bölümü silip yeniden yüklemem gerekti oy verip
giderseniz çok sevinirim 🎀🎀cinsel içerik uyarısı !!
- - ┈┈∘┈˃̶༒˂̶┈∘┈┈ - -
Jeongguk cümlesini bitirememişti. Sebebi ise dudaklarına kapanan Taehyung'un dudaklarıydı. Ağır ağır öpüyordu. Dudaklarının arasındaki Omega'nın alt dudağını emiyor ve herhangi bir şekilde çekiştirmiyor ya da kanatma amacı gütmüyordu.
Omega anın tadını çıkarırcasına Delta'sının öpücüğüne karşılık verirken içinden geldiği gibi konuşmanın, duygularını içten şekilde ifade etmenin ve ayrıca bu itiraf karşısında aldığı öpücük için oldukça mutluydu.
Hislerinin yoğunluğu onu kolayca ağlatırken öpücükleri arasında aldığı tuzlu tadın kendi gözyaşlarından olduğunu sanmıştı; ta ki nefeslenmek için geri çekilidiğinde Taehyung'un gözlerindeki yaşları görene dek.
Jeongguk dili tutulmuş gibi, gördüğü yaşlara karşın hafif aralanmış ağzı ve onun ağlamasına birkaç damla daha gözyaşı dökmeye başlamak dışında başka bir tepki verememişti. Ardından Taehyung ona gözyaşlarının arasından görüp görebileceği en güzel tebessümü bahşetmişti.
Jeongguk'un yaşları ruh eşinin de onunla aynı hâlde olduğunu fark etmesiyle tetiklenmiş gibi daha da fazla akmaya başlarken Taehyung bu görüntüye daha fazla dayanamamış ve akşamın kaçıncısı olduğunu bilmediği öpücüğünü yine yeni yeniden başlatmıştı.
Jeongguk, bu kısa süre içinde Taehyung'la olan hiçbir öpücüğünde ne onun bu kadar hızlı olduğunu ne de onun öpücüklerine yetişmekte zorluk çektiğini hatırlıyordu.
Taehyung kollarını Jeongguk'un beline atıp onu iyice sıkıştırırken Jeongguk'un elleri ruh eşinin bornozunun yakalarında kalmış ve dudaklarının üzerinde hızla hareket eden ve kendisini emen kalın dudaklara karşılık vermeye odaklanmıştı.Jeongguk alt dudağında hissettiği dişlerle inler gibi mırıldanırken bilinçsizce belini hareket ettirip kendisini sıkıştıran Taehyung'a sürtünmüştü. Belindeki baskı sıklaşırken Taehyung mümkünmüş gibi ona daha çok yaklaşmıştı. Her ne kadar istemese de Jeongguk'tan ayrılıp gözlerini araladığında Omega'sının şimdiden dağıldığını görmüştü.
Taehyung kendine hakim olmak konusunda gerçekten büyük çaba sarf ediyordu. Şuan için zorlandığı söylenemezdi ancak daha önce kimsenin canını yakmaktan çekinmemiş olduğundan bu durum onun için yeni ve garipti.
Taehyung oldukça narin bir şekilde Jeongguk'un yatağın ucuna oturması için belinden baskı yaparken Jeongguk istediğini yapmakta gecikmemişti. Gözlerini aralayıp aşağıdan Taehyung'a baktığında ise yutkunma ihtiyacı hissetmişti.
Oysa ruh eşi sadece kendisine yukarıdan bakıyordu; başka bir şey yoktu. Üzerinde sadece bir bornoz vardı, bakışlarındaki keskinlik onu mahvediyordu ve Jeongguk'un zihnine hiç de masum olmayan düşünceleri zorlanmadan, bir çaba göstermeden kolaylıkla doluşturuyordu.
Taehyung ellerini onun saçlarına atıp okşadığında o masumiyetten uzak düşünceleri harlanmaya başlayan bir ateş misaliydi ve dolaşıyordu zihninde saçını okşayan şefkatli ele rağmen. Jeongguk aklına doluşan görüntülerle kasılan karnını görmezden gelmeye çalışırken bir kez daha yutkunmuştu. Taehyung eğilip Jeongguk'un dudaklarına yeniden kapanırken Omega onun kendisine çok fazla eğildiğini fark edip beli ağrımasın diye öptüğü dudaklardan birkaç saniyeliğine ayrılmıştı.
Taehyung kapanmış gözlerini kaşlarını çatarak araladığında bornozunun yakasına sertçe yapışan el ile yatağa doğru çekilmişti. Şimdi iki eli sendelediği için yatağa yaslanmış, kolları arasında ise yatağa boylu boyunca uzanmış Jeongguk vardı. Taehyung biraz daha yaklaşmak için bir dizini yatağa yaslayarak destek alırken iki adamın arasında birbirlerine karşı hâlen bir mesafe vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fade into you :: taegguk
FanfictionJeongguk, komutan eşini göreve yolcu etmek için gittiği karargâhta kocası yerine göreve gelen Komutan Kim Taehyung'u evinde misafir etmek durumunda kalır. delta kim & omega jeon