⚫️12.Bölüm"Yok artık!''

4.3K 263 37
                                    

Sabırlı okumalar! ;) Bu arada bu bölümde aramıza yeni biri katılacak :D
Multimedia:Elif
~~~~~~~~~~~~~

"Yok artık!"diye bağırdık aynı anda.Ülkede bir sürü otel vardı hadi onu geçtim Bodrum'da bir sürü otel vardı ve gele gele bu otele mi gelmişti?

"Senin burada ne işin var?"diye sordum.

"Tatile geldim." Verdiği basit cevap karşısında yüzüne su attım.O da bana aynı şekilde su attığında denize dalıp hızlıca yüzmeye başladım.Arkamdan geldiğini hissedebiliyordum ama yüzeye çıktığımda arkama baktım ve onu göremedim.Daha dikkatli baktığımda onu,az önceki yerde bana anlamsızca baktığını fark ettim.

Geri dönmeden kıyıya yüzdüm.Bora'yla en son karşılaştığımızda tartışmıştık,şimdi karşısına geçip hadi eğlenelim diyemezdim.

Denizden çıkıp hızlı adımlarla şezlonga doğru yürümeye başladım.Plaj yavaş yavaş dolmaya başlamıştı.Boşta kalan şezlonglar tek tüktü.

Şezlonga vardığımda Çiğdem ve Sinem'in de geldiğini gördüm.Kendi şezlongumda duran havluyu alıp kurulandım ve tekrar serdim.Selen'den güneş kremini sırtıma sürmesini istedikten sonra onun önüne oturdum ve o sürerken bende deniz tarafına baktım.

Bakmaz olaydım.Ben tam baktığım sırada Bora denizden çıkıyordu.Bir kıza doğru gülümseyince gülümsediği kıza baktım.Bora'dan bir iki yaş küçük olan kız ona havlu uzatıyordu.Kızın saçları siyahtı.Onu arkadan gördüğüm için yüzünü göremiyordum.

Gördüğüm tek şey ise Bora'yla konuşup gülüştükleriydi.Sonunda orada dikilmeyi kesip otele doğru ilerlediler.

Bu sırada Selen'de sırtıma yağ sürmeyi bitirmişti ve bende şezlonga uzanmıştım.Çiğdem otelden sonradan aldığı kolaları bize dağıtmaya başlamıştı.

"Su kuşu al bakalım." Uzattığı kolaya burun kıvırıp ters döndüm.Az önceki moralim düşmüştü.

"Ne oldu sana?Buraya eğlenmeye geldik,surat asmaya değil.Tabi hala Bora'yı düşünüyorsan-" sözlerini kesip "Denizde Bora'yla karşılaştım."dedim.

Sinem Çiğdem'in arkasından "Sokak mı orası karşılaşıyorsun bebeğim?" dedi ve tek kaşını kaldırdı.

Onun tek kaşını kaldırmasıyla ona karşı cephe alıp bende tek kaşımı kaldırdım.Çiğdem ve Selen bu halimize gülerken ben Sinem'in sorusunu yanıtladım.

"Değil ama karşılaşa- ne saçmalıyoruz ki biz?Buraya eğlenmeye geldik.Ondan bana ne?" Omuz silkip sırt üstü yattım.Şemsiyenin aralıklarından giren güneş gözlerimi yakıyordu.Çantamdan güneş gözlüğümü alıp taktım.

"Beren,şu kolayı alıp içecek misin yoksa ben mi içeyim?"

Sehpada duran kolaya uzanıp aldım ve açtım.Çiğdem'e gülümseyerek "İki kola aynı anda zararlı.Sırf şişmanlama diye içiyorum."dedim.

Arkama yaslanıp -bu arada habire şekil değiştirdiğimin farkındayım- denizi izlemeye başladım.

Çocuklar kolluklarını takmış birbirlerine su atıyorlardı.Kıyıda da kumdan kale yapan çocuklar birbirleriyle yarış yapıyorlardı.Otele doğru baktığımda Bora'yla daha demin gördüğüm kız bize doğru gelmeye başlamıştı.

Onları fark etmemiş gibi yapıp kolamı yudumladım.Birkaç dakika sonra yanımıza geldiklerinde onları ilk fark eden Selen oldu.

"Bora,sende mi buradaydın?"diye soran Selen'e öldürücü bakışlarımı attım.Ne demek sende mi buradaydın?Daha demin söyledim ya!

SİYAH RUJ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin