18. Bölüm

63 3 11
                                    

EVVET YİNE BEEN
ARKADAŞLAR HER NEKADAR 10 GÜN WATPADD'E GİRMEYİPTE ÜSTÜNE BİRDE UFACIK BİR ETKİLEŞİM BİLE ALMAMIŞ OLSAM DA YİNE BURADAYIM. YANLIŞ DUYMADINIZ NEREDEYSE 10 GÜNDÜR ÇEŞİTLİ SIKINTILARDAN DOLAYI HİÇBİR SOSYAL MEDYA UYGULAMASINI KULLANAMADIM, SOSYAL MEDYAYI GEÇİN TELEFONU ELİME BİLE ALMAYA FIRSAT BULAMADIM. AMA TABİİ BENİM MÜTHİŞ OKURLARIM BEN ÖLDÜM MÜ? KALDIM MI? HİÇ SORMAMIŞ OLSUN KADERİMİZDE BU DA VARMIŞ.( QAŞKAKJAAO ARKADAŞLAR KİMSE TRİBİMİ ÇEKMİYOR SİZ ÇEKİN LÜTFEN.)

(ENGİNDEN DEVAM)
Şuan yapılan bütün planlardan haberimiz vardı. Teröristlerin ininde sanki onlardan biriymiş gibi girip bilgileri sızdırıyorduk. Bize verilmiş olan görevi uyguluyorduk ama tek bir farkla MİNELİM DE BURADA Minel'in burada olması şuan hiç ama hiç iyi olmadı çünkü beni insan öldürürken görmesi en son isteyeceğim şey bile olamazdı. Ve ben çok kişi öldürecektim...

Şuan içinde bulunmuş olduğum kıyafetler her nekadar kusma isteği uyandırsa da böyle bir lüksüm yoktu maalesef. Harbi bu kıyafetler neden bana 6 beden küçük? Düdük gibi durmuştu bende, acaba benmi çok yapılıydım yoksa bunların adamlarımı zarganaydı?

Minelimin yanından çıkmıştım. Kurban olduğum küçücük hayvancağızdan korkuyordu. Ama elbet bir sebebi vardır. Evet yanlış duymadınız Minel'in yanından çıktım ama o beni Engin olarak değilde hain bir terörist olarak biliyor. Olsun eğer şuan kendimi ona tanıtırsam ani bir tepki verdiğinde teröristler benim bir Türk Askeri olduğumu anlar ve sonradan gelen herkesi öldürürlerdi. Bu yüzden ağzımdaki örtüyü çıkartıp kendimi Minel'e göstermedim. Ama itiraf etmeliyim ki beni bir terörist sanıp yanına yaklaştırmaması hoşuma gitmişti. Çünkü terörist merörist sonuçta erkektim ve yanına benden başka erkeğin yaklaşmasını istemiyordum. Hakikaten ben daha demin Minel bana yaklaşmadı diye mi sevinmiştim? Kendimi kendimden mi kıskanmıştım?

Temiz delirmişim...

Olsun nasıl olsa yanına yaklaşan(Ben dışında) bütün erkekleri kovuyor. Bu hoşuma gitti.

Kurduğumuz plan tıkır tıkır işliyordu. Derimizin içine konulmuş çipler sayesinde Timdekiler bizi rahatlıkla duyuyor ve bir tehlike sezdikleri sırada, saldırıya geçmek için hazırda bekleyen 32 askeri komuta ediyorlardı. Kulağımıza takılı olan minik kulaklıklar ilede emir alıyorduk. Yani anlayacağınız herşey olması gerektiği gibiydi. Minelimin tutsak olması dışında...

Şu 2 saat içinde arada bir Minel'in yanına uğramış ve Minel'in kapısının önünde nöbet tutan teröristlere bir üst katta nöbet tutmaları için beklendiklerini söyleyip Minel'in kapısında benim ve Barkın'ın nöbet tutmasını sağlamıştım.

E: Barkın koçum sende varmı bişeyler?

B: Var komu- Var var.

Evet birde komutanım vs. gibi seslenmeleri yasaktı.

Barkın'ın belindeki küçük ama etkisi büyük silahları ve 9'luk tabancaları çıkarması ile derin bir of çektim.

E: olum ben sana muimmatları çıkar mı dedim? Yemek varmı anlamında sordum.

Muimmat:(böyle mi yazılıyor emin değilim.)
Herhangi bir silah, çakı, bıçak vs. gibi kesici ve delici aletlerin bir arada bulunması. Bir arada taşınması.

B: Heee öyle desene. Valla yanımdan hiç ayırmadığım çikolatalar dışında bişeyim yok şuan.

E: Koca adam oldun birde yanında çikolata mı taşıyorsun?

B: Abi ne yapayım valla bazen kriz tutuyor yanımda taşımak zorunda kalıyorum.

E: Yavşak

B: Ayıp oluyor ama

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin