🤍5.KAPITOLA🤍

62 14 17
                                    

...Po chvíli jsem usnula...

* three days to H.A The Winners *

„Nenenenene, musí to jít výš, dejte to výš." Zavolal Hyunbin na muže sedící za jakousi aparaturou. Byli jsme teď v hale kde se bude konat Heart Academy The Winners. Bylo to tu obrovské, a tolik míst pro idoly. Nikdy bych nevěřila že takto velké budovy skutečně existují. Stála jsem uprostřed obrovského a dlouhého pódia kde budu už za tři dny předvádět své vystoupení. Byli jsme tu abychom vyzkoušeli všechna světla a efekty do mého představení. Byla jsem nervózní. „ŘEKL JSEM VÝŠ!" Vykřikl Hyunbin. Bylo to vtipné. S Hyunbinem mám vztah takový že do sebe spíš rejpeme, nemáme se nějak moc rádi, ani mi to nevadí. Ale je dost znalý ve věcech ohledně stage. „Tak to zkusíme?" Podíval se na mě. „To- to jako před vámi? Všemi?"
„No ano? Stydíš se před námi?"
„N-no, trochu, nejsem zvyklá někde vystupovat.."
„Stydíš se před námi, nás je 7, idolů a actorů bude ještě víc. Měla by jsi s tím něco udělat holka." Řekl a odešel do chodbičky která vedla schody dolů k ploše kde byly připravené židle a sedačky. Všichni se tam posadili. Tohle zvládneš Liv, dýchej. Kývla jsem do kamery na znamení že můžou pustit hudbu. Pustili první písničku na kterou budu mít svoje vystoupení a tou byla DMT od 3YE. Začala jsem s tancem a do toho se přidaly i světla a efekty jako je oheň a tak dál. Trochu jsem se bála, jelikož ten oheň který chtěl Hyunbin tak vysoko byl opravdu blízko mě. Snažila jsem se ale okolí nevnímat a soustředila se na svůj tanec.

Když písnička skončila postavila jsem se nervózně doprostřed pódia a čekala na reakci Hyunbina a ostatních. Hyunbin vzdychl. „Holka ty jsi vážně nikde nevystupovala?" A je zle...
„Ne nikde." Odpověděla jsem a zabodla pohled do země.
„Nevěřím."
„Cože?" Udivila jsem se.
„Pohybuješ se na pódiu jako profík, dokážeš kontrolovat svoje kroky a každý pohyb. Dokážeš sledovat kameru a neřešíš efekty okolo. To ne každý začátečník umí, no popravdě žádný začátečník tohle neumí."
Usmála jsem se. „Počkat, takže ty jsi to věděl, a i přesto jsi my ty efekty dal? Kdybych byla jako každý jiný začátečník tak-"
„Chtěl jsem si z tebe udělat trochu srandu." Zasmál se. „Ale bohužel jsi mě předběhla."
„Šmejde." Řekla jsem a Hyunbin po mě hodil nenávistný pohled. Vyplázla jsem na něj jazyk a odběhla do zákulisí.

„Chováte se k sobě jako sourozenci." Usmála se na mě Luna která tam na mě čekala s oblečením. „Hm." Začala jsem se převlékat.
„Važ si toho." Pokračovala.
„Cože?"
„Hyunbin měl s holkama vždycky špatný zkušenosti. Vždy když měl někoho rád tak mu zlomila srdce. Od tý doby už se s holkama vůbec nebaví."
„Baví se s tebou."
„Jen profesně, kvůli práci."
„Ale Hyunbin mě přece nemá rád."
„Myslíš?" Usmála se.
„Věř mi Luno, baví se se mnou taky jako s tebou, jen protože musí. Nic víc v tom není. Stačí se na něj podívat a je vidět že mě nesnáší."
„No jak myslíš." Zasmála se a upravovala mi pas sukně.
„Tak hotovo." Řekla když jí snad nejvíce jak to šlo utáhla. „Není to moc... No... Vyzývavé?" Podívala jsem se na svůj outfit a uvědomila si co mám na sobě. „Ale to je-!"
„Ano, měla to na sobě HyunA v i'm not cool." Odpověděla Luna a usmála se. Nemohla jsem uvěřit co mám vlastně a sobě.

(Pro představu):

(Pro představu):

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat