11. Bölüm

127 7 7
                                    


(ENGİNDEN DEVAM)

(12 SAAT ÖNCE KARARGAHTA)

"Gir" komutunu duymam ile içeri girdim. Hazır ol pozisyonunu alıp "Engin Sever/ Mardin/ Başçavuş EMREDİN KOMUTANIM"
Dedim Fatih Yarbay "Çabuk Kızıl Kurt operasyonu katılımcılarını toplantı odasına çağır çok önemli bilgiler vereceğim. Acele et"
"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"
"Çıkabilirsin" dedi. Çıktığımda aklımdaki tek bir şey umarım bu piçler bi bok çevirmiyordur. Bu operasyon Ankara İl Karargahı için çok önemli idi. Sadece karargah için değil Ankaramız ve güzel vatanımız içinde önemli olan operasyonlardan biriydi. Eğer bu ve benzeri çatışmalar ve operasyonları önceden fark etmezsek teröristler aramıza sızabilirlerdi. Her planda olduğu gibi şuan ki planımız da terör örgütünün kökünü kazımak. Çünkü her Türk evladı bir Mehmetçik olarak doğar ve onlar ne şerefli insanlardır ki dağda analarının gözyaşı, bacılarının namusu üzerine yemin verip kendi canını hiçe sayarak kan dökerler. Emin olmamız gereken bir gerçek  vardır ki bu vatanı bölmeye ÇALIŞAN ların topunu alsak bir Türk askerinin damarında atan vatan sevgisi olamaz.

Bu sefer ki operasyon bizi uğraştıracağa benziyordu. Ama uğraştırırlarsa hiç üşenmeden uğraşır ve sonucunu kazanca çevirirdik.
Hemen yatakhane katına indim ve sırayla operasyonda yer alan askerlerin yatakhanesine geldim. Bu karargahta benden üst mevkiye sahip olan 12 kişi vardı bunların 8'i Kolgeneral  2'si Yarbay 2'si de Başçavuştu ve yatakhane katında benden üst mevkide kimse olmadığı için adeta içerde insan kaçakçılığı yapan teröristler varmış gibi odaya daldım ve gördüğüm manzara sinirlerimi zıplatmaya yetmişti. Koskoca adamları ortalarına alıp dövüyorlar bide bu aptal işkenceye ASKER oyunu diyorlardı. Asker adını hakedecek bir oyun değildi. Aksine saçmalıktan başka bir bok değil.(Oyunun içeriğini hatırlamayanlar için ilk bölümlerde anlatmıştım bakabilirsiniz.) Benim odaya girdiğimi gördüklerinde hemen kendilerine çeki düzen vermişlerdi. Hazır ol pozisyonuna geçmiş ve benden gelecek komutu veya yiyecekleri azarı düşünüyorlardı.

-BU NEDİR BÖYLE ASKER SİZ KOCA ADAMLAR VATANINIZI BÖYLEMİ SAVUNACAĞINIZI DÜŞÜNÜYORSUNUZ EĞER BÖYLE BİR DÜŞÜNCENİZ VARSA ÇOK YANILIYORSUNUZ ÇÜNKÜ BEN HAYATIMDA HİÇ BİR ZAMAN EŞŞOĞLOEŞŞEK KADAR ADAMLARI BİRBİRİNİN ÜZERİNDE TEPİNİRKEN GÖRMEDİM!
Dedim uzun bir cümleydi ama sesimden asla taviz vermemiştim. En çokta bu yanımı seviyordum adeta kükrer gibi konuşmam askerleri ciddiyete boğuyordu.

-AFEDERSİNİZ KOMUTANIM.
Dediler

-AFEDERSİNİZ NE LAN 6 YAŞINDAKİ BEBEKMİSİNİZ LAN SİZ HE DAVAR KADAR ADAM OLMUŞSUNUZ ÜZERİNE BİRDE ASKER OLMUŞSUNUZ
AMA DAHA NASIL TALİMAT VERİLECEK BİLMİYORSUNUZ BİLE!

-ÖZÜR DİLERİZ KOMUTANIM!

Sizin cezanızı sonra keseceğim şimdi Kızılkurt operasyonuna katılanlar bir adım öne çıksın.
Öne çıkankar gayet eğitimlilerdi onları bukadar azarladığıma bakmayın hepsine gözüm kapalı güvenirdim...

Şuanda karşımda Fırat Yarbayın odası vardı.

OPERASYONA KATILACAKLAR TAM LİSTE

ARDA ŞENTÜRK
ILGAZ DERİN
ZEKİ ÖNCEL
ERTUĞRUL TEMUR
YUNUS ERGÜN
AHMET ÇELİK
BAYRAM ÇİÇEK
SEMİH GÜRBEY (Kitabın başında bahsi geçen Enginin yakın arkadaşlarından birisi.)
ARİF ATAR
KEMAL ZORLU
BARKIN ARDINÇ(Fav isim nedenini sormayın.)
OSMAN DAĞTEKİN
HARUN PAKÖZ
ENGİN SEVER

14 kişilik pekte kalabalık olmayan grup ile birlikte yıllardır düşündüğümüz operasyonu başlatmayacaktık herhalde daha birçok koruyup kollayacak asker olacaktı yanımızda.
Kapıyı çalıp 'Gir' komutunu alınca içeri girdik ve diğerleri asker selamı verirken bende üst mevkilerin olduğu bölgeye Fırat komutanın yanına geçtim ve yanımdaki 3 Çavuş ile Yarbayın diyeceklerini bekliyorduk.
Hafif sağında kalan 20 kişilik minimalist masayı göstererek
"Geçin çocuklar" dedi.
Hepsi masaya otururken 3 çavuşum ile izin alıp bizde oturduk.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin