13.Bölüm

112 6 5
                                    

Emre'nin yutkunuşu üzerine hemen kulağına biraz daha fısıldadım

-Sakın ama sakın Minelin Engin enişte ile arasında olan ilişkiyi bozma çünkü Minel Engin enişteye çok bağlandı.
Dedim ve ayrıldım Minelde Enginden ayrılmıştı.

-NE BAĞLANMASI LAAAN NE BAĞLANMASI NE DİYOSUN SEN HE DAHA GİDELİ 1 AY OLDU NE ARA BU KADAR BAĞLANMIŞ OLABİLİR ANLAMIYORUM BİDE KARŞIMA GETİRMİŞ KAFASINI SİKİCEM ŞİMDİ.
O bunları söylerken aklımda olan tek şey Emrenin fazlaca uzaması olmuştu. Çünkü Engin enişte ile aralarında normalde 20 cm lik bir boy farkı olmaylıydı ama şimdi neredeyse 5 cm var aralarında bunu nereden fark ettiğimi soracak olursanız Minel normalde bana göre 6-7 cm uzun ve buna rağmen o bile sarılırken aynı Engin eniştede olduğu gibi parmak uçlarına çıkmıştı. Şunu da belirtmeliyim ki kas yapmış...
Öldürün beni çünkü bu gözler böylesine bir afeti görse intihar eder...
Ben bunları düşünürken Minel Emrenin suyuna gitmeye çalışıyordu.

-Abi önce bir içeri geçelim sonra konuşuruz hem babam izin verdikten sonra sende kim oluyorsun be?

-ben kim oluyorum öyle mi Minel hanım bekle sen bekleee bu daha iyi günlerin.
Dedi ve içeri geçti onun içeri geçmesi ile herkes içeri girmeye başladı duyduğum fısıltı ile arkama döndüm Engin enişteydi

-Üzgünüm Balım ama Emre ile aramın iyi olması için seni kullanmam gerek.

-Anlamadım enişte nasıl yani?

-Yakında anlarsın ama olanlardan sonrası için kusura bakma.
Hiçbir şey anlamadım ama en fazla ne olabilir ki deyip içeri geçtim. Gördüğüm manzara güzeldi en baş köşede ki ikili koltukta Efsun teyze ve Aydın amca oturuyordu. Onların yanındaki ikili koltukta en uç köşede Engin enişte diğer köşede ise Emre oturuyordu. Karşı koltukta Minel vardı ve bende onun yanına geçtim. Gelmeden önce annem aramıştı ve dediklerini Efsun teyzeye iletmem gerekti. Ortamın gergin havasını bozup

-Efsun teyze annemler sizi bugün yemeğe davet ediyor seni aramış ama duymamışsın sanırım.
Demem ile Minel derince ohh ladı ortamı rahatlatmam hoşuna gitmişti. Efsun teyze"Gideriz kızım gideriz"dedi ve ortam yine sessizleşti umarım kötü şeyler olmaz.

(YAZARIN ANLATIMINDAN)
Ortamın kasveti gittikçe artıyordu ve bu durum Minel için oldukça zordu. Artık konuya bir açıklık getirmesi için babası ya da annesi tarafından gelicek olan komutu bekliyordu ve beklediği komut babasından geldi

-Seni dinliyorum kızım

-Baba ben söyleyeceğim ama abimi tutarmısın?
Demesiyle aile sakinlerinin hepsinin gözü Emre'ye kaymıştı. Ama Emrenin bakışları hiç iyi görünmüyordu. Adeta Engini bir kaşık suda boğacakmış gibi bakıyordu Balım Emrenin bu hallerine korkmuş hatta gözleri dolmuştu.

-Sen söyle ben abine hakim olurum demi oğluum.
Dedi tek kaşını kaldırıp basit bir ima ile

-Babacım ben biliyorsun ki İstanbulda okulda öğretmenlik yaparken birçok öğrencim vardı ve hepsinin velisi ile tanışıyordum. Engin'de Ahmetin yani öğrencimin abisiydi biz aslında İstanbulda karşılaştık ve beni zor durumda olduğum bir olaydan kutardı.
Efsun Hanım endişeyle atıldı hemen herkes heyecan ile dinliyordu

-Ne oldu kızım ne zor durumu

-Anne hani bahsetmiştim ya sana Aras diye takıntılı bir manyaktan işte o beni zorla kolumdan tutup götürücekken Engin bana yardım etti.
Demesi ile Emre zaten aralıklı olan bacaklarının üzerine dirseklerini koydu ve kafasını elleri arasına aldı.

-Lan bana niye söylemedin o piçi orda gebertseydim.

-Abi yanımda kimse yoktu ki.
Emre resmen burnundan soluyordu ve bu halleri zaten bu konuda hassas olan Balımı korkutuyordu. Ama Engin Emrenin huyuna nasıl gideceğini biliyordu. Balım ona sarıldığında nasılda kaskatı kesilip adem elmasını havalandırdığını farketmişti basbayağı körkütük aşıktı işte Emre Balım'a.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin