12.Bölüm

115 6 5
                                    

EVET HEPİNİZE MERHABALAR,
BEN ÇOK MUTLUYUM UMARIM SİZLERDE MUTLUSUNUZDUR.
BU BÖLÜMÜ GunesAy468 VE Insta64 ADINDA Kİ İKİ GÖZ BEBEKLERİME İTHAFEN YAPIYORUM  ONLAR İLE BİR ÖNCEKİ BÖLÜME VOTE+YORUM ATMALARI VESİLESİYLE TANIŞTIK VE ÖZELDEN KONUŞTUK CİDDEN İKİSİ DE ÇOK TATLI UMARIM BÜTÜN HAYALLERİ GERÇEK OLUR VE ŞU DÜNYA DA BÜYÜK BÜYÜK YERLERE GELME İMKANLARINA SAHİPTİRLER.

(ENGİNDEN DEVAM)-Hâlâ geçmiş
zamanda

Şuan Minelime söylemeyi düşünmüyorum söyleyip üzmeyeceğim güzel vakitler geçireceğiz sonrasında gideceğimin haberini vereceğim. Annemlerin İstanbula geldiğimden ve Minelden haberleri var Ahmetin eski öğretmeni deyince hemen tanıdılar ve çok samimi olduğunu çok seveceklerini söylediler.

(ŞUAN Kİ ZAMAN)-Minelden devam-

Karşımda gördüğüm kişi ile dona kaldım bu Sercan'dı bi dakika Sercan'ın lüks bir marketin önünde ne işi var ve neden Balım ile Engin yanımda değil?
Hemen arabadan indim ve Sercan'ın yanına geldim. Oldumolası şişman yanakları tombik tombik bir çocuktu ve ben böyle insanlara bayılıyordum. Yolda görsem utanmadan yanaklarını sıkardım yani..
Hemen gittim ve

-Sercaaan sen napıyosun burdaa
Dedim
Beni görünce bir afalladı genellikle lisede hep kız gibi konuşur kızlara kızların bile bilmediği tavsiyeler ve cilt bakım maskeleri getirirdi. Bu yüzden gay damgası bile yemişti aklıma geldikçe kafamı duvara vura vura gülmek istiyorum.

-Kııız senin ne işin var burda çapulcu senii naptın ayol çöpsüz hâlâ ergen ergen ağlayıp yüzünde stres sivilceleri çıkarıyormusun?

-İyiyim ben iyiyimde senin ne iş-

-Kız yemişim işini şu davar götü gibi olan hayvanımsı cazibeye sahip mükemmel şahsiyet seninki mi hiiiiğğ bu arabadan indi gördüm ayyy nasıl kaptın bunu yunan tanrısımsı gibimsi bişey bu ayool.

-Yaa aşkolsun ben çirkinmiyim.

-Yok ayool sen mükemmelsin bu yunan tan- pardon davar götü seni haketmiyor bana ver kız bunu.
Dedi şaşırdım yoksa lisede hakkında çıkardıkları dedikodu doğrumuydu?

-Nee yani sen hakikaten gay mis-

-Suus sus sus sus sıçtırma azına şimdi zaten hep dalga geçtiler çekemediler beni.
Bu dediğine güldüm

-Haklısın kim bu minnoş göbeği çekebilirdi ki?
Dedim ve lise yıllarında da yaptığım gibi Sercanın göbeğini sıktım kendini huylanmasından dolayı geri çekti.  Bu sefer yüzüne yaklaştım heryerinden huylanıyordu. Yüzünü avuçladım ve sıkmaya başladım bunu yaparken bir yandan ağzım şekilden şekile giriyordu(Bu şekil bebekleri severken dudağınızı öne büzüp ouuy uyyy gibi sesler çıkarırken yaptığımız hareket) ve Sercan huylandığı için kahkaha atıyordu yüzüne daha çok yaklaşacaktım ki birden kolumdan tutulup sertçe çekildim ve sert bir gövdeye çarptım(Alla Alla) kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda ise Engini gördüm ama kahretsin ki daha demin ki Sercan ile olan pozisyonumuzu görüp yanlış anlamış ve aşırı sinirlenmişti. Sanırım...

-LAAN SEN KİMSİN Kİ MİNEL'E DOKUNUYORSUN?
Sercan ellerini önünde birleştirip dudağını büzdü sağ ayağını sol ayağına göre bir tık geriye atıp sağa sola hareket ettirdi beni işaret etti ve masum sesi ile

-Abi yemin ederim o yaptı ben bişi yapmadım.
Dedi bu haline çok şaşırdım tabi korktu ya hemen sattı lisede de böyleydi. Engine baktığımda aynı yakınlıktaydık ve çenesindeki kasların seyirdiğini gördüm ben ona göre biraz altta kaldığım için boynunu alttan görüyordum ve yemek borusuna giden kısım bile damarları ile dolmuştu. Kızgın bir boğa gibi duruyordu. Kendimi açıklama gereği duydum ve konuya açıklık getirdim. Ve ben bunu yaparken Balım sonradan gelmişti kaşlarım çatılmıştı.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin