7.Bölüm

16.1K 731 130
                                    

Evettt.

Yeni bölüm geldi.

Keyifli okumalar.

.
.
.
.
.
.
.
.
❄️

Yazar'dan

Öykü yüzbaşı gittikten sonra time yola çıkmıştı. Aceleleri olmadıkları için hızlı gitmiyorlardı. Kampı patlatacaklardı.

Bir yana komutanlarını düşünüyorlardı. Herkesin aklında Öykü komutanları vardı.

"Öykü komutanımizı yanlız bırakmasaydık keşke."dedi Eyüp.

"Saçmalama lan."dedi Ali. "Kadın 3 yıldır bunların arasındaymış."

"Ne bileyim, endişeleniyorum sadece."

Eyüp ablasını kaybetmişti. Can yoldaşı... Tek sırdaşı... Ablası... Öykü komutanı gördükten sonra olabilir dedi kendi kendine. Ablası olarak görmeye başlamıştı. Saçmalama dedi. O seni kardeşi yerine koymaz.

Eyüp teğmenin daldığın gören oğuz ensesine vurdu. "Kendine gel lan!"

"Emredersiniz komutanım."dedi Eyüp. Başka diyeceği bir şey yoktu. Boğazı düğümlenmişti.

Biraz daha yürüdüklerinde kampa yaklaşmışlardı.

"Herkes kampın etrafında mevzilensin, ben emir verene kadar kimse yerinden ayrılmasın. Anlaşıldı mı?"diye bağırdı Serdar komutan.

Öykü'den sonra en yetkili oydu.

"Anlaşıldı Komutanım."

Herkes yerine yerleşmiş gelecek ikinci bir emri bekliyordu. Yarım saatten fazla kampı izlediler."Durum bildirin."dedi Yüzbaşı.

"Kampın arkasında 5, önünde 4 kişi var komutanım. Mühimmatları en sondaki çadırda önünde iki kişi nöbet tutuyor."

Bu demek oluyordu ki 11 kişinin işini sessizce halletmeliydi. Gerisi kolaydı.

Duyduğu sayıyla gülümsedi yüzbaşı.

"Sessiz bir şekilde hallediyoruz. Ali ve Eyüp arka taraf sizin, Oğuz ve Alp ön tarafa size düşüyor. Ben de çadırdakileri halledeceğim. Dikkatli olun."

"Emredersiniz komutanım."dediler hep bir ağızdan.

"Bakin sessiz oluyorsunuz."diyerek az önceki ikazını tekrarladı yüzbaşı.

Sessiz bir şekilde halletmek istiyordu. "Başlıyoruz."diyerek mevzilendiği yerden çıktı. Sessiz adımlarla çadırın önüne geldiğinde elindeki susturucu takılmış silahla iki adamı alnının ortasından vurarak çadıra girdi.

Bombaların olduğu tarafa giderken arkasında oluşan hareketlilikle oraya çevirdi başını.

Tim gelmişti.

Borda bereli oldukları için şaşırmamıştı yüzbaşı.

Sessiz bir şekilde bombaları kampın etrafına yerleştirip ayrıldılar.

Karanlık olduğu için görsel şölen hazırlamışlardı kendi kendine.

"Komutanım basıyorum."dedi Alp. Bu sırada Teğmen Eyüp video çekiyordu.

"Bas aslanım."dedi yüzbaşı.

Düğmeye bastığı anda yükselen alevler teröristlerin sonunu açıklıyordu.

"Alp telsiz."dedi yüzbaşı gözleri alevlerin üzerindeyken.

Alp yüzbaşıya telsizi verdiği zaman yüzbaşı karargaha bağlandı.

"Yüzbaşı Serdar Yalın."

"Yüzbaşı durum ne?"

"Komutanım kampı patlattık. Yarın Öykü komutanın yanına gideceğiz."dediğinde karşı tarafın derin bir nefes aldığını duydu.

"Beni iyi dinle yüzbaşı. Yarım saat sonra 1 km ileride helikopter inecek, karargaha geliyorsun."

"Ama komutan-

"Aması yok Serdar. Gelince detaylı konuşacağız. Dikkat edin."

"Emredersiniz komutanım."

Her ne kadar yanlız bırakmak istemesede emir büyük yerdendi.

"Beyler karargaha dönüyoruz."dedi albayla iletişimi kestikten sonra.

"Öykü komutanım?" Üsteğmen Okan sorarcasına Yüzbasıya bakıyordu.

"Hiç birşey bilmiyorum. Sadece karargaha dönmemiz istendi."

El mecbur helikoptere binip karargaha gittiler.

Elzem timi gelir gelmez toplantı odasına girmişti. Odada binbaşı Poyraz, Osman Yarbay ve Albay vardı. Albay konuşmaya başladı beklemeden.

"Dün Elvan kulaksızın yanına gitti. Bunu zaten biliyorsunuz. Kulaksız Elvan'a takık, cebinde fotoğrafı var." Poyraz binbaşı elini yumruk yapmıştı. Onu görünce garip oluyordu. Aşk değildi bu...

Başka birşeydi ama çözemiyordu. O gün onu küçümsediği aklına gelince gözlerini yumdu. Bildiği bir şey vardı.

Oda pişman olduğuydu.

(Merak etmeyin Poyraz'la Öykü'den olmayacak.)

"Bu işleri daha da kolaylaştırdı. Bizim 2 hafta diye bildiğimiz saldırı daha erken olacakmış."dediğinde herkesin kaşları çatılmıştı.

Ne demek saldırı daha erken?

"Ne kadar erken peki?"diyerek araya girdi Serdar Yüzbaşı.

Albay derin bir nefes aldı. Söyleyecekleri önemliydi.

"2 hafta sonraki patlama 3 gün sonra. Yani..."Sustu. Böyle birşey söylemek isteyeceği en son şeydi.

"Hain var."diye tamamladı Poyraz binbaşı.

"Aynen aramızda hain var."diye onayladı Albay binbaşının dediğini.

"Öykü komutan neden orada?" Merak ediyorlardı komutanlarını Elzem timi.

"Kulaksızın üstü... kod adı hiko. Teröristlerin ele başı bu adam. Patlamada onay hikodan gelecek. Elvan bugün yarın hikoyla tanışır. Sizin yapacağınız şey patlamayı veyahut saldırıyı önlemek."dedi ve masada bulunan suyu içti.

"Kısacası komutanınızı düşünmeyin."dedi."Sadece patlamayı düşünün. Allah yardımcımız olsun."

...

Evettt.

Bölüm bitti.

3.kişi tarafından bu kadar yazabildim.

Nasıl olmuş?

Elimden geldiğince bölüm atmaya çalışacağım.

Oy ve yorum arttıkça daha sık yazmaya çalışacağım.

Öykü komutan?

Serdar yüzbaşı?

Eyüp?

Ali?

Oğuz?

Alp?

Poyraz binbaşı?

Düşünceleriniz?

Neyse çok konuştum görüşürüz.

Oy ve yorum♡
.
.
.
.
.
.
.
.
     Yağmurdamlasi 💧

SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin