Okula gitmek için yatağımda doğruldum.Dün yine cehhennem gibi geçmişti.Aklıma gelenler nefesimi keserken yataktaki bedenime baktım.Çırılcıplaktım hızla kendimi banyoya attım.Bedenimdeki pislikleri temizlemek onlardan arındırmak istiyordum.Ama mümkün olmadığını da biliyordum.Ben dibine kadar pisliğe batmıştım.Bütün bedenimi kaynar suyla temizlemeye çalışıyordum.İşim bittiğinde suyu kapatıp bornozumu aldım.Üzerimi giyindikten sonra çantamı alıp aşağıya indim.
Babama görünmeden kapıyı açacakken içerden sert sesiyle bağırdı.Elim kapının kolunda kalırken titreyen bedenimle ona döndüm.
"NEREYE LAN HABER VERMEDEN NEREYE GİDİYORSUN ERKEK OR*SBUSU "
zorlukla yutkunup titrememesi için dua ettiğim sesimle konuştum.
"Okul-Okula gidiyorum baba."
"BAŞLATMA OKULUNA BEKLE BENİ HASTANEYE GİDECEĞİZ SENİNLE."
Sesimi çıkarmadan bekliyordum.Lanet olasıca korkum yüzünden yine kalbim ağrımaya başlamıştı.Cebimden çıkardığım ilacı ağzıma attım.Yuttuğumda biraz olsun ağrı hafiflerken babam elinde arabanın anahtarı ile yanıma geldi.Beraber arabaya bindiğimizde arabayı sürmeye başladı.Hastane otoparkında geldiğimizde Arabayı park ettikten sonra korkunç gözleriyle bana baktı.
"Bana bak senin benim çocuğum olmama ihtimalin varmış gerçi ihtimal değil kesindir o şu tipe bak senin gibi salak nasıl benim çocuğum olacaksa.Eğer onların çocuğu isen seni almak isteyeceklerdir.Onların yanına gittiğinde sana yaptıklarımı anlatırsan seni bulur yaptıklarımın bin beterini yaparım anladın mı beni ?"
"A-anladım "
"Güzel hadi gidelim de sevgili ailen ile tanış küçük sıçan."
Yutkunup arabadan indim.Korkuyordum lanet olasıca bu adamdan kurtulacağım için bir yanım mutluluk ile dolarken diğer yanım ya gerçek ailemde böyle insanlarsa diyordu.Doktorun odasına girdiğimizde bütün gözler beni buldu.İçerde 4 tane erkek bir tane de kadın doktor vardı.Bana dikkatle bakmaları beni daha çok gererken titreyen ellerimi kimse görmesin diye cebime koydum.
"Merhaba Ayaz ben Melike Kutlu DNA testi için seni buraya çağırdık.Hemşirelerin hatası sonucunda bebeklerin karışma ihtimali var ortada.Hazırsan kan alımına geçelim."
Aklıma geçenlerde babamın bıçakla kolumu çizdiği geldi.Kan aldırırsam onlar gözükecekti.Bu durumda eve gittiğimde yine dayak yerdim.Doktora dönüp konuştum.
"DNA testi için illa kan olması gerekmiyor diye biliyorum.Bence bir tutam saçım bile yeterli olacaktır.Bana dokunulmasından nefret ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Teen FictionHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.