14.Bölüm

102 5 0
                                    

(MİNELDEN DEVAM)
Abim ile Engin evden çıkalı 2 saat oldu 1 saat öncede annemler gitmişti. Evde yalnızdık ve evi baştan aşağı temizlemiştik eski zamanlarda ki gibi. Bir hafta ben Balıma yardıma giderdim, bir haftada Balım bize yardıma gelirdi bu sayede daha çabuk dışarı çıkardık ve şuan da mutfakta yemek yapıyorduk. Balım yemek yapma konusunda çok iyi değildi oyüzden o salata yapıyordu. Ben yemek konusunda kendime güveniyordum(Kocam bey yaşadı ayol zjzjzsakokdjs) bugünkü menümüzde ise Tavuklu fırın makarna, mercimek çorbası, salata ve annemin misafiri için yaptığı birkaç ŞEY bulunuyordu şey kısmını belirtiyorum çünkü birsürü şey yapmış. Zaten bize bunlar yeter dediğimde ise "Engin senin ellerinden de birşeyler yesin kızım olmaz öyle" dediği için küçük bir menüde ben yapmıştım ve annemler ile abimler gelmek üzereydi.
MENÜ
İçli köfte
Mercimek köftesi
Mantı
Kadın budu köfte
Fırında patates
Mücver
Kavurma
Annem bunların hepsini önceden yapmış dolapta bekletmişti bende ısıtıp sıcak sıcak ikram edecektim. Tam bu sırada kapı çalmıştı. Balıma baktığımda ise salata çoktan bitmiş kara kara düşünüyordu. Balımı kaldırıp kapıyı ikimizin açmasını sağladım. Gelenler abimlerdi.

-Hoşgeldiniz abi maçı kim aldı?
Dedim ama cevap alamamıştım abim sadece Balıma bakıyordu ve hiç beklemediğim bir şey yapıp Balımın yanına gitti ve elinde ki pembe, ipleri lacivert kutuyu Balıma verdi ardından şunları söyledi

-Balım bunu şuan söylemem ne kadar doğru bilmiyorum ama ben seni deli gibi seviyorum. Farkındayım sen bana bunca zaman abin gözü ile baktın belki de sana bunları demem bile seni rahatsız edecektir ama ben seni çok seviyorum bunca zaman duygularımı içimde yaşadım ama bundan sonra seninde hislerini bilmek istiyorum. Bunlar senin.
Dedi ve kutuyu verdi. Balıma baktığımda hâlâ transtan çıkamamış gibi ağzı açık gözlerini belertmişti. Bu hâline güldüm ama abimden böylesine güzel süslü cümleler beklemiyordum ne yalan söyleyeyim. Şuan herkesin gözü Balımdaydı Balım yavaş bir şekilde ağzını kapattı ve abimin elinde ki kutuyu aldı.

-Emre

-Efendim

-B-ben ne demem gerekir bilmiyorum ama...

-Ama?
-Ama?
-Ama?

Hepimizin ağzından aynı şey çıkmıştı.

-Ama seni sevdiğimi biliyorum.
Dedi ve bunu der demez abim derin bir OHH şekip neredeyse avını yakalamış aslan gibi Balımı alıp etrafında döndürdü. Balım 1.68 biri ve abimde 1.94 olunca kolayca koltuk altından tutup döndürdü.

-ŞÜKÜR YARABBİM ŞÜKÜÜÜR.
Demesiyle içeri annem ve babamda geldi. Annem,

-Noluyo burda ne bu bağırış çağırış?

-Balım gelinin oluyor annee

-Neee
-Neee
-Neee
-Neee
-Neee

-Yani daha teklif etmedim ama hislerim karşılıklıymış bak okadar dedin Balım gibi gelinim olsun diye bende sana Balımı gelin olarak getirdim.

Balım Emreyi cimcikleyip

-Emreee
Dedi demesiyle abim
-Yaani gelin adayı gibi
Balım atladı hemen
-Sen Efsun teyzeye başka gelin adaylarıda mı getirdin de gelin adayı diyorsun?
Dedi kıskanç bir ses tonu ile

-Ne alaka Balım biz gelin adayı deriz
Demesiyle annem Balıma sarıldı

-Oyyy biliyordum hissetmiştim vallahi.
Demesiyle küçük bir hatırlatma yaptım

-Yemekler hazır hatta soğuyorlar bile, Balım senin ile de sonra dedikodu yaparız tamam mı?
Demem ile hemen gözünü kırpıp başını salladı. Çoook tatlıydı. O sırada Engin

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin