Zilin çalmasıyla yerimden hızla kalktım ve kantine doğru hızlı adımlarla ilerledim.Kantine girdiğimde direk Melis'lerin masasına oturdum.Benim oturmamla Melis,Fulya ve Derya bana baktı.
Üzerime baktığımda hiçbir yanlış göremedim.
"Üzerimde bir şey mi var?"diye sordum endişeli endişeli.
Melis bir anda güldü ve "Harika olmuşsun."dedi.
Hakikaten de baya güzel olmuştum.Haftasonu Melis ve "Kızlarıyla" alışverişe gitmiştik
ve neredeyse dolabımın yarısını yenilemiştik.Bugünde üzerime siyah mini bir etek üzerinede beyaz bir gömlek giymiştim.Siyah rujumu son bir aydır kullanmadığımı fark etmiş ve kombinimi onunla tamamlamıştım.
"Teşekkür ederim."diyerek etrafıma bakındım.
SÇS,iki masa ötede gülüşerek Çiğdem'im sevgilisine bakıyorlardı.Çiğdem'im yanakları kızarmıştı ve önünde ki yoğurtla oynuyordu.
Melis'e "Birazdan dönerim." diyerek Buğra'nın oturduğu yere doğru yürüdüm.Ona yürürken SÇS'nin yanından da geçtim.
Buğra'ya yaklaştığımda ayağım takılmış gibi yapıp kendimi onun kucağına attım.Etraftaki herkes bize baktığında Buğra'nın kucağından kalkmaya çalıştım.
"Özür dilerim,ayağım takıldı.Gerçekten çok üzer dilerim,bir şey oldu mu?"
"Önemli değil Beren.Asıl sen iyi misin?"
Gülümseyerek "Yok,sadece ayağım takıldı."diyerek yere baktım.Ardından "Neyse,sonra görüşürüz."diyerek Bora'nın oturduğu yere doğru yürüdüm.Pnun kucağına oturup yanağına bir öpücük kondurdum.
"Oradaki oyunun gerçekten iyiydi,Çiğdem'in sinirden gözü dönüyordu.Söylesene ne yapmaya çalışıyorsun?"
Kucağından kalkıp yanında ki boş sandalyeye oturdum.
"Beni kızdırırlarsa bende onları kızdırırım."diyerek sorusunu yanıtladım.
SÇS'nin oturduğu tarafa baktığımda bana baktıklarını gördüm.Göz kırptığımda başlarını çevirdiler.
"Bugün bir şeyler yapalım mı?"
Bora ayağa kalktığında bende kalktım.Eğilip yanağımdan öptü ve "Bugün işim var ama yarın bakarız."dedi ve kantinin çıkışına ilerledi.
Bende Melis'in masasına geri döndüm.
"Beren,orada çok iyi iş çıkardın.Aslında bunu senden beklemiyordum."
Gülümsemekle yetindim.
Çok geçmeden ders zili çaldı.Masadan kalkıp çantamı omzuma attım.Melis "Biz tuvalete gidiyoruz geliyor musun?."diye sorduğunda başımı salladım.Tuvalet alt kattaydı ve sınıfımız üst kattaydı.İlk önce tuvalete inip sonra iki kat sınıfa çıkmam gerekiyordu.Kısacası üşeniyordum.
Melisler benden uzaklaştığında SÇS yanıma geldi.Kantinde sadece dördümüz kalmıştık.Sinem bir kolumdan Selen diğer kolumdan tuttu.Çiğdem bana doğru yaklaşırken sinir kat seviyem artıyordu.
"Şimdide dizilere özenip çete mi kurdunuz?Aferin size!Tam da size yakışan bir davranış!"
"Buğra'dan uzak dur."
"Bırakın beni!"
Tekrar "Buğra'dan uzak dur." dediğinde kollarımı tutan ellerden hızla kurtulup masada duran ketçabı aldım ve kapağını açıp SÇS'ye doğru sıktım.Kantinde çığlıkları yankılanırken hemen oradan kaçıp sınıfa çıktım.
*
Okuldan sonra Melis,beni arabasıyla eve bıraktı ve bende annem görmeden üzerimdekileri değiştirdim.Saçlarımı topuz yapıp ayağıma ayıcıklı terliklerimi giydim.Kış zamanı gerçekten işime yarıyorlardı.
Zil çaldığında mikrodalgaya makarnayı yeni koymuştum.Annem bu saatte gelmezdi.Bora'nın da işi vardı.
Kapıyı açıncaya kadar kafamda bin türlü senaryo kurmuş ve sonunda kapıyı açmıştım.Gelen Bora'ydı.
"Bora?Ne işin var burda?" Bir anda üzerimdekileri hatırladım ve kızardım.
"Kızarınca çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?"diyerek içeri girdi ve dudaklarıma yapıştı.Onu geri çekmeye çalışırken halıya takıldım ve o üzerimdeyken yere düştüm.
Ağzımdan hafif bir inilti çıktığında Bora tekrar dudaklarıma yapıştı.Onu var gücümle ittim ve ayağa kalkıp kapıyı kapattım.
"İçtin mi sen?" Konuyu dağıtma çabalarım şekil a'da ki gibidir."Bence sen kesin alkol aldın."
"Beren,bu koku ne?Çok güzel güzel kokuyor."
Bir anda makarnayı hatırladım.Mutfağa koşup makarnayı çıkardım ve masaya koydum."Aç mısın?" Bora cevap vermeden karşıma oturdu.Bir çatalı ona verip diğer çatalı makarnama daldırdım.Bora eliyle bir makarna aldı ve ucunu bana uzattı.Uzattığı makarnayı aldım ve ağzıma soktum.O da diğer ucunu soktu.(Yediğimiz makarna spagettiydi.)Makarnayı içimize çekerken birbirimize daha da yaklaşıyorduk.Sonunda dudaklarımız değdiğinde başımı geriye çektim.
"Bu kadar yeter.Açım ben."
Makarna bittiğinde odama çıktık.
"Neden geldin?"diye sordum.Omuz silkip yatakta yanıma oturdu."Bora bir şey mi oldu?"
"Bugün bir şey yapalım dedin ya." dedi, a'yı uzatarak.Tebessüm edip dudağını öptüm.Geri çekilmeme fırsat vermeden dudağımı sömürürcesine öpmeye başladı.Dudakları soğuktan çatlamıştı ve kuruydu.Elleriyle belimi kavradı ve beni kucağına oturttu.Bende başını iki elimin arasına aldım.
Soluk vermek için bir anda durdu.
Klasik cümlesi "Seni seviyorum Siyah." döküldü dudaklarının arasından.O dudakları öpme isteğim her saniye daha fazla artıyordu."Bende seni seviyorum."diyerek tekrar öpmeye başladım onu.Bu sefer beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı.Ama o sırada koridordan bir ses geldi.Ardından kapım iki defa çalındı ve içeriye birisi girdi.
"Beren!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RUJ(TAMAMLANDI)
ChickLitKimileri için eziklikten kurtulmak giyim tarzını değiştirmek demekti,kimileri için eziklikten kurtulmak kavga çıkarmak demekti ve kimileri için eziklikten kurtulmak popüler kişilerle takılmak demekti. Ame benim için eziklikten kurtulmanın yolu belki...