🤍9.KAPITOLA -The Winners show🤍

47 12 8
                                    

[Videa jsou písničky které měla Kraxi připravené na vystoupení + poslední video je jak vypadala její choreografie. Na "Kraxi" film mi daly copyright omlouvám se. Snad si to dokážete nějak představit🫶🏼 Děkuji za pochopení.❤️‍🩹]

[O 3 roky později od The Winners show...ne jen si z vás dělám srandu🤣]

...To zvládnu...

Když film skončil začala jsem se na pódiu posouvat nahoru. Byla jsem strašně moc nervózní. Budu vystupovat před stovky lidí. Když jsem vyjela úplně nahoru oslepila mě světla která na mě byla namířená. Snažila jsem se zaostřit a dívat se na lidi ale skoro nic jsem neviděla. Začala se mi motat hlava. Tohle zvládnu, tohle zvládnu. Opakovala jsem si. Zvýšil se mi tep a začalo mi strašně rychle tlouct srdce. Uvědomila jsem si že začala hrát písnička. Tak jo Liv, to zvládneš. Naštěstí jsem nemusela zpívat, jen jsem tancovala. Rozešla jsem se rovně a začala se pohybovat podle choreografie kterou jsem se naučila. Pomalu jsem se ponořovala do rytmu až jsem přestala vnímat nervozitu a světla okolo. Nakonec jsem to přestala vnímat úplně. Soustředila jsem se na každý krok a pohyb který jsem dělala. Najednou se ve mě něco probudilo, jako kdyby to byla touha po tom zazářit. Začala jsem se i usmívat a prožívat to.

Když jsem dotančila BIBI Vengeance rozezněl se po hale hlasitý potlesk (jako i u předchozích vystoupení). Když jsem se vrátila abych se převlékla byl to takový stres protože jsem to měla udělat rychle. Ale celkem jsem to zvládla. Vrátila jsem se na pódium asi za míň jak minutu. Automaticky začala hrát další písnička a tak to pokračovalo i k tanci s Minem, a až ke chvíli kdy jsem měla tancovat s Hyunou. Když se před mým vystoupení s Hyunou opět rozezněl potlesk a já se šla převléknout.

 Když se před mým vystoupení s Hyunou opět rozezněl potlesk a já se šla převléknout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po vrácení na stage jsem uviděla Minseoa přicházejícího ke mě. „Rád bych vás teď upozornil na jedno milé překvapení, které jsem se teď dozvěděl." Podíval se na mě a já se usmála. „A tím překvapením je, že Kraxi má připravené vystoupení s někým z nás." Vzala jsem mu mikrofon.
„Spíše z vás, myslím že pan Minseo má do idola ještě hodně daleko." Řekla jsem a všichni se začali hlasitě smát. „Děkuju." Řekl Minseo a vzal si mikrofon zpátky. „Takže tu dnes máme zvláštního hosta. Nechám vás se překvapit." Řekl Minseo a odešel ze stage. Šla jsem se postavit do taneční pozice a světla se ztlumily. Uvědomila jsem si že vedle mě najednou stojí Hyuna. V tom jsou ty efekty nejlepší. Vypadá to jako kdyby tu nebyla ale pak se výrobou a zapnou světla a je tu. Byla jsem docela ohromená jejím imagem. Světla se rozsvítila a začala hrát i hudba. Když všichni viděli Hyunu opět se rozezněl potlesk. Byla jsem šťastná že se na mojí historku aspoň na chvíli zapomnělo. Začaly jsme spolu tancovat a do remixu se přidaly různé efekty světel a ohně. Muselo to vypadat vážně cool.

Po skončení jsem se zase vrátila abych se převlékla na svoje poslední vystoupení. Šla jsem směrem k šatně když v tom se přede mnou objevila Ashley s pár dalšími lidmi. Nikdo koho bych chtěla vidět tu zrovna nebyl. „Tak mám pocit že holčička trochu překračuje hranice." Řekla majetnicky Ashley. „Neříkala jsem ti že tu soutěž vyhraju snad já? Myslela sis že když si pozveš Hyunu že ti to pomůže dostat se k vítězství?"
„Nemyslela, ona to věděla." Objevila se za mnou Hyuna. Ashley se najednou chovala úplně jinak. „Hyuno, jsem tvoje největší fanynka, mohla by jsi mi prosím říct jaký to je tancovat s někým kdo je totálně pod tvojí úroveň?" Řekla úplně namyšleným hlasem. Bylo vidět že jí lezla do zadku, a pořádně. „Tyjo, ty jsi krásný příklad." Řekla Hyuna Ashley a ta se zachichotala. „Dík-"
„Krásný příklad lidí který totálně nesnáším." Dodala. Ashley najednou úsměv z tváře zmyzel. „Radím ti aby jsi rychle vypadla, nebo chceš aby ti Kraxi nakopala zadek jako minule?" Řekla a škodolibě se usmála. Ashley se na Hyunu podívala jako kdyby byla největší chudinka a Hyuna nějaká mrcha. Sebrala se s kamarády a odešla. Zůstala jsem ohromeně koukat na Hyunu. „Jdeš?" Usmála se na mě Hyuna jako kdyby se teď vůbec nic nestalo. Šla jsem se převléknout a Hyuna se vrátila na svoje místo kam se posadila. V šatně nikdo nebyl takže jsem se převlékla do bílého body trička se sukní které jsem si vzala před tím než jsme sem přijeli. Šla jsem směrem k pódiu kde už čekala Soo-ah, Kelly a ostatní. „Co to máš na sobě?" Zašeptala přísným hlasem Luna. „Improvizaci." Řekla jsem a Luna se na mě podívala jako na magora. Uviděla jsem Sung-Hoa jak stojí vedle Minseoa a něco říká. Rozběhla jsem se za ním na stage a všichni na mě koukali a nechápali co dělám. „Takže poslední písničkou na kterou bude Kraxi vystupovat-"
„Bude úplně jiná než měla být." Vytrhla jsem Sung-Hoovi z ruky mikrofon a ten na mě vyděšeně koukal. „Co tím myslíš?" Zeptal se Minseo. „Víte, poslední písničkou měla být nová písnička která ještě nevyšla." Řekla jsem a všichni si začali vyměňovat pohledy a něco si šeptat. Uslyšela jsem vzadu za sebou smích. Když jsem se otočila uviděla jsem že to je Ashley. Jak jinak. „Takže-" Otočila jsem se zpět. Podívala jsem se na Minseoka a Sung-Hoa jak na mě nechápavě koukají. „Liv co to děláš." Zašeptal Sung-Ho se zaťatými zuby. „Takže budu improvizovat." Dotekla jsem. Všichni si zase začali něco šeptat. „Tak dobře." Řekl Minseo a usmál se. „Nenene, víte Liv neví co říká-"
„Liv?" Zeptal se Minseo. Sung-Ho ty jsi idiot. „Počkat ta Liv? Dámy a pánové tohle je náš  strašák ze šatny." Řekl Minseo který se začal smát a všichni ostatní taky. Podívala jsem se na Sung-Hoa který se mi omlouval pohledem. Začal se pomalu vzdalovat. Měla jsem v sobě vztek. „Ano, přesně tak to jsem já, ta slavná Liv z šatny." Řekla jsem do mikrofonu a smích utichl. „No a co? Třeba támhle Ashley je taky pořádná mrcha." Řekla jsem a všichni se začali znovu smát. „To je pravda." Zasmál se Minseo tiše do mikrofonu. „Tak to pardón!" Zakřičela Ashley a přicházela směrem k nám. Minseo udělal výraz jakože:

Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat