⚫️13.Bölüm"Su Parkı"

4.5K 219 24
                                    

Bu bölümü bulutuuc 'a ithaf ediyorum.
~~~~~~~~~
Gözlerimi araladım ve bulunduğum yere baktım.En son kumsalda uyuya kalmıştım ve yanımda Bora vardı.

Odada olduğumu anlamam kısa sürmemişti çünkü Selen bacağını bacağıma atmıştı,kolunuda kucağıma.

"Höst!"diye bağırmamla gözlerini araladı,beni gördüğünde tekrar kapattı ve uyuma işlemine devam etti.Daha fazla yatakta duramayacağımı fark edip kalktım ve banyoya girdim.

Kısa bir duş alıp çıktım ve üzerime uzun beyaz bir etek,üstüne siyah kısa bir tişört giydim.Saçlarımı yandan örgü yapıp sandaletlerimi giydim.

Odadan çıktığımda karnımın gurultusunu duydum.Restoranta inip bir tabak aldım.İlk olarak domates,salatalık ve zeytinler vardı.Üçünden de ikişer tane alıp ilerledim.Peynir çeşitlerine burun kıvırıp iki tane kızarmış ekmek aldım.Sosis,sucuk,salam kısmından sadece iki sucuk alıp tekrar ilerledim.Bu sefer karşıma bal,nutella,krem peyniri gibi şeyler çıktı.Baldan bir paket alıp içecek kısmına yöneldim.Bir çay bardağı alıp çay doldurdum.

Şimdi yer bulmam gerekiyordu.Etrafa bakındım.Tam bulamayacağım ümidine kapılmışken Elif ile Bora'yı gördüm.

Onlara doğru ilerlemeye başladım.İlerlerken masaların etrafından dolanmak zorunda kalıyordum.

Hiç vitmeyecek sandığım yol bitmişti."Günaydın."diyerek Elif'in yanına Bora'nın çaprazına oturdum.İkiside 'günaydın' diyerek önlerindeki kahvaltıya odaklandı.Masanın titremesiyle önce afallasamda sonra telefonuma mesaj geldiğini anlamıştım.

Kimden:ÇİĞHAMUR

Bizi beklemeden mi indin?

Çiğdem'den gelen mesaj gülümsememe neden olmuştu.Oyalanmadan cevap verdim.

Kime:ÇİĞHAMUR

Ödeştik.

Telefonu masaya geri koyup önümdeki acı çaydan yudum aldım.Ortamdaki sessizliği yeni fark etmiştim-açlıktan olsa gerek-bu yüzden ortaya "Bugün ne yapıyoruz?"diye sordum.

Elif kafasını tabağından kaldırıp "Deniz,kum,güneş üçlemesini yapıyoruz."dedi sırıtarak.Kesinlikle Bora'yla olan sırıtmaları benziyordu.

Bora hafif tebessüm etti."Siz kızlar dilediğinizi yapabilirsiniz ama ben sadece deniz birlemesini yapıyorum."dedi.

"Akşama ne yapıyoruz peki?"

"Akşam dinleneceğiz galiba Beren.Çünkü çok yorulduk.Ama yarın harika planlarım var,mesela bu otelin bir kaydırak parkı varmış,havuzlu."

"Oha!Çok severim ben öyle şeyleri!Bugün neden gitmiyoruz?"

"Dedim ya yorgunuz diye,bugün sade takılıp yarın hoplatacağız."

Elif'in garip espri tarzını görmezden gelemeyerek "Hoplatmak?" diye sordum tek kaşımı kaldırarak.

Beni umursamadan tabağına geri döndü,Bora'ya baktığımda ise omuz silkti.Masaya oturan SÇS'yle yerimde hopladım.Elif!Şu kelimeyi bünyeme dahil ettiğin için teşekkür ederim,gerçekten!

"Eee gençler plan ne?"diye söze atıldı Sinem.

"Bugün için plan deniz,kum,güneş üçlemesiymiş."diye yanıtladım."Ama yarın kaydıraklara gideceğiz.Tabi bu Elif'in fikri."diye ekledim.

Sinem ile hemen hemen düşüncelerimiz aynıydı.Bu yüzden "Bugün niye gitmiyoruz?"diye sordu.

"Ben istedim ama Elif yorgun olacağımızı falan söyledi."dedim.

SİYAH RUJ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin