6.Bölüm

17.9K 746 76
                                    

Yeni bölüm geldi.

İyi okumalar.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

❄️

"Bu görev Elzem timinde. Pençe timi siz destek lazım olduğunda devreye gireceksiniz. Emir ve komuta Öykü komutanda. Şimdi gidin hazırlanın."

Son cümlesinin ardından arkasını dönüp gitmişti. Bende time döndüm."Elzem Timi teçhizat odasına."

Önde ben arkamda onlar gelirken duraksadım ve onlara döndüm. "Çabuk olun." Kendi odama girip kamuflajlarımı giydim. Yanıma aldığım çantada köylü kıyafetler vardı. Kampa yaklaştığımız gibi giyecektim. Son olarak beremi da takınca hazırdım.

Odamdan çıkıp timin yanına ilerledim. Beni görünce hepsi hazırola geçtiler.

"Bu sizinle ilk saha görevimiz. Öncelikle yaralanan olursa ben daha beterini yaparım. Şehit zaten yok, olmayacak. Anlaşıldımı?"

"Anlaşıldı Komutanım."

İleriden gelen albayı gördüğüm zaman bağırdım."Dikkat!"

Herkese teker teker baktı. Gözleri ben de oyalanırken konuştu." Allah yar ve yardımcınız olsun. Size güveniyorum aslanlarım. "

Gözlerini açıp kapayıncaya onay verdiğini anlayıp konuştum. "Elzem timi helikoptere bin."

Hepsi bindikten sonra bende bindim. Helikopter harekete geçmişti fakat kimse konuşmuyordu. "Kedi nerede?" Hepsi bana cin görmüş gibi bakarken tekrar konuştum."Dilinizi koparan kedi? Korkmayın yemem sizi."

"Oh bee."dediğinde Eyüp, benden çekindiklerini anlamış oldum. "Komutanım çok  sert bakıyorsunuz, korkuyoruz yani." Bu seferde üst dudağım kıvrıldı.

Korktukları iyiydi.

"Komutanım Eyüp korkak olduğu için..." dedi Oğuz.

Eyüp tekrar lafa atladı. "Bana diyene bak. Komutanım konuşmasa sessiz sessiz gidecektik itleri öldürmeye."

"Neyse boşverin bunları Komutanım. Yaşınız kaç?" Alp'in sorusuyla Eyüp ensesine vurdu. 'Şap' diye gelen sesle benim bile içim acıdı. Alp ensesini tutarken " Merak ettik belki ne var."dedi.

Canı acırken bile kendini savunuyordu. Sanki kurşun değdi ya.

"27."dedim. "Yaşım 27 gençler."

"Komutanım çok genç gözüküyorsunuz."dedi Eyüp.

"Sen bana yaşlı mı diyorsun." Dişlerimin arasından tıslarcasına konuştuğumda yutkundu.

"Estağfurullah Komutanım."Başını öne eğdi.

"Kaldır başını!"dedim. "Sen Türk askerisin, sakin ama sakın karşında kim olursa olsun. Ben yada başkası... Önemli değil. O Başını indirmeyeceksin."

Türk askeri kim olursan ol başını eğmezdi.

"Hem haklısın biraz yaşlanmışım."dedim alaya alarak.
Sohbet ede ede helikopterden inmiş, biraz yürümüştük.

"2 km ötede bir mağara var. Siz orada kalacaksınız."dedim.

"Emredersiniz komutanım."

"Hadi gün batmadan yetişelim."diyip önden yürümeye başladım.

"Komutanım sevgiliniz varmı?"

"Yok Eyüp."dedim sadece. Artık kısa cevaplar veriyordum. Öyle sorular soruyorlardı ki aklım almıyordu.

SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin