29.Bölüm

7.9K 549 245
                                    

Yıldızı boyayalım önce.

Hıh boyadık mı?

Birde kapak tasarımları nasıl? Sensensenbenkimimbe sayesinde. Yapay zekayla yapıyor. Tavsiye ederim.

Son olarak rica ediyorum ALEV kitabına  bir bakın. Beğeneceğinizi umuyorum. Söyleyeceklerim bu kadardı...

O zaman geçelim bölüme.

Keyifle okuyun.

...

Dediği şeyle şaşkınlıkla ona baktım. "Saçmalama."diyebildim sadece.

Saçmalıyordu şuan.

"Az önce kızımı özledim diyen kimdi Öykü?"

Kalbim gümledi. Sanırım ilk defa bana adımla seslenmişti.

"Demir abim sana birşey anlatmadı mı?"diye sordum.

Kafasını iki yana salladı. "Hiçbir sikim bilmiyorum..."diye mırıldandı.

Kulağımdaki kulaklığı kapattıktan sonra ayak ucumda yükselerek Alparslan'ında kulaklığını kapattım.

Yaptığım bu hareketle kaşları çatılırken elimle kaşının ortasına bastırdım. "Erken yaşlanacaksın."

"Sanırım sana anlatmam gerekenler olacak."dedim daha sonra.

"Anlat ki ona göre davranayım, ne yapacağımı bileyim."

"Öncelikle ben evli değilim."
Bana bakan gözleri ışıltıyla parladı.

"Evli değilsin?"diye sordu doğrulamak istercesine. Dudağının kenarını ısırdığında bakışlarımı oradan zorlukla çekip başımı salladım.

"Yani seni tekrar öpebilirim."

"Oha Alparslan yaaa. Sen ne sapık bir şeymişsin."

Güldü. Hatta kahkaha attı. O böyle gülerken ben izlemekle yetindim.

Kahkahası dinince bana baktı ışıldayan gözlerle. "Evli değilsin."dedi tekrar. Sanki kendi kendine söylüyor gibiydi.

"Evli değilim Alparslan."dedim içi rahatlasın diye.

"Ama..." duraksadı. "...evli değilsen soyadın neden farklı."

Güldüm.

"Ben yetimhanede büyüdüm Alparslan. Soyadımı da 18 olduktan sonra değiştirdim."

"N-nasıl."diye mırıldandı şaşkınlıkla. "Abin var senin, baban var, kardeşin var; hepsi seni çok seviyor."

"Ben onların varlığını çok sonradan öğrendim. Belki inanması çok zor ama bebekken karıştırmışlar bizi."

Hiçbir şey demedi. Kafasında tartıyor gibiydi söylediklerimi."Neyse gitmemiz lazım, yoksa sabaha kadar dağda kalacağız."dedim gülerek.

O da güldü fakat birşey demedi bu konuyla ilgili. "Gidelim."dedi sadece.

...

Görev tamamlanmış ve karargaha dönmüştük.
Ben ise ilk iş kızımın yanına gelmiştim.

İlk defa geri dönmek için sabırsızdım bu görevde.

Kızımı kucağıma alıp koklayarak bir öpücük kondurdum boynuna.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin