...Když přišel jeli jsme rovnou do JYP...
✨Time skip✨
Konkurz se blížil a já se připravovala. Dozvěděla jsem se že je konkurz pro veřejnost a konkurz mezi agenturami a idoly, opět soukromě. Takže půjdu na oba dva. Jako první je samozřejmě ten soukromý. To mě přimělo připravovat se a makat na sobě ještě víc. Zatím jsem byla v JYP jen ubytovaná, takže mě tančit učil pořád Binni. Poslední dobou se mi bolest zvyšovala a zvyšovala. Binni říkal že to je tím jak moc cvičím. Snažila jsem se nevnímat bolest a soustředila se na tanec a na to co mě čeká. V hlavě jsem měla myšlenku že stačí jeden pohyb a už se nemusím hýbat, ale nedokážu žít bez tance. Nechtěla jsem se tím omezovat.
Musela jsem se naučit co nejvíc choreografií bylo možné. Prý mi to tím zvýší zájem sledujících a tak dál. Bylo to těžší, po nehodě, myslím učit se choreografie. Za den jsem se dokázala naučit jen dvě, maximálně tři. Už jsem měla do konkurzu jen pět dní. Dohromady jsem si pamatovala sedmnáct nových choreografií. Pokud bych měla počítat i ty co jsem uměla ještě před nehodou tak je jich něco přez třicet. Myslím si že to je pro začátek docela dobré. Po tréninku jsem si zalezla do pokoje který jsem sdílela společně s Binniem. Bylo to stejné jako na Kiss Entertainmentu, jeden byt ale dvě ložnice uvnitř. Lehla jsem si na postel a otevřela telefon. Kiss vydal nějaké nové oznámení. Rozklikla jsem ho a dozvěděla se že je o mě.
„Dobrý den, toto je Kiss Entertainment,
Chceme vás informovat o probíhajícím konkurzu pro veřejnost který pořádají agentury:
Kiss Entertainment
JYP Entertainment
Big Hit Music
SM a YG Entertainment.Jedná se také o Lieve která měla před nedávnou dobou autonehodu. Chceme vás informovat že bude přeložena a debutuje pod agenturou JYP.
Děkujeme za pochopení. Nashledanou."
Takže pan Dong a pan Su už to ví. Snad s tím nebyli v Kissu žádné problémy. Opět jsem si vzpomněla na Sung-Hoa a na Soo-ah. Chyběl mi Sung-Ho. Ale zároveň jsem něco cítila k Binniemu. Mám pocit že je mě něco cítí taky. Chová se ke mě mile a je často se mnou. Bylo to těžké. Zajímalo by mě jak to Sung-Ho cítí. Snažila jsem se na to ale moc nezaměňovat. Momentálně jsem na prvním místě měla můj debut.
[Tady udělám time skip protože sem asi není co napsat kromě toho že prostě Liv cvičila a tancovala na konkurz.]
✨Den Konkurzu✨
Konkurz se konal brzo ráno v pět. V podstatě jsem nespala, cvičila jsem do čtyř rána a v pět už jsme museli být v Heart Academy kde se konalo představení trainees. Byla to stejná hala jako ta kde se konala the Winners show. Když jsme tam dojeli překvapilo mě kolik trainees se přihlásilo do konkurzu. Binni mi vysvětlil že tady se bude posuzovat a vyberou se ti nejlepší kteří budou v konkurzu pro veřejnost už vystupovat jako oficiální trainees kteří pravděpodobně debutují. Binni donesl program, a zařídil vše ostatní. „Počkej tady." Řekl a někam odběhl. Byl tu na mě moc ruch takže jsem byla trochu zmatená. Otočila jsem se a omylem jsem do někoho vrazila. Byla to nějaká holka která na sebe kvůli tomu vylila pití. „Doháje, strašně moc se omlouvám." Řekla jsem a snažila se jí trochu utřít oblečení. „Koukej se na cestu ty krávo." Odstrčila mě od sebe a odešla. Milé přivítání řekla bych. „Mám nové zprávy." Přiběhl Binni. „Jsi v pohodě?" Zeptal se když viděl můj mírně otrávený výraz. „Jo jasně." Řekla jsem. „Tenhle konkurz bude tří denní." Pokračoval. „Cože?" Vyděsila jsem se. „Jo, první, tedy tento den se s vámi všichni seznámí, to znamená že všem musíš lést do zadku aby jsi se dostala co nejvýš. Druhý den je to v rámci toho že ukážeš co umíš z tance a zpěvu, a třetí den se vyberou trainees kteří budou debutovat a každý si připraví nějakou show."
„To zní dobře."
„Nezapomeň že z každé akce tě můžou vyhodit a ostatní se budou snažit vyhodit tebe aby debutovali oni. Jakákoliv chyba se počítá ano?"
„Klid." Řekla jsem a trochu se zasmála. „Buď opatrná Liv, znáš svůj stav." Řekl Binni a odešel opět něco zařídit. Můj stav? Přece nejsem nijak omezená. Jsem naprosto normální jako ostatní. A dokážu mu to. Dokážu to všem. „Liv!" Zavolal na mě nějaký muž který stál u Binnieho. Přišla jsem k nim a dozvěděla se že už budeme začínat. Vůbec jsem nevěděla nic co se bude dít, neznala jsem to. Vše pro mě bylo teď nové. Byli tu idolové a my budoucí trainees jsme se měli seřadit vedle sebe na pódium. Dohromady nás bylo 54. Byla jsem hned druhá v pořadí. Přede mnou byla jako naschvál holka kterou jsem polila pitím. Snažila se mě ignorovat. „Vítám vás dámy a pánové." Přišel na pódium Minseo. Bylo to vtipné. Nevím proč prostě mi od prvního dojmu připadal vtipně. „Své pořadí si zapamatujte protože tak budete postupovat po dobu tří dnů. V první tedy dnešní den se seznámíme a předvedete všechno co umíte. Po dobu druhého dne předvedete co umíte z tance a zpěvu. Zde přichází i hodnocení. A na poslední den se vše vyhodnotí a vyberou se trainees kteří budou debutovat." V podstatě neřekl nic co by mi už neřekl Binni. „Upozorňuji že mezi těmito dny jsou přibližně dva klasické dny pauzy. Je to kvůli cvičení. Po třetím dnů, tedy vybrání trainees se začínají zapojovat i idolové, výlety a různé akce podle agentury která si vás vybere nebo pod kterou se přihlásíte." Toto bylo nové, a i docela zajímavé. „Ale tím se ještě nezabývejte." Dodal. Minseo ještě něco říkal a potom se začalo. Jako první šla samozřejmě holka předemnou, jak logické. Pochopila jsem že se nás manažerové z poroty jednotlivých agentur které pořádají konkurz budou ptát na různé otázky. Z odpovědí jsem zjistila že se jmenuje Sarah a je o rok mladší než já. Takže je jí 17. Když na vše odpověděla šla se postavit zpět vedle mě a na řadě jsem byla já. Šla jsem si stoupnout na stejné místo kde stála Sarah. „Takže Liv." Začal pan Su. „Počkat proč jí pokládate otázky vy?" Zeptal se JY Park. „Protože je pod mým Entertainmentem?" Odpověděl pan Su a chystal se pokračovat. „Ale debutovat bude pod mojí agenturou." Ohranil se Park. „Proč by měla debutovat pod vaší agenturou? Zeptal se Bang Si-hyuk. Idolové se na sebe začali dívat a něco si šeptat. Začala jsem být trochu zmatená. „Proč by měla debutovat pod JYP? Snad ne kvůli Stray Kids." Pokračoval pan Bang Hyuk. „Co tím myslíte?" Zeptal se Park. „Vy se nechcete pochlubit vaším menším skandálem?" Zeptal se Su. „O čem to mluvíte?" Zeptala jsem se. „O tobě a o Hanovi drahoušku." Řekl Hyuk. „Cože? Ale mezi námi nic neb-"
„Není to tvá chyba Liv." Přerušil mě Su. „Jde o neschopnost agentury." Doplni ho pan Hyuk. Pohledem jsem zabloudila k Itzy a Stray Kids sedící v podstatě hned vedle sebe. Bylo jim trapně bylo to vidět. Nebylo to fér. „Vy máte sotva co říkat s vaší slavnou skupinou TXT, zejména Yeonjunem." Řekl posměšně pan Su a sarkasticky se usmál na pana Hyuka. „Myslím si ale že Han-"
„Mezi námi s Hanem absolutně k ničemu nedošlo. Nejde o to že by byla JYP špatná agentura. Co má dělat pan Park? Držet si idoly ještě víc aby byli dokonalí? A neničil by je tím snad ještě víc?" Vyjela jsem po hádajících se manažerech a zástupcech manažerů. Všichni se na mě podívali. „Liv jak se opovažu-"
„Budete mi pokládat ty otázky nebo se tu budete hádat jako malé děti?" Přerušila jsem pana Su. JY Park se jen pousmíval. „Ehm, tak tedy můžeme začít." Řekl po chvíli ticha Su a začal mi pokládat otázky. Když jsem na všechny odpověděla vrátila jsem se na místo a takhle se to opakovalo s každým z nás. Když jsme se všichni představili měli jsme ukázat něco co umíme. Potřebovali to první den vědět spíš jen pro to aby věděli jak a kdo je na jaké úrovni.První šla Sarah, zatančila dvě choreografie a zazpívala jednu písničku. Po ní jsem hned šla já. První choreografie byla stejná jako ta Sarahyna. Druhou jsem si vybrat mohla sama, stejně tak i to co budu zpívat. První choreografie byla Antifragile od Le Sserafim. Tuto choreografii jsem naštěstí uměla. Druhou jsem si vybrala The Girls od BlackPink. Byla pro mě trochu těžší v některých pohybech, a proto jsem si jí vybrala. Přece jen radost máme nejvíc z věcí kterých se bojíme, které jsou pro nás těžké nebo o kterých si myslíme že je nedokážeme. Všichni věděli že jsem po nehodě a po operaci, a taky mě s údivem pozorovali. Měla jsem výhodu že jsem se dokázala naučit choreografii přesně do všech detailů. Aspoň něco. Nakonec jsem zpívala Dice od NMIXX. A to mi šlo hodně dobře, hlavně část kde Lili zpívala výšky. Vrátila jsem se a po mě pokračovali další.
Když vše skončilo Minseo ještě oznámil že podle našich zkušeností a bodů se pak pro trainees kteří neví kam jít a prostě se přihlásili do konkurzu bude moct rozhodnout do jaké agentury půjdou. Taky řekl že z každé agentury bude moct debutovat pouze 5 lidí, takže šlo o skupiny. Takže z 54 trainees mělo zbýt jen 25. Prý se na tom ukáže jak daleko až jsme schopni jí a jak si budeme vytvářet vztahy. Když Minseo domluvil mohli jsme jít. Šla jsem hned najít Binnieho. Byl u JY Parka a u Bang Hyuka. Byli tam i Stray Kids, Txt a Itzy. Šla jsem za nimi. „Hej." Někdo mě oslovil a přišel k nám. Byla to Sarah. „To máš za ten skandál. Řekla a vychrstla na mě kafe. Naštěstí studené. Lekla jsem se a trochu poskočila. Překvapeně s otevřenou pusou jsem otevřela oči a podívala se na ní. „Jsi normální?" Rozčílila jsem se ale Sarah se otočila a odcházela pryč. Binni mě hned začal utírat a pomáhat mi. Později jsem si všimla že na mě Han a Yeonjun visí pohledem. Když Binni dořešil co chtěl šli jsme k autu ve kterém jsme potom dojeli do JYP.
🤍*Pohled Yeonjuna*🤍
Věděl jsem že tu Liv bude. Taky jsem věděl že je Yeonghi její asistent, takže kde je on, je i ona. Šel jsem i s klukama za ním kde stál on a řešil něco s JY Parkem a Bang Hyukem. Byli tam i Stray Kids. Oni byli poslední který jsem chtěl vidět. Konkrétně Hana. Ale i tak jsme tam šli. Po chvíli jsem uviděl přicházet i Liv. Usmál jsem se když jsem jí viděl ale pak mi došlo co dělám a přestal jsem se usmívat. Pořád jsem myslel na to co se stalo v šatně. Když přišla k nám přišla i Sarah, jedna z trainees. „To je za ten skandál." Řekla jí a vychrstla na Liv kafe. Udělal jsem krok k ní ale zarazil jsem se. Chtěl jsem jí pomoct ale nemohl jsem dát nic najevo. Yeonghi k ní hned přišel a pomáhal jí se utřít. Potom ještě něco dořešil s JY Parkem a společně s Liv odešli. Všiml jsem si že se na ní Han celou dobu dívá. Sebral jsem se a odešel. Šel jsem za konkrétním člověkem.
„No a pak jsem-"
„Hej!" Křikl jsem na Sarah která právě vyprávěla něco svým kamarádkám. Všechny se začali usmívat a radovat se když jsem přišel. Zvedl jsem láhev s vodou kterou jsem měl a vylil jsem ji jí na hlavu. Sarah se lekla a překvapeně na mě koukala s otevřenou pusou. Nebyla schopná nic říct a její kamarádky byly taky překvapené a zakrývaly si pusu rukama. Usmál jsem se na Sarah sarkasticky. „Jak se ti to líbí?" Zeptal jsem se jí. „Ty id-"
„Tak hele." Přerušil jen jí a přitlačil jí ke zdi. „Drž, se, od Liv dál, je ti to jasný?" Řekl jsem pomalu a důrazně. Ta jen vyděšeně kývla hlavou na souhlas. Sebral jsem se a odešel.Píšu to teď v 4:03 hahahahah niceee( ano opravdu to píšu v tuto hodinu😭🤣) Snad se vám nová kapča líbí a těšte se co se bude dít dál mám vše vymyšlené♥️ počkej počkej teď se zastav!!! SCHVÁLNĚ KDO Z VÁS PŘEMÝŠLÍ O TOM O JAKÉ FOTKY JDEE HAHAHHA!!??😝Pamatujete si na aféru Liv s Yeonjunem? Šlo o "fotky." Ale jaké fotky když byli v šatně sami hmmm???😏 Mám to prostě dokonale vymyšlené...♥️prosím nezapomeňte hlasovat pro moje kapitoly💗 a zatím se mějteee✨🦋
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fiksi Penggemar...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...