- Wstawaj myszko - usłyszałam, otworzyłam oczy i zobaczyłam wujka Matta.
- Hmm? - mruknęłam.
- Wstawaj, jedziemy do siedziby - jęknęłam żałośnie przykrywając się cała kołdrą.
- Chcę spać - oznajmiłam.
- Ej, wstawaj młoda - zrzucił kołdrę na podłogę, warknęłam pod nosem.
- Musisz? - zapytałam.
- Masz pięć minut - powiedział wychodząc z pokoju.
- A śniadanie?! - krzyknęłam.
- Zrobię ci, niech stracę! - krzyknął, zaśmiałam się i wstałam z łóżka. Pościeliłam je i wybierając rzeczy z szafy przebrałam się. Wzięłam potrzebne mi rzeczy i wyszłam z pokoju, zeszłam na dół i poszłam do kuchni.
- Masz kanapki - usiadłam przy stole i zaczęłam jeść.
- Dziękuje, gdzie wszyscy? - zapytałam.
- Twoje rodzeństwo jest w szkole, Kathrine pojechała szukać pracy, a Dylan dojedzie do nas bo jest w firmie - oznajmił, zmarszczyłam czoło ze zdziwienia.
- Mama szuka pracy? - zapytałam.
- Zawiozła Larę na pierwszy dzień próbny w przedszkolu, ma nadzieję, że Lara się przyzwyczai no i stwierdziła, że nudzi jej się w domu więc chcę iść do pracy - powiedział, skinęłam głową, dokończyłam jeść swoje kanapki.
- Skończyłam - powiadomiłam go.
- Świetnie, do samochodu - rozkazał, wetchnęłam i wstałam, wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do samochodu.
- Pasy - przewróciłam oczami i zrobiłam to co kazał. Mój telefon zawibrował, wzięłam go do ręki i miałam dwie wiadomości, od Alyssy i Matteo. Najpierw postanowiłam odpisać Alyssy.
Od Alysaa:
Gdzie ty jesteś nemo? - pokręciłam głową rozbawiona.
Do Alyssa:
W akwarium, a tak na poważnie dzisiaj nie będzie mnie w szkole.
Od Alyssa:
Nie mogłaś mówić wcześniej? Też nie poszłabym do szkoły.
Do Alyssa:
Przepraszam, ale zapomniałam, sprawy mafii.
Od Alyssa:
Jasne, opowiesz mi wszystko później no i odpisz swojemu nowemu romeo bo pytał się mnie dlaczego cię nie ma, usycha z tęsknoty.
Do Alyssa:
Spierdalaj.
Od Alyssa:
Też cię kocham, zgadamy się później - teraz postanowiłam zobaczyć wiadomości od Matteo.
Od Matteo:
Będziesz dzisiaj w szkole?
Od Matteo:
Gdzie jesteś? Zaspałaś?
Od Matteo:
Odpisz - pokręciłam głową z niedowierzeniem, czy on się o mnie martwił?
Do Matteo:
Nie będzie mnie dzisiaj w szkole, przepraszam, że wcześniej nie odpisałam - po chwili dostałam odpowiedź.
Od Matteo:
Dlaczego?
Do Matteo
Sprawy mafii.
CZYTASZ
Let's give ourselves a chance
Fiksi RemajaSequel Trylogi ''Promise'' Historia lubi się powtarzać, co? Harriet O'brien jest córką największego mafiozy Dylana'Obriena który odchodzi na emeryturę aby oddać swojej córce władzę. Jednak z tą władzą równa się też aby przyszła Donna znalazła męża. ...