nadšená. Před odjezdem jsem neměla nic na plánu, jen mi Any ukazovala mapku areálu ve kterém budeme, abych se neztratila. Procházela jsem si ho dokud jsem si nepamatovala nejzákladnější chodby kterými budu chodit. Ještě jsem si připravila pár věcí a odpočívala na zítřejší odlet.
🤍 *Pohled Sung-Hoa* 🤍
[Pro ty kteří to nemají rádi, připravte se na nepříjemnou situaci.🙏🏼]
Byl jsem ve městě a čekal na svou mladší sestru Sung-ryo. Bohužel počasí vyšlo tak že pršelo. Neviděl jsem jí už sedm let, od té doby co jsem v Kiss Entertainmentu. Moc jsem se na ní těšil. Koupil jsem jí její oblíbené květiny. Uviděl jsem přijíždět taxi a poznal že v něm sedí ona. Zamával jsem jí a ona mi zamávala taky. Když taxi zastavil šel jsem k ní. „Ahoj oppa." Vystoupila z auta a obejmula mě. „Můžeme jet ještě taxíkem, je to zaplacené." Usmála se. „Jen mi prosím dojdi koupit vodu." Nikdy mě nenechala nic říct. Ale tentokrát mi to nevadilo, byl jsem rád že jí vidím. Usmál jsem se a šel do obchodu který byl hned za námi. Rya si sedla zpět do auta. Vybral jsem a zaplatil vodu kterou jsem jí koupil. Vyšel jsem z obchodu a koukal na Ryu v autě. Zamávala mi. Byla roztomilá. Pořád moje malá sestřička. Pousmál jsem se. Najednou jsem z ulice uslyšel výkřik a hlasité bouchání. Podíval jsem se odkud to přichází. Uviděl jsem hodně rychle přijíždějící auto. Nemělo ale žádnou kontrolu. Ztuhla mi krev v žilách. Auto mířilo přesně k autě ve kterém seděla Rya. Ta si ale ničeho nevšimla. Najednou rozjeté auto narazilo do taxíku. Pár lidí okolo vykřiklo leknutím. Auta začala hořet a všichni začali panikařit. Nevěděl jsem co se měl dělat. Nedokázal jsem se pohnout. „Ryo." Řekl jsem polohlasem a po tváři mi stekla slza. Rozběhl jsem se k autům a snažil se nějak dostat k Rye. Podařilo se mi vykopnout okno a vytáhnout jí ven. „Ryo prosím." Opakoval jsem a brečel u toho. Byla celá od krve. Dal jsem jí prst pod nos abych zjistil jestli dýchá. Ale nedýchala. Sáhl jsem jí na hrudník. Srdce jí nebilo. Někdo zavolal sanitku a ta přijela dost rychle takže okamžitě přiběhli ke mě. Byla tu už i policie. Záchranáři mi Ryu vytrhli z náruče. Nedokázal jsem nic dělat. Nedokázal jsem se pohnout. Byla mrtvá.
~now just Liv~
Když jsme odlétali z Koreje pršelo. Když jsme ráno přiletěli do Thajska bylo tu slunečno, ani jsem se nestačila divit jak je to tu krásné. Škoda jen že s námi nemohl letět i Sung-Ho. Těším se až přijede. Měli jsme rezervaci v soukromém hotelu. Když jsme se tu ubytovali a vybalili věci měli jsme v plánu jet do arény trénovat. Ale bez Lisy. Oblékla jsem se a vyrazili jsme. Bylo to docela jednoduché, dokonce jednodušší než jsem si myslela. Tím že jsem se s prostory seznámila předem na mapce nebylo to těžké. Byli jsme tu všichni tanečníci. Usmála jsem se když jsem uviděla Mikyho. Je takový roztomilý. Začali jsme se zkoušením a ani jsme možná nemuseli, protože to bylo ve finále dost jednoduché. Když Any viděla že nám to jde řekla že to nemusíme trénovat celé. Vše jsem uměla a pamatovala si.
„Nechceš si zajít třeba na kafe?" Zeptal se mě Miky když jsme skončili a balili se zpět do hotelu. „Já nikam nemůžu." Zasmála jsem se. „Tak aspoň v hotelu?" Začal se smát taky. „Jo to by šlo." Řekla jsem. Vypadal jako malé šťastné děťátko když mu dáte bonbónek. Sbalili jsme se odjeli zpět.
„Takže je ti 19, a žila jsi v Česku?" Zopakoval po mě Miky. „Jo! Kolikrát ti to mám ještě opakovat." Řekla jsem a napila se vody. Miky se zasmál. Seděli jsme v hotelové kavárně a povídali si. „Takže jsi Češka." Řekl. Položila jsem otráveně skleničku a podívala jsem se na něj ztrápeným výrazem. „Ne promiň já už si z tebe jen dělám srandu." Zasmál se a já taky. Otevřela jsem telefon a zkusila zavolat Sung-Hoovi. Pořád byl nedostupný. Už asi po desáté. Doufám že se mu něco nestalo. „Komu voláš?" Zeptal se zvědavě Miky. „Mýmu klukovi." Řekla jsem a psala jsem Sung-Hoovi zprávu jestli je v pořádku. „Komu?" Zeptal se překvapeně. Zvedla jsem hlavu. „Mýmu klukovi." Zopakovala jsem a nechápavě jsem na Mikyho koukala. „Aha." Zarazil se a napil se. „Coje?" Zeptala jsem se. „Ale nic." Řekl a vypadal docela zklamaně. Je smutný z toho že mám kluka? Neřešila jsem to a psala Sung-Hoovi dál. Bála jsem se o něj.
Čaukyyy, nová kapčaaa haha já jsem hrozná já vím 🥲🤍 Těšte se ale na dalšii nebojte🥺♥️ nezapomeňte prosím hlasovat pro moje kapitolkyy a zatím papaaa💗
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fanfiction...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...