Süprizz 🥳🥳🥳 Ben geldim canlarım.Günüm güzel geçti.Bunu kutlayıp size bölüm atayım dedim.
Umarım beğenirsiniz.
Oyları ve yorumları unutmayın haa çünkü ben heycanla bekliyor olacağım.
İyi okumalar...
Hakan bey karşısında gördüğü eski karısına sinirle baktı.Bunca yıl sonra oğulları için geldiğine inanmıyordu Hakan bey.Eğer gerçekten anne olsaydı yıllar önce terk etmezdi çocuklarını.Gözleri Akını bulunca oğlunun yanına gidip konuştu.
"Babam sen Ayazın yanına gitsen olur mu ? Biz biraz annenle konuşalım."
Akın gözlerini annesinden Hakan beye dönerken anlayışlı bir ifadeyle konuştu.
"Olur baba ama bu kadın burdan gidince Ayazın odasına gelir misin ? "
"Tamam aslanım."
Akın akülü arabasıyla asansöre doğru ilerlerken bende bahçedeki yeri gösterdim.Elimle gösterdiğim yere ilerlerken çocuklarım için kendimi sakin kalmaya zorluyordum.
Sandalyelere oturunca direk mevzuya girdim.Onunla bir dakika bile durmaya tahammülüm yoktu.
"Ben seni biliyorum Hande sen durduk yere benin yanıma gelmezsin.Ayrıca senin kocan nerde ?"
"Biz onunla ayrıldık Hakan o beni aldattı."
"Hiç şaşırmadım biliyor musun ? Ne bekliyordun seni güllük gülistanlık yaşatacağını sandın.Onun tek derdi kadınları yatağa atmak.Ve sen onun için sadece bir zevkten ibarettin.Çocuklarımızı beni hiçe saydığına değseydi bari yazık sana."
"Senin acımana ihtiyacım yok Hakan.Ben buraya Ayaz için geldim.Onu kendi evime götüreceğim.Velayetini istiyorum."
"Bu da nereden çıktı Hande ? Neyin peşindesin düzgünce yanıt ver.Oğlumu senin gibi bir vicdansızın eline bırakmam.Onun yeri benim yanım.Abilerinin yanı."
Hande sıkılmış gibi yeni yaptırdığı protez tırnaklarına baktı.Onun derdi Ayaz değildi ki Ayaz için vereceği nafaka parasını istiyordu.Bu yüzden istemişti yoksa kucağına dahi almadığı bir bebeği nasıl benimsesin ki ?
Hande uzunca bir süre Hakanı süzdükten sonra konuştu.
"Pekala oğlundan ayrılmak istemiyorsan bana para vermelisin Hakan.Param bitti ve ben istediğim gibi gezip yemek yiyemez oldum.Herşeyi geçtim kuaförüme bile doğru dürüst gidemiyorum ya."
Hakan eski karısına tiksintiyle baktı.Sahi nesini sevmişti bu kadının.Gerçekten dedikleri kadar vardı.Aşk insanın gözünü kör ediyordu.
"Ne kadar istiyorsan hesabına gönderirim.Şimdi Ares gelmeden çık git burdan.İnan bana Onun öfkesinden nasibini almak istemezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Teen FictionHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.