...Bylo mi to líto....
Seděla jsem ve velkém nahrávacím studiu které mi spíše přišlo jako velká kancelář spojená se studiem. Měla jsem teď všechno jiné, profesionálnější. Řešily jsme něco s Ha-eulem, který byl ode dneška můj manažer. Vůbec jsem nevěděla jak mají idolové složitý život. Nesmím nikam chodit, nikde nic zveřejňovat, s nikým se bavit, tedy kromě idolů, a musím dělat to co mi řeknou oni. Například kdy si nabarvím vlasy, a na jakou barvu. Kam pojedu a co tam budu dělat a tak dál. Znělo to dost nudně. Taky budu trénovat patnáct hodin denně. Budu chodit minimálně obden na focení. Taky jsem se dozvěděla že budu ambassadorka CELINE. To bylo jediné co znělo dobře. Vše ostatní mě děsilo. Hinni (tak mu říkám) mi taky řekl že mi budou chodit nabídky od různých firem a abych hrála ve filmech. Bohužel se ale nemohu rozhodnout na co příjmu a co ne. Musí to rozhodnout on. Poslední věc kterou mi řekl že budu mít koncert v Thajsku. Koncert??!! Já?! Já budu mít svůj vlastní koncert! Nechápu že se tohle děje. Nakonec to má i nějaké výhody. Musela jsem začít trénovat a připravovat se. Díky mému talentu to nebude trvat dlouho. Šla jsem do svého nového tanečního studia kde na mě čekala moje nová trenérka Aein. Tentokrát už jí ale řekli o tom co umím takže jsem jí to nemusela jako každému vysvětlovat a předvádět. Začaly jsme rovnou se seznamem písniček na které budu mít vystoupení.
„Budeš tam s Lisou mimochodem." Řekla Any. „S jakou?" Zeptala jsem se. „Počkat." Zarazila jsem se. „Lisa Manobal?" Řekla jsem a koukala vyjeveně na Any. „No, ano." Zasmála se. „Je z Thajska a je dost známá, pomůže ti to udělat si více, však víš, fanoušků." Nemohla jsem tomu uvěřit. Já budu mít vystoupení s Lisou. Lisa byla moje nejoblíbenější tanečnice a učitelka tance. „Takže je samozřejmý že bude hrát i písnička Money a Lalisa." Dodala po chvíli. „Ale budou to break dance verze." Break dance jsem znala z koncertů. Upraví písničku a i tanec. Něco jako jsem tancovala s Hyunou na The Winners show. „Dneska se naučíš svojí verzi a zítra přijede Lisa a backround dancers." Řekla po chvíli. Dozvěděla jsem se že Lisa bude mít svoje vystoupení jako první, a po ní půjdu já a jenom některé choreografie budeme mít spolu. Ukázala mi seznam písniček na které budu tancovat.
1. 911 by Ellise
2. Looking at Me by Sabrina Carpenter
3. Bun Up the Dance by Dillon Francis (with Lisa)
4. Tomboy by Destiny Rogers
5. Bad Little Thing by Noa Kirel
6. Swalla by Jason Druelo ft. Nicki Minaj (with Lisa)Potom mi dala ještě jeden seznam a u něj mi řekla že to bude moderní tanec.
1. lovely by Billie Eilish
2. Lo Vas A Olvidar by Billie Eilish ft. Rosalía
3. Dancing With Your Ghost
4. Bad Liar by Imagine Dragons
5. Titanium by Madilyn Bailey
6. Good Enough by Little Mix
A závěrečné vystoupení i s Lisou Dj Turn It Up.Všechny tyto choreografie jsem se měla naučit za pět dní. Any šla ke mě a začala mě vše učit od první písničky od začátku.
Když jsme skončili bylo něco okolo 21. hodiny. Tentokrát to trvalo dýl protože jsem se učila každý detail. Taky jsem každou choreografii zopakovala nejmíň sedm krát. Any byla jiná učitelka než Sung-Ho. Tentokrát jsem totiž už byla oficiální tanečníci, ne jen zábava pro ostatní. Ale nevadilo mi to, tanec jsem milovala a šel mi, takže mi nevadilo že jsem tancovala celý den. Byla jsem ale dost unavená. Šla jsem do pokoje a zalezla k sobě do ložnice. Na stole jsem měla udělané jídlo. Jis byla prostě nejlepší. [btw lidi ngl je 1:06 a já mám hlad...] Když jsem se najedla lehla jsem si a usnula.
Ano ano skutečně jsem toto psala v 1 ráno TO KVŮLI VÁM VY MEDÚZY!!! Snad se vám kapča líbí💗 opět se omlouvám že je kratší🙈✨ nezapomeňte hlasovat pro moje kapitolkyy a zatím se mějteeee🥰(nebojte bude to mít ještě hodně kapitol♥️)
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fanfiction...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...