9. Bölüm

166 7 4
                                    

Ne diyordu bana neyi ima etmeye çalışıyordu?

-Sen delirdin mi Engin? Ne saçmalıyorsun.

-Ben saçmalamıyorum kanıtlarım var.

-Neymiş kanıtların Engin Allah aşkına çok merak ediyorum yaa
Dedim kısılan sesim ile ağlamamak için kendimi sıkıyordum.
İmkansızdı artık o benim imkansızım olmuştu. Belliydi kendime yediremeyeceğim sözler söyleyecekti. Çok sinirli duruyordu, korkuyordum kalbimi kırmasından...
Birkaç saniye gözlerime odaklandı. Sonra birden hiç beklemediğim bir şekilde sakinleşti ve

-Geç otur karşıma anlatmam gerekenler var.

-Tamam
Dedim ve karşılıklı oturduk.

-Minel bu p*ç kurusu seni elde etmek için manipülasyon oyunları ve daha bir çok hile hurda çeviriyor.
Dedi ve telefonunu çıkarıp bana 7 tane hesap gösterdi. Hepside birbirinden alakasız hesaplardı, veya öyle görünüyorlardı.

-Bak bu hesapları görüyormusun?
İşte bunların hepsini o Enis olacak it açmış. Bu hesapların Instagram da karşına çıkabilmesi için ise bir çok tanıdığını hesabına eklemiş ama hiç bir arkadaşını hesaba eklememiş. Kaleyi içten feth edecek yani oru-

-Küfür etme Engin ve bu hesapların Enise ait olduğunu nereden anladın?

-Fake hesap açan biri -ki özellikle bu acemi biri ise önce kendini takip eder ve havadan takipçi kasmaya çalışır.

-Eee bu hesaplarla benim ne alakam var ki?
Dedim ve gösterdiği şeyler ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Fake hesabın içinde Enis ile benim sarıldığım,öpüştüğüm, konuştuğum,diz dize el ele oturduğum daha birçok fotoğraf vardı. Tabii ki bunların hepsi shoptu ben arkadaşım olmasına rağmen hiçbir zaman Enis ile böyle bir samimiyete girmemiştim. Umarım Engin yanlış anlamazdı.
Hemen kalktım ve evde volta atmaya başladım elimi anlıma koyup anlımı ovuşturdum.

-Engin sana yemin ederim ki ben hiçbir zaman Enis ile böyle bir samimiyete girmedim. Girmemde vallahi nasıl oldu bilmiyorum ama montaj yemin ederim.
Dedim göz yaşları arasında eğer bana inanmazsa bu kadarını da kaldıramazdım artık. Birden hiç beklemediğim bir anda
geldi ve bana sarıldı. Kokumu içine çekti. Ardından

-Sakin ol güzelim becerememiş zaten p*ç shop yapmayı hepsi bambaşka kişiler sadece sizin yüzünüz onların üzerine shoplanmış inanıyorum ben sana ama benim bir planım var.

-Nedir?

-Bu Enis şerefsizinin eğer sana açılmak gibi bir niyeti varsa bunu şuan yapar çünkü duyduğuma göre uzakta yaşıyor.

-Evet.

-Heh şimdi o seni evde yalnız biliyor değil mi?

-hıhı

-Şimdi sana beni sorduğunda sadece buradan biri ile ortak arkadaşı olduğumuzu söyle böylece bende hal ve hareketlerinden beden dilinden sana aşık olup olmadığını anlarım tamam mı gülüm?

-Zaten biz arkadaş değil miyiz?
Hatta müslüman kardeşiyiz değil mi? Mümin kardeşim.

Dedim onu denemek için.

-Minel delirtme beni güzelim tamam mı hem şu penis gitsin ben sana kardeşmiyiz yoksa karı kocamıyız gösteririm.

-  A-anlamadım nasıl yani.
Koltuğa kendini rahat bir şekilde atıp.

-Allahın emri peygamberin kavliyle seni babandan istemeye gideceğim nasıl fikir ama.

Ne nasıl yani? Nasıl bir fikir mi ? Abim duysa beni kıtır kıtır keser ayıptır söylemesi kendisi biraz mağara adamıdır da.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin