(1. kapitola pokračuje prologem - myšleno ze prolog nebyl jakože něco co se má stát ale stalo se to a pokračujeme dál)
...Vzala jsem tužku a anonymní formulář hned podepsala...
Když jsme vyšli ještě s dalšími dvoumi muži ven z agentury, nastoupili jsme všichni do černé limuzíny. Jeli jsme na letiště. Seděla jsem naproti dvoum černým obrům kteří mě probodávali očima. Cítila jsem se nervózně a hlavou mi běhaly různé myšlenky. Vědí taky o těch fotkách? Jsou naštvání? Co se teď bude dít?
Když jsme dojeli na letiště vystoupili jsme a hned se na nás sesypali novináři a paparazzi. Nasadila jsem si černou kšiltovku a roušku a sklonila hlavu aby mi nebylo vidět do tváře. Šla jsem první, za mnou šli dva muži a jako poslední šel pan Dong, kterého novináři a fanoušci skupin které vlastnil zasypávali nejrůznějšími otázkami. Slyšela jsem jen úryvky z nich.
...Co říkáte na vztah Jisoo?......Pustí Jina z vojny?..........Bude či má Felix skutečně své solo?....Stává se Big Hit vaší konkurencí?.....
Muž na mě zezadu položil ruku. Zastavila jsem se a ohlédla. „Počkejte na pana Donga." Řekl a já se otočila zpět.
.....Myslíte si že to Yeonjun skončí?.....
Při této otázce jedné novinářky jsem se otočila a podívala se na pana Donga který se vzápětí podíval na mě. V očích se mi objevil strach. „Tak jdeme!" Strčil do mě muž a tlačil mě dopředu. Ohlédla jsem se a viděla pana Donga tlačící se také dopředu. Dotlačili jsme se až do haly a bez jakékolivho dalšího zdržování jsme se dostali do letadla kde jsme se usadili. Pohlédla jsem na pana Donga, který vypadal naštvaně. „Jak je možné že to vědí?" Zeptala jsem se ho ale asi jsem neměla. Jeho naštvaný výraz se změnil na ještě víc naštvaný. „Prostě mlčte a nic nedělejte, a když už tak od teď jen anonymně! Nechceme žádné problémy."
Z pohledu panu Dongovi do očí jsem se podívala na dva bodyguardy kteří nás poslouchali. Vypadali zvědavě což mě usvědčilo že nic netuší. Podívala jsem se rychle z okna letadla, do kterého jsem už zůstala koukat aby mi nebyly vidět slzy v očích. Přála bych si abychom už byli v Koreji.
(Letěli jsme z Česka do Koreji protože v Česku bydlím....tedy...teď už asi ne...)———————————————————————
Tak další kapitolka je tuuuu :)) čtěte dál aby jste zjistili co se děje ;) hlasujte prosím pro kapitoly NEBO SI VÁS NAJDU haha ne jen vtip ale PŘÍSAHÁM ŽE JO, tak zatím😊
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fiksi Penggemar...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...