Merhaba sevgili okurlarım;
Evet evet yanlış duymadınız artık okurlarım diyebiliyorum çünkü 550 kişilik koca bir aile olmuşuz. Umarım 1k olabilirim tek hayalim bu, öncelikle şu konuya değinmek istiyorum. Arkadaşlar neden vote sayılarım bu kadar az cidden şaşırıyorum kalıyorum yaa. Benim ileride ki hayalim Asena olabilmek ve ben bundan esinlenerek bazı şeyleri kitapta barındırmaya çalışıyorum fakat vote sayıları yada yorum sayıları 2-3'ü geçmiyor cidden bu okadar içler acısı bir durum ki. Günlerce kendimi sorguladım ama bir cevabını bulamadım ama eğer soru yanıtsız kalmasın diye cevaplamam gerekiyorsa sanırım siz ya bana değer vermiyorsunuz ya da kitabımı beğenmiyorsunuz oysa ki 550 okuyanım var ama vote atanım yok. Cidden ben kurguma vote atan kişiler ile özelden çok güçlü bir bağ kurdum ve Azerbaycan'dan, Ankara'dan vs. Birçok arkadaşım oldu ve bunların hepsi kurgumu okuyup vote verenlerdi. Onlar beni desteklediler yeri geldi bende onları destekledim ve desteklemeye de devam edeceğim ama olmuyor cidden yoruldum. Şuan ev misafir kaynıyor ama aklıma uzun zamandır bölüm atmadığım geldi ve siz hiç öldün mü kaldın mı diye sormasanız da ben vicdan azabı çekip bir açıklama yapma gereğinde bulundum. Arkadaşlar köyden birçok akrabam geldi ve müsait olamadığım için bölüm atamayacağım hatta watpadd'te dahil sosyal medya ya bir süre giremeyeceğim. Ama sizden ufak bir isteğim var. Noolur ben geri döndüğümde vote+yorum sayıları coşmuş olsun nooolur bu psikolojik desteğe çok ihtiyacım var çünkü kendimi bok gibi hissediyorum lütfen biraz motivasyon olsun bana olur mu? Beni biraz sevindirin nolur yoksa pes edeceğim artık yeter. Bu sözlerim size değil ailevi ve çevresel sıkıntılar yaşadığım için En başta çevrem sonrasında da kendime. Noolur geri döndüğümde vote ve yorum sayım çoğalsın noooooolurr. Hem ben benim ile tanışmak isteyen olursa tanışırım da arkadaş olurum da diğer kimseye benzemem umarım hayallerim gerçek olur. Olmaz ise İMKANSIZIM adlı kurguma son vermeyi düşünüyorum. Hepiniz Allah'a emanet olun kendinize iyi bakın...
🙂😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
Teen FictionBir öğretmen ve askerin yollarının kesişmesini konu almıştır.