⚫️17.Bölüm"Hope,the new cat."

3.6K 204 14
                                    

Süpriiiz!Yeni bölümü erken yayınladım,bir anda ilham geldi de.Neyse keyifli okumalar!

Hope=Umut

"Elif?!"diye bağırdı tekrar.Bense dayanamayıp o tarafa doğru koştum.Arkamdan Bora'nın geldiğini hissediyordum.Elif'i en son gördüğüm yere koştum.Yakından mırıltılar geliyordu fakat hiçbir şey gözükmüyordu.Yanımdaki çalılıktan hışırtılar geldi ve o tarafa döndüm.

Yavaşça çalılığa yaklaştım.Elif,eğilmiş bir şekilde elinde duran tüylü bir şeyi seviyordu.Daha da yaklaşınca sevdiği şeyin yavru bir kedi olduğunu anladım ve bende eğildim.

"Kızım neden çığlık atıyorsun,bir şey oldu sandık."dedim.Bora'da yanımıza geldiğinde derin bir nefes verdi.Elif,elindeki yavru kediyle beraber ayağa kalktığında ona eşlik ettim.

"Boraaa,lütfeeen,bu kediyi-"

"Olmaz,annem kızar."diye sözlerini kesti Bora.Yavru kedi miyaklamaya başlamıştı.Etrafa bakınıp annesini aradım fakat bulamadım.Annesi onu terk etmişti,aynı babam gibi.

"Ben bakarım.İstediğin zaman gelir ziyaret edersin." Ağzımdan çıkan bu kelimelere Bora ve Elif kadar şaşırıp sonra kendimi toparladım.Kedileri çok severdim.Anneme o kadar çok yalvarmıştım ki kedi alması için ama hiç oralı olmamıştı.

"Hava çok soğudu,dönelim."dedim,bir yandan da kollarımı ovuşturuyordum.Bora,beni onaylarcasına başını salladı ve başıyla eve doğru işaret ederek "Gidelim."dedi.

Elif,elinde ki yavru kediyi kendine daha çok bastırdı.Ona yaklaşıp "Hayvanı öldüreceksin."dedim.Sözlerim üzerine kediyi saran ellerini biraz da olsa gevşetti.

Kediye baktığımda gözlerini kapatıp uyumaya çalıştığını gördüm.İstemeden de olsa kedilere bakarken yüzümde bir gülümseme oluyordu.Kediler,bana ilaç gibi geliyordu.Kötü bir gün geçirirsem direkt sokaktaki kedileri arıyordu gözüm.Kediler sevilecek hayvanlardı.

Evimizin önüne geldiğimizde Elif kediyle vedalaştı ve kediyi bana uzattı.Duman rengi tüyleri,sarı gözleri olan ve yaklaşık iki buçuk aylık olan bu kedi tamda istediğim bir kediydi.O an anladım;bu kedi cins bir kediydi.

Elif ve Bora'ya söyleme fırsatı bulamadım çünkü çoktan eve girmişlerdi.Kediyi tişörtümün altına sokup yavaş adımlarla içeriye girdim.Annem ve teyzem hararetli hararetli televizyonda dizi seyrediyorlardı.

"Ben odamdayım."diye bilgilendirdim onları.Merdivenlerden yukarıya çıkıp odama girdim ve kapıyı kilitledim.İyiki odamda tek kalıyordum.

Kediyi tişörtümden çıkarıp yere koydum.Bugün yerde yatacaktı çünkü sokakta bulmuştuk onu.Üzerime pijamamı giyip yatağın içine girdim.Serin yatak,bedenimin ürpermesine neden oldu.

Kediye son bir kez baktığımda bana baktığını gördüm.O an içim titredi.Olduğu yerde bana bakıp miyaklamaya başladı.Pes edip yerimden kalktım ve onu kucağıma alıp odamdan çıktım.Banyoya girip kapıyı kilitledim ve kediyi küvetin içine koydum.Teyzem veteriner olduğu için-şansım burada dönüyor-banyodaki dolaplar ilaç kaynıyordu.Yavru kediler için olan pire ilacını alıp üzerinde yazan miktarda üzerine döktüm ve ovalamaya başladım.Sonra yumuşak tüylerini ılık suyla duruladım.Dolaptan birde havlu çıkarıp kediyi kuruladığım gibi banyodan çıktım ve odama geri döndüm.Kapımı kilitlemeyi unutmayarak yatağıma oturdum.

Kediyi kucağıma koyup havluyla nazik hareketler yaparak kediyi kuruladım.Kedi mayışınca havluyu yere atıp yatağa uzandım.Kediyi üzerime koyup üzerine pikemi çektim.Kedinin mırıldanma sesleriyle uykuya daldım.

SİYAH RUJ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin