- O kurwa - powiedziała Alyssa.
- Co? - mruknęłam nie odwracając wzroku od ekranu laptopa.
- Hudson napisał - spojrzałam na nią.
- Co napisał? - zapytałam.
- Zapytał się czy nie może przyjść do mnie bo musimy porozmawiać, kurwa boję się - powiedziała.
- Spokojnie, napisz, że może przyjść i ogarnij się bo wyglądasz jak menel, nie wiesz o czym chce porozmawiać więc nie nastawiaj się na najgorsze. Będę już wracała do domu, daj znać jak poszło Dory - oznajmiłam.
- Jesteś najlepsza nemo - przytuliłam ją i wyszłam z jej pokoju, zeszłam na dół i wyszłam z jej domu.
***
Kiedy weszłam do domu usłyszałam głośne głosy z salonu, stanęłam przy ścianie przysłuchując się.
- Jak mogliście stracić towar? - zapytał zdenerwowany tata.
- Jak już mówiłem, jechaliśmy dwoma ciężarówkami w pewny momencie zaczęli do nas strzelać, byli na motorach. Przestrzelili nam koła, wypadliśmy z drogi, ja skończyłem tylko obity, ale jak się obudziłem, a Travisa już nie było - wyjaśnił wujek Will.
- Cholera - przeklął.
- Ale nie jesteśmy taki głupi, przyczepiliśmy nadajnik więc Kevin już działa - powiedział wujek Matt, W tym momencie wyszłam ze swojego ukrycia.
- Cześć - powiedział.
- Cześć myszko - powiedzieli.
- Coś się stało? - zapytałam udając, że nie słyszałam co mówili.
- Wiem, że podsłuchiwałaś - westchnęłam i opadłam na kanapę.
- Przypadkowo - mruknęłam.
- W to ci nie uwierzę - powiedział.
- No wiem, wciągniesz mnie w temat? - zapytałam.
- Nie - powiedział.
- Niby dlaczego?! - oburzyłam się.
- Nie jesteś jeszcze Donną - powiedział.
- I co z tego? Powinnam wiedzieć o problemach w interesach - odparłam.
- Idź do pokoju - oznajmił, prychnęłam i wyszłam z salonu.
- Czemu nie chcesz jej wprowadzić w temat? - zapytał wujek Matt.
- Na razie nie, coś podejrzewam, ale muszę na razie sam to przemyśleć - powiedział tata, wbiegłam na górę, po drodze prawie weszłam w Larę, która siedziała na podłodze na korytarzu.
- Co ty robisz kruszynko? - zapytałam.
- Siedzę - wzruszyła ramionami.
- A dlaczego na korytarzu? - zapytałam.
- Pilnuje drzwi - oznajmiła.
- Dlaczego? - zapytałam.
- Bo mamusia śpi, powiedziała, że główka ją boli i idzie się położyć pilnuje, żeby nikt jej nie przeszkadzał - powiedziała, uśmiechnęłam się i wzięłam ją na ręce.
- A ty nie powinnaś być na drzemce? - zapytałam, a ona jak na zawołanie ziewnęła i położyła główkę na moim ramieniu.
- A co tu się dzieje? - zapytał tata.
- Drzemka - wystawiła w jego stronę ręce, tata się zaśmiał i wziął ją ode mnie.
- Później porozmawiamy - powiedział do mnie i poszedł z Larą do jej pokoju, a ja poszłam do Ethana.
CZYTASZ
Let's give ourselves a chance
Novela JuvenilSequel Trylogi ''Promise'' Historia lubi się powtarzać, co? Harriet O'brien jest córką największego mafiozy Dylana'Obriena który odchodzi na emeryturę aby oddać swojej córce władzę. Jednak z tą władzą równa się też aby przyszła Donna znalazła męża. ...