2. Bölüm

359 10 1
                                    

Dün annemlerden geldiğimde saat 11 e geliyordu baya oturmuştuk. Ve bugün pazartesi ayyy çok seviyorum okulu amaa bir farklaa okula öğretmen olarak gidiyorum tabii buda ayrı bir iyi.
Bugün ki kombinim ise diz kapağımın az altında biten sarı soft bir etek ve beyaz sıfır kol bir crop hırka olara çok ince sarı göğüs kısmında Angel yazan bir hırka saçımı tepeden at kuruğu yapıp 5-6 tutamına örgü yaptım vee hazırımm.
Okulun önünde durunca bahçede yürüyüş yapan bir kaç öğrenci selam vermek için yanımda durudu benim tek amacım türkçe sevmeyen öğrencilere türkçeyi sevdirebilmek ve bir dertleri olduklarında hiç çekinmeden rahatça kapımı çalabilmeleri , ben sanırım bunu başardım çünkü öğrencilerimin sevgisini hissedebiliyorum dersine girmediğim öğrencilerin bile bana karşı bir sevdisi var ve umarım bu böyle devam eder.

Bugün ki ilk dersim 7-C ile idi okulumuzda yeterince türkçe öğrermeni bulunmadığında 8. Sınıflara bile girdiğim oluyor tabii bunun da eğitimini almış bulunmaktayım ayyy ne mükemmelim yaw.

Kapıyı açıp içeri girdiğim an gördüğüm manzara trajikomikti bir tane öğrencim tam ortada durmuş 7 öğrencide etrafında yuvarlak oluşturmuşlardı ve ortadakinin sırtına vuruyolardı. Tabii ortadakinin görevi ise sırtına en son kimin vurduğunu bulup onu ortaya alıp dövmekti. Te Allah'ım yaa bakın nasılda öğrenmişim artık şaşırmıyorum bile en yaramaz sınıf burası sanırım.

Sınıfa girdiğimi gören ve bu oyunu oynayan 8 kişi koşarak yerine geçti ve hazır olda benim günaydın dememi beklediler.

-Günaydın arkadaşlar

-Sağolun hocam

- Oturabilirsiniz

Daha demin oynadığınız şey neydi öyle diye sorduğum da kimseden ses çıkmadı aah ah bide yaptıklarını savunsalar diyecektim ki Ahmet hemen atlayıp.

-Asker oyunu hocam bu çok eğlenceli
Dedi

Bende "bence askerler oyun oynayacak vakit bulamıyorlardır Ahmetcimm" dedim m yi uzatarak.
Ve oda "hayır hocam ben bir kere abimin karargahına gittiğimde gayette oynuyorlardı" dedi.
Aslında şaşırdım ama oyuna değil bu şiddet içerikli oyunu daha 13 yaşında bir çocuğun yanında oynamasına.
Aman neyse yaa diyerek derse geçtim konumuz Fiillerdi dersin bitimine yakın sohbet etmeye başladık.

-Eee nasıl geçti gününüz sabahçı olmak nasıl bir duygu.
Dedim evet daha yeni sabahçı oldular çünkü okulda 5 ve 6 lar öğlenci 7,8 ler sabahçı

Hep bir ağızdan

-Iyyy çok kötü
-Hiç sevmedik
-Daha kargalar bile uyanmadı.

Gibi sözler çıktı ve bende sırf biraz eğlensinler diye tiktok te akım olan bir şarkıdan alıntı söyledim.

-E hadi ozamaaan enerciiiiiii

Bunu demem ile herkes hep bir ağızdan
-ENERCİİİİ  dedi.

Gülüştük ve ayılmalarınada yardımcı oldum ama Emre arkada hâlâ uyuyordu. Hemen sınıfa sessiz olmalarını söyledim ve en arka sıraya gidip kulağının tam dibinde "KOĞUUŞŞ KAALK" dedim çünkü tek hayali asker olmaktı.
Emre hemen ayağa fırlayıp asker selamı verir şekilde

-EMREDİN KOMUTANIM
-UYAN ASKER BU BİR EMİRDİR
-ANLAŞILDI KOMUTANI- bi dakika ne?
Herkesin ağzından bir anırma nidası döküldü adetâ Emre sınıftakilere göz gezdirince durumu fark etmiş olacak ki
-Offf öğretmenim hayellerim ile oynadınız amaaa .dedi

Bende "eeee askeriye ye hazırlık koçum" dedim. "Oda valla mı" deyince "he vallah" dedim. İstanbulda doğup büyümem Adana lı olduğum gerçeğini değiştirmez dimi. Bu sırada tenefüs zili çaldı.

                         4 SAAT SONRA

Şimdi okuldan çıktım tam arabama biniyordum ki Ahmet geldi ve bana "oooo hocam size araba sürmek çok yakışır bence"dedi. Ah bu çocuk ah sırf 5 puan için bütün gün iltifat edebilirdi. Hoşumada gitmiyo değil hani.
"Eee Ahmet tüekçeden kötümü alıcağını düşünüyorsun ne oldu da geldi birden bu iltifat perileri"

"Estağfirullah hocam güzele güzel olduğunu söylemek sevaptır"

"Allah Allah ilk defa duydum ama hadi sağol" dedim tam dönecektim ki aklıma gelen sabah ki olay yüzünden durdum ve Ahmete şunu sordum

-Ahmet abin seninle hiç şu asker oyununu oynadı mı ?
-hayır hocam zaten benim abim komutan abimin karargahında abimden gizli oynayan askerler varda onlardan gördüm

Bİ DAKİKA NE DEDİ OOO K-KOMUTAN DEDİ BANA KOMUTAN DEDİ NEEEEEE BU ÇOCUK BENİ KOMUTANLARA KARŞI ZAAFIM OLDUĞUNU BİLMİYOR MU ?
Her neyse çok düşünmeyeceğim ama bi komutan sevgilim olsa ne havalı olurdu deyip iç çektim
O sırada önümüzde bir passat durdu ve b-bi d-dakika çüşşşş hayvan gibi adam bu aw maşşalllahh Allah sahibine bağışlasın
İç ses(Yani sana)
Ay iç ses bu yunan tanrısı bana bakarmı diye düşünürken Ahmet bana el salladı gitmeye yeltenirken yunan tanrısı bizim tarafa doğru geldi

AYYY Bİ DAKİKA 2. BİR ŞOK GELİYO YA BU AHMETİN KOMUTAN ABİSİ İSE ALLAHIIIMMM NOLUR O OLSUN NOOLUR

"Aaa hocam bakın abim geliyor beni almaya gelmiş beee canım abiim"dedi

KÜÇÜK BİR DUYURU BUNDAN SONRA İÇSESİN OLDUĞU KISIMLARI PARANTEZ YANİ () BU İŞARETİN İÇERİSİNE ALACAĞIM BİLGİNİZE.

(Kocan geliyor lan bakk)
Öff sus şuan içses başka zaman konuş şahsen bu adam bana bakmaz.
(Ayy kes be varoş)
Nediyon lan sen bak benim Adanalı damarıma basma fena olur haaa.
(Neyse benimle kavgayı bırakta adama bak kaç dakikadır yerle bakışıyosun)
İçsesin dediği ile kafamı kaldırıp karşımdaki adama baktim ve aklıma askere vatan emanet edilir gönül edilmez sözü geldi bu yüzden kafamı hemen Ahmet e çevirdim ve
-Görüşürüz bitanem
-Görüşürüz can hocam benim
Dedi böyle demesi hoşuma gitti ve gülümsedim yunan tanr- pardon Ahmetin abisine baktığımda gülüşüme bakıyordu.(Anlamadık sanki dbjalskskssll) ama beni etkilemez çünkü askerlerin hepsi aynı değildir muhtemelen ama bazı kısmı hakkında fazla sevdiği olur derler.
Offf herneyse hemen dönüp gittim ama arabama bindiğimde Selvi boylum şarkısını açtım çünkü adam maşallah aynı bizim evin kapısı gibi kocamandı benim boyumda uzundu evellallah ama bu ayrı bir boydur posdur maşallah.Hemen evime gidip sıcacık bir duş aldıktan sonra yatağa atladım ve kaldığım diziye devam ettim...

BEN GELDİİİİİMMMMM

ARKADAŞLAR BUNLAR BİRAZ FAZLA MI UYUMLUDUR NEE

NEYSE EFENDİİİM ÖHÜM ÖHÖM BİR SONRAKİ BÖLÜM ENGİNİN AĞZINDAN HAAA BİLESSİİİİN

LÜTFEN YILDIZI PARLATALIM EMEĞİMİN KARŞILĞINI ALMAK İSTİYORUM...


BÖLÜMLER UZUYOR VE ELİMDE BİR SÜRÜ BÖLÜM VAR İLERİDEKİ BÖLÜMLER DAHA UZUN VE ÇOK DAHA GÜZEL OLACAK...

ARKADAŞLAR OY VERİP YORUM YAPARMISINIZ LÜTFEN OY VERDİĞİNİZ SÜRECE BÖLÜMLERİ DAHA BÜYÜK BİR İSTEK İLE ATACAĞIM OKUYUPTA OY VERMEYENLER OY VERİRSE KİTABIM DAHA ÇOK GÖRÜLÜR LÜTFEN DESTEĞİNİZE ÇOOK İHTİYACIM VAR...

ŞİMDİLİK ALLAH'A EMANET OLUN🌌✨🌅

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin