🤍33.KAPITOLA🤍

27 6 7
                                    

.......co jsem udělala Sung-Hoovi. Jakou velkou chybu jsem udělala....

Ráno jsem se probudila asi okolo půl osmé. Binni ještě spal. Šla jsem dolů a udělala si nějakou snídani. „Lieve?" Ozval se nějaký mužský hlas. Otočila jsem se a u dveří stál mladý kluk. „Ještě v pyžamu?" Zasmál se. „Kdo jste?" Zeptala jsem se. „Chci Vám jen říct že za pár hodin je sraz nových JYP'S trainees. Takže přijďte v 13:00 do haly která je ve třetím patře." Souhlasila jsem a potom kluk odešel. Absolutně nevím kdo to byl ale vypadal mile. Odemkl a jsem telefon a vyhledala Sung-Hoovo číslo. Zaváhala jsem ale nakonec jsem mu zavolala. Chvíli jsem čekala a potom to zvedl. „Ano?" Začal mluvit. Chvíli jsem byla ticho. „Haló?" Ozval se znovu. Nedokázala jsem nic říct. „Liv?" Řekl. „A-ano to jsem já."
„Co potřebuješ?"
„Nechci ti to říkat po telefonu, chci ti to říct do očí. Můžeme se sejít?" Sung-Ho bych chvíli ticho. „Třeba v Kiss Entertainmentu?" Pokračovala jsem. „No tak dobře."
„Tak se měj." Řekla jsem a bez jakékoliv odpovědi Sung-Ho zavěsil. Byla jsem z toho docela vyklepaná.

Když jsem dorazila do Kissu čekala jsem na Sung-Hoa v kavárně která tu byla pro personál. „Liv." Oslovil mě a já se k němu otočila. Bolelo vidět ho znovu. Posadili jsme se ke stolku. „O čem se mnou chceš mluvit?" Zeptal se. Vypadal jinak. Vážněji. „Chci se ti omluvit." Řekla jsem. Divím se že jsem to vůbec dokázala říct. Hrozně jsem se bála. „Tvůj Binni ti řekl že má přítelkyni?" Zeptal se. Byla jsem ticho. „Jak to s tím souvisí?" Zeptala jsem se po chvíli. „Hodně Liv. Hodně."
„Chci aby jsi mi dal další šanci. Prosím."
„A co když nechci?" Tyto jeho slova mě bodla do srdce. Po třetí. „Al- j-jak že-"
„Promiň Liv. Musím jít ještě něco mám." Zvedl se ze stolu a odešel pryč. Nechal mě tam sedět samotnou. Připadala jsem si opravdu hodně trapně. Nahrnuly se mi slzy do očí. Zvedla jsem se a odešla taky. Nasedla jsem do auta a jela zpět do JYP. Cestou jsem brečela. Snažila jsem se potichu aby mě řidič neslyšel.

Když jsem se vrátila rovnou jsem se šla připravovat na sraz trainees. Oblékla jsem se a namalovala. Připravila jsem se na setkání a zarazila mě jedna věc. Byla jsem sama. Uvědomovala jsem si že ostatní Trainees s sebou budou mít pravděpodobně buď partnera, a nebo asistenta či asistentku. Tím partnerem jsem si nebyla tak jistá, páč JYP zakazuje vztahy trainees a idolů. Neřešila jsem to a šla jsem do třetího patra do haly kde se mělo konat setkání. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla se po hale plné lidí. Myslela jsem si to před tím správně, trainees tu byli s asistenty. Ale já tu Binnieho neměla. Popravdě jsem ho měla pořád ráda. Nevyznala jsem se sama v sobě. Chtěla jsem aby mi Sung-Ho dál druhou šanci ale zároveň jsem měla ráda Binnieho. „A heleďme se, naše hvězdička dorazila." Ozval se nějaký hlas za mnou. Otočila jsem se a uviděla Sarah. Jak milé překvapení. Všimla jsem si že jí někdo objímá rukou okolo pasu. Podívala jsem se kdo to je a to co jsem viděla mě dost vyděsilo. Popravdě jsem měla chuť umřít. Vedle Sarah stál Sung-Ho a objímal jí tak hrdě jak jen mohl. Vyrazilo mi to dech. Nebyla jsem schopná se jakkoliv pohnout, nebo cokoliv říct. „Jo vím  co si říkáš." Řekla se smíchem Sarah. Vážně jí teď bylo do smíchu? „Mělo se sem jít jen s asistenty, ale J.Y Park náš vztah schválil." Pokračovala. „V-vztah?" Vykoktala jsem ze sebe. „Vždyť jste spolu tak krátce." Dostala jsem ze sebe. Sama se divím jak jsem že sebe dokázala dostat slova. Sarah a Sung-Ho se na sebe podívali a začali se nahlas smát. Ostatní Trainees se začali otáčet a i jejich asistenti. „Jasně, ze začátku byly menší problémy. Ale když se J.Y Park dozvěděl že jsme spolu už přez rok nic proti tomu neměl." Řekla Sarah. To co řekla jsem nedokázala vstřebat. Jen jsem tam trapně stála a přemýšlela. Jsou spolu už přez rok? Vždyť Sung-Ho byl se mnou. Lže mi? „Nezlob se Liv." Řekl Sung-Ho docela šťastně. Popravdě radost z něj přímo sršela. „Byla jsi sázka." Doplnila ho Sarah.

Čus bus já vím že mě máme moc rádi já vás taky 🥰🥰🤣 nicméně nová kapitola je po delší době tuuuuu jeeeej🙈🤍 mám to geniálně vymyšlené!! A moc moc moc vás prosím napište mi sem do komentářů koho shipujete prosiiim potřebuju to vědět abych případně mohla něco vymyslet 🫶🏼 napište třeba: tým Sung-Ho, tým Binni, tým Yeonjun nebo něco takovéhooo❤️‍🩹 budu moc vděčná. Tak se zatím mějte a papapapapaaaaa (těšte se na novou kapitoluuuu)🙈🤍

Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat