19. Bölüm

48 3 4
                                    

Evet arkadaşlar tekrardan merhabalar, girişi uzun tutup sizi sıkmak istemem ama kalbimi sızlatan bir konu var ve bunu sizlerle paylaşmak istiyorum. İnsanın elinden hiç birşey gelmeyince, anca paylaşım vs. yapıp acımızı paylaşmak istiyoruz ama emin olun bu yaralara merhem olmuyor veyahut daha az can yakmıyor ama şöylede birşey var ki bu durum çok normal karşılanıyor ve yas tutulmuyor, inanın kanayan yaramız deyimi işte burada devreye giriyor. Yaramız kanıyor ama farkına varılmıyor, çünkü bizim YARINLAR VAR OLSUN DİYE YARINLARINDAN VAZGEÇEN YİĞİTLERİMİZ VAR.
BAŞIMIZ SAĞOLSUN TÜRKİYE'M..
Allah sevenlerine sabır versin. Sırat köprüsünden ışık hızı ile geçmeleri nasip olsun, intikam ateşi ile yanıp tutuşan bu yüreklere intikam sevincini yaşatan MEHMETÇİK lerimizin ayağına taş değmesin inşaAllah. Ruhları şâd olsun. AMİN

(MİNELDEN DEVAM)
Şuanda başımda kukuman kuşu gibi bekleyen adama baktım.

Biraz yakışıklı da heee

İç sesim ile kendime sövmeye başladım, sadece başka bir erkeği beğenme düşüncesi bile Engin'e ihanet ediyormuşum gibi hissettiriyordu.

Ben Engin'in ölmediğinden emindim.

E: Ne düşünüyorsun öyle derin derin?

M: Seni ilgilendirmez.

E: Allah Allah neden beni ilgilendirmezmiş ?

M: Benim kahpelere verecek cevabın yok üzgünüm.

Dedim ama karşımda ki arsız herif ona hakaret etmeme rağmen gülüyordu. He sen illa bana hakaret et diyorsun yani.

M: Manyakmısın sen, hakaret ettim neden gülüyorsun?

E: Şimdi sana bişey söyleyeceğim ama kızmayacaksın??

M: Söyle

Demem ile yanıma yaklaştı

(ENGİNDEN DEVAM)
Minel'im, gülüm üzgünüm ama seni denemek çok hoşuma gidiyor ve şimdi vereceği tepkilere bakacağım.

Yanına iyice yaklaştım ve önüne geçip

E: Senin şu asker sevgilin öldü ya...

İyice dibine girdim

E: Acaba bana bir şans mı verse-
Dememe kalmadan özel bölgeme yediğim tekme ile şok oldum.

Şuan önünde kızarıp büzüşüyordum ama o ise sinirli bir şekilde bana bakıp

M: Ne diyorsun lan sen puş* herif, ben Engin'in ölmediğini biliyorum, bilmesem bile bir teröriste neden şans vereyim? Ohh kıvran orda edepsiz.

Sen nasıl bir güzelliksin böyle be ??

E: Napı..y.yossun l-la..n s.sen(Napıyorsun lan sen)

Şuan da hissettiğim acıdan dolayı konuşmakta bile zorlanıyordum ki kulağıma gelen gülme sesleri ile kaşlarımı çattım. Umarım yine Barkın 'ın zevzekliklerine gülüyorlardır da benim şu durumumun farkında değillerdir. Yoksa bunun en az 1 yıl karargahta dalga konusu olması var...

Fırat Yarbayımın sesini işitince hemen dikkatimi kulaklığa verdim.

F: Büzüşüp durma asker kendine gel.

Demesiyle acımı içime gömmeye karar verdim. Off sert vurmuştu zalım.

Hemen doğruldum ve Minel'in bana saydırmalarını dinledim.

M: Birde şans ver diyor yavşak herif. Sana verebileceğim tek şans Engin ve Timi gelmeden burayı terk etmen. Eğer hala aksini yapmakta kararlıysan GEBER P*Ç.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin