siz öyle sanın doktorcuğum.

1K 131 40
                                    

- - ┈┈∘┈˃̶༒˂̶┈∘┈┈ - -

Gece kapatmayı unuttuğu siyah perdelerin yerinde duran tül perdeler bütün odanın aydınlanmasını sağlıyordu. Gözlerini tam açamasa bile büyük bir ışık huzmesi gözlerini yakmış ve yaşartmıştı.

Hiçbir zerre hatırlamadığı dün gece hakkında bildiği tek şey içtiği, ne hakkında olduğunu bilmese de boş boş konuştuğu ve daha sonra sızıp kaldığıydı.

Kendini sarhoş edecek kadar içmeyi sevmezdi aslında. Yanında güvenmediği bir insan olduğunda Jeongguk'un sarhoş olduğunu göremezdiniz.

Dün yanındaki deltayla birlikteyken duymuş olduğu ihanet haberi Taehyung'la olan arkadaşlığını farklı bir boyuta taşımıştı bariz bir şekilde.

Düşündükçe başındaki ağrı kendini iyiden iyiye belli ediyordu. Artık düşünmese dahi o ağrıdan kurtulamayacağını anladığında yastığın serin tarafına bırakmıştı kendisini. Fakat yine de uykuya tekrar dalamamıştı.

Sanki garip bir hissiyattı onu uyandıran, tıpkı uyuyamamasına sebep olan rahatsız edici o hissiyat gibi. Ardından ne ara sesli moda alıp komodine bıraktığını hatırlamadığı telefonu çalmıştı.

Boş bir çabayla uzattı elini tutabilecekmiş gibi, bir mucize olsun da telefon kendisine gelsin istedi. Belki de hiç çalmamasını dilemeliydi. Yatakta biraz uca yaklaşıp aldı telefonu.

-

☎️ babam kişisi arıyor..

"Alo.."

"Ah, açmayacaksın sanmıştım."

"..."

"Şey diyecektim, dün de açmadın telefonlarımı endişelendim. Taehyung biraz rahatsız olduğunu söyledi, iyi misin yavrucuğum?"

"İyiyim."

"Emin misin, geleyim mi ya-"

"Gerek yok baba, iyiyim."

"Jeongguk, bir sorun mu var babacığım? Sesin kötü geliyor.."

"Sana öyle gelmiş, kapatıyorum şimdi duşa gireceğim."

"Görüşürüz babacığım."

☎️ arama sonlandırıldı

-

Titremesine zar zor engel olduğu sesiyle konuşurken, hakimiyeti kaybedeceği raddeye geldiğinde en iyi yapabileceği şeyi yaparak kaçmıştı.

Şimdi fark ediyordu, zorda kaldığında hep kaçtığını. Elinden gelenin sadece kabuğuna çekilmek ve tehlike geçene kadar saklanmak olduğunu zannederdi hep.

Fakat biliyordu ki, gücünü toplayıp tekrar ayağa kalktığında kaçan taraf olmayacağını. Aksine, Jeongguk kendisinden beklenilmeyeni yapacak ve tehlikenin ta kendisi olacaktı.

Yüzünü yastığa gömerken sıkıntılı bir nefes vermişti. Yastığa çarpıp kendisine dönen sıcak nefesiyle karışık içki kokusu yüzünü ekşitmesini sağlamıştı. Hiç istemese bile kendini zorla yataktan çıkartmış ve ılık suya bırakmıştı vücudunu.

Temizlenmekten ziyade tek amacı gerginliğini atıp tazelenmekti. Birnevi yeni hayatına başlamak üzere zihnen hazırlanıyordu.

Kafasında bir bir sahneler canlanıyordu. Yüzleşeceği insanları hayal ediyordu. Nerede ne yapacağına karar veriyordu. Kendine yeni bir Jeongguk yaratıyordu esasında, bir daha kimseye kolay kolay bağlanmayacak olan, yalnız kalacak olan, korkan değil yüzleşmeyi bilen, saklanan değil tehlikenin özü olan yeni bir adam..

Ne kadar zaman geçtiğini pek kestiremese de su soğumaya başladığında sudan çıkmış ve bornozunu giyip yatağına oturmuştu. Telefonunu kontrol edip gerekli yerlere birkaç mesaj çektikten sonra üzerini giyinmeye koyulmuştu.

İç çamaşırını ve mavi bol kot pantolonunu üstüne geçirmiş, düğmesini ilikleyeceği sırada bildirim sesi odada yankılanmıştı.

-

bilinmeyen:
uyandın mı?

doktor bey:
kimsiniz?

bilinmeyen:
taehyung ben
numaramı kaydetmemen
çok kırıcı doktor 😔

bilinmeyen, komutan bey olarak değiştirildi

doktor bey:
iyi de bana numaranı vermemiştin ki
hem sen benimkini nereden buldun? 🤨

komutan bey:
çalışan listesinden

doktor bey:
anladım.

komutan bey:
uyandın mı?

doktor bey:
hayır. 🤡

komutan bey:
yalan söylemek
hiç hoş bir şey değildir doktor bey
babanız öğretmedi mi size bunu?

doktor bey:
yalan söylediğimi kim söyledi ki?
uyuyorum ben. 💤
hatta uyutuluyorum :d

komutan bey:
yorumsuz 😐
saatin farkındasınızdır umarım..

doktor bey:
nolmuş saate?

komutan bey:
iş doktor bey, iş
sizi bekliyor işler

doktor bey:
ne işi? 😐
bugün boş günüm
işim yok orada.

komutan bey:
siz öyle sanın doktorcuğum.. 😔

doktor bey:
ne demek istiyorsunuz? 🧐

komutan bey:
şöyle söyleyeyim
sizin hasta kayıtları,
bilgisayardan puf olmuş 😯
bilgisayar sıfırlanmış 😟
vah vah tüh tüh
aboo 😖

doktor bey:
n

komutan bey:
n?
doktor bey
iyi misin
[görüldü]

komutan bey:
bilgisayar diyorum
kayıtlar diyorum
gelip girmen gerek diyorum
kime diyorum 🤨

doktor bey:
geliyorum.

komutan bey:
bekliyorum. 😊


- - ┈┈∘┈˃̶༒˂̶┈∘┈┈ - -


-stefan

fade into you :: taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin