Enginin kolumu dürtmesiyle uyandım.
-Hadi güzelim kalk artık.-Hii ne oldu.
Diye sıçradım ben sıçrayınca Enginde korktu tabii biri beni uyandırınca ani tepki veriyordum aynı anneme çekmişim bu konuda evelaAllah.-Gülüm niye ani tepki veriyorsun? Korkuttun hee
-Ay napayım yaa her neyse geldik mi?
-Yok gülüm şu benzinlikten bişeyler alıp idare edelim. İstanbula vardığımız da bi restoranta karnımızı doyururuz.
Dedi bende aşağı indim Balım bizi bekliyordu.-Engin restoranta gitmemize gerek yok çünkü annemin bizi tıka basa dolduracak kadar mükemmel bir sofra hazırladığından eminim.
-Sen bilirsin gülüm ama ben sana bişey soracağım.
-Sor.
- Hani benim ailemde İstanbulda ya onlarla tanıştırabilirmiyim seni?
Neee bi dakika nasıl yaaa neyse hiç bozuntuya vermeyeceğim.-Yanii olur aslında.
-Tamamdır.
Demişti ve benzinliğe girmiştik Balım ile ben favori sandiviçimizi almış yanına içecek arıyorduk. Ben kola aldım Balım ayran aldı.
Tam kasaya gidiyorduk ki Engin beni durdurdu.-Hoop hanımlar nereye.
-Kasaya
-Tamam siz arabada bekleyin ben hemen geliyorum.
-Olumu öyle şey Eng-
-İtiraz yok.
Dedi bende çıkmak zorunda kaldım. Balımda hemen arkamdan çıkıp koluma girdi.-Kıız bu enişte yakından daha bir taşmış heee
-Bakıyorum da çok beğendin Enişteni
-Maalesef aşkom bir Emre kadar olamaz kimse üzgünüm.
Dedi ve köpek bakışı atıp dudağını büzdü. Tamam abim yakışıklı olabilirdi ama bunu asla ona söylemezdim sadece işim düşerse-Aman aman yesinler Emre ni o benim abim kızım kime hava atıyosun sen.
-Tamam ama benimde ilerde ki kocam yani inşallah öyle olur.
Bu dediğine kahkaha attım çok kararsızdı.-Neyse hadi geç bakayım arabaya.
Dedim ve arabaya bindik ama Balımın seslenmesiyle olduğum yerde kaldım.-Minel bi baksana.
-Noldu Balım
-Yaa sende benim yanıma gelsene hem birlikte sohbet ederiz falan.
-İyi fikir.
-Oouuvv aşkım beniiiiimmm.
Dedi seviyorum bu kızın böyle hallerini yaaa
Derken Engin arkamızda biti verdi.-Noldu güzelim bir sıkıntı mı var?
-Yok enişte Minelini alacağım birazda onu konuşuyorduk.
-Anlamadım nasıl yani?
-Şimdi şöyle ki benim Minel ile konuşmam gereken şeyler var ve bunu senin yanında yapamam. Duymaman gerekebilir.
Dedi şimdi ben Balımın ne diyeceğine mi düşüneyim yoksa açık sözlülüğüne mi şaşırayım bilemedim.- Allah Allah neymiş bu kadar özel olupta Minelin benden sakladığı?
İşte yine başlıyo bizim kıskançlık seansı.- Yani enişteciğim olabilir öyle özell şeyler.
Dedi nispet yaparcasına.-Olamaz benden sakladığı bişey falan.
Dedi işte ortam şimdi geriliyordu ben ise sadece mahallede çekirdek çitleyip dedikodu dinleyen yaşlı teyzeler gibi dinliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
Teen FictionBir öğretmen ve askerin yollarının kesişmesini konu almıştır.