⚫️14.Bölüm"Bekle beni İspanya!"

3.5K 213 12
                                    

Sınır tam dolmadan paylaşmak istedim.Keyifli okumlar ;)

~~~~~~~~~~~~~~~

Bir haftalık tatil bitmiş,İzmir'e geri dönmüştük.Bavulumu antreye fırlatarak-fırlatmamın etkisiyle duvara çarpıp yere düşmüştü-mutfağa girdim.Annem erken gelmişti ve şimdide yemek yapıyordu.

"Hoşgeldin,kızım.Özlettin kendini." diyen annemin yanağına bir öpücük kondurup hemen arkasındaki masaya oturdum.

"Babamdan bir şey geldi mi?"diye sordum.Annem önündeki yemeği karıştırmaya devam etti.Tam tekrar soracağım sırada "Odanda."diye yanıtladı.

Vakit kaybetmeden antreye attığım bavulumu alıp odama çıktım.Bavul antredekiyle aynı kaderi paylaşırken gözlerim babamın gönderdiği şeyi aramaya başladı.

Yatağımda duran pembe ve orta boy küp şeklindeki kutuyu görmem saniyelerimi almıştı.Yatağa oturup yavaşça kutuyu açtım.Kapağını yatağa koyup kutunun içine dikkatle baktım.

Önce karşıma bir zarf çıktı.Zarfı alıp açtım.İçinde babamın yazısıyla yazılmış bir mektup vardı.

Sevgili kızım,

Öncelikle seni çok özledim.Seni görmediğim şu üç yılda ne kadar değiştiğini bilmiyorum çünkü bana hiç bir fotoğrafını göndermedin ki o kadar ısrar etmiştim göndermen için.

Sınıfını geçtiğini biliyorum çünkü sen daima azimli bir kız olmuştun.Senin karne hediyeni bizzat ben,kendi ellerimle vermek istiyorum.Bu yüzden seni İspanya'ya çağırıyorum.

Biletini aldım,bu kutunun içinde.Lütfen beni kırmayıp gel kızım.Eğer gelecek olursan beni bilgilendir.Havaalanına adamımı yollayayım.

Baban

Mektubu kutunun yanına koyup sıradaki şeye baktım.Mektubunda bahsettiği bilet karşıma çıkmıştı.Onu da mektubun yanına koyup başka bir şey var mı diye baktım fakat bulamadım.Bu kadar büyük bir kutuyu iki kağıt parçasını yollayabilmek için mi kullanmıştı yani?

Uçak biletini ve mektubu baş ucuma koyup annemin yanına indim.Annem masada oturmuş domates soyuyordu.Karşısına oturup kelimelerimi süzdüm ve konuyu açtım:

"Anne babam İspanya'ya gelmemi istiyor." Bir anda söylediğim şey annemin elinden bıçağın tabağa düşürmesine sebep olmuştu.

"Ne!?"diye bağırdı.Bende durumu nasıl toparlayacağımı düşündüm."Bir uçak bileti yollamış.Beni görmek istiyormuş.Uçak biletinde beş gün yazıyordu anne.Gidiş-dönüş bileti yani."

"Gidemezsin,başka bir kadına anne diyemezsin.Seninle alakası olmayan bir çocuğa kardeşim diyemezsin."

"Merak etme anne,böyle bir şeyi söylemeyeceğim.Benim annem sensin.Kardeşim de yok."

"Bilemiyorum kızım....Ne zaman bu uçak?"

Derin bir nefes alıp "İki gün sonra."dedim.Annem gözlerini kapatıp açtı."Bak kızım,bu karar senin.Yüzleşmek istiyor musun,bilemem ama gitmek istiyorsan git.Hem yeni bir ülke daha görürsün."

Annem düşüncelerinde her ne kadar samimi değilse de başımı sallayıp tekrar odama çıktım.Biletimi elime alıp incelemeye başladım.

Kalkış Yeri:İstanbul

Birde İstanbul'a mı gidecektim?En azından babam onu da ayarlamıştı.

İniş Yeri:Barcelona

Biraz daha aşağı indim.Benim için en önemlisi kalkış saatiydi.

Kalkış Saati:01:40

SİYAH RUJ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin