Bu bölümü GeiciGm21, GunesAy468 adlı okularıma ithaf ediyorum. Sizi seviyoruum.
-2 AY SONRA-
(Balım'dan)
Bugün benim istemem var.
Ağağğağağa beni isteyecekler.
Hemde sevdiğim adam beni isteyecek.
Şuan Minel, Hisar, Elif, Minel'in annesi Efsun abla ve benim annem vardı.
Bize yardıma gelmişlerdi ve çok yardımları dokunmuştu. Allah razı olsun.
İsteme elbisemi günler öncesinden Minel ile seçmiştik ve şuan elbiseme uygun saç, makyaj yapıyorduk.
..
.
.
Gelmelerine son 1 saat kalmıştı ve biz herşeyi hazırlamış, bunun verdiği rahatlıkla bahçeye çıkmıştık.Balım: off çok heyecanlıyım yaa.
Minel: kız ben erkek tarafıyım gideyim şimdi 1 saat sonra abimlerle falan geliriz gelinimizi istemeye.
Balım: Ayyy tamamm.
(Elif'ten)
Balım abla ile daha yeni tanışmamıza rağmen çok iyi anlaşmıştık, kendisini kolayca sevdirebilen ve mizah seviyesi kaliteli olan nadir insanlardan biriydi.
İsteme için ben, abim, Hisar ve karargahtan birkaç kişide orada olacaktı. Balım ile Emre öyle istemiş, aile arasında değilde daha çok insanın olduğu samimi bir ortam kurmak istemişlerdi.Hisar: Ayyy umarım bir ömür mutlu olurlar.
Elif: Amin inşallah bitanem, eee sen ev bulabildin mi?
Hisar: Off sorma karşıma çıkan bütün ilanların üstünde yazan numaraları arıyorum ama bir türlü kendime uygun ev bulamıyorum. Biliyorsun benim deprem korkum var ve baktığım tüm evler çok eski yani anlayacağın 2 aydır olduğu gibi halamlar da kalırım sanırım.
Hisar ile birlikte staj yaptığımız yerleri tezimizi vermeden değiştirmek zorunda kalmıştık. 2 ay içinde Mardin'den Ankara'ya taşınmıştık çünkü Mardin'de ki üniversitenin şartları bize ağır gelmişti zaten gitmemizin onlara pekte birşey kaybettirdiğini sanmıyorum çünkü üniversitenin kontejyanı çok doluydu bu yüzden de Ankara'ya nakil edildik ve sonuç olarak Ankara'dayız. Zaten Hisar'da Minel ablanın çalıştığı okulda çalışmak istiyormuş onun içinde çok iyi oldu. Hisar'a her ne kadar gel bizde kal desemde kalmaya çekindi çünkü ara sıra abim eve uğruyordu. İlerde gördüğüm KİRALIK DAİRE yazısı ile sırıttım ve hemen o yönü işaret ettim
Elif: Hisar Hisar aşkım bak kiralık daire bir arasana bakalım belki şansına güzeldir.
Hisar: Ooyşş kızım çok güzel görünüyor yaa dur bi arıyayım.
______________________________________Hisar: Alo, merhabalar ben Ankara karacahöyük tarafında ki kiralık ev için aramıştım müsaitmisiniz?
0543..: Evet bacım buyur müsaitim.
Hisar: Ya ben evin dış cephesini beğendim ama depreme dayanıklı alt yapısı varmı diye soracaktım. Yani bina kaç yıllık.
0543..: Bina daha 3 yıllık yeni sayılır eğer yakınlardaysanız anahtarı vereyim içine bir bakın içinize sinsin.
Hisar: Çok iyi olur.
0543..: 10 dakika ya ordayım bacım.
Hisar: Tamamdır.
______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
Teen FictionBir öğretmen ve askerin yollarının kesişmesini konu almıştır.