Yeni bölümle karşınızdayım canlarım.
Umarım bölümü severek okursunuz Rica etsem satır arası yorum yapar mısın? Yorumlarınız benim için gerçekten çok kıymetli.
Sınır koyan bir yazar değilim.Siz isteyerek yorum yapıp oy verin diye bekliyorum.Ama 200 kişi okuyorsa sadece 30 kişi oy veriyor.Bazıları yorum dahi yapmıyor.Lütfen yorumları ve oylarınızı arttırın.
Sözü daha fazla uzatmadan sizi yeni bölümle başbaşa bırakıyorum canlarım.
İyi okumalar...
Elimdeki hediye kutusuyla içeriye girdiğimde bizimkilerin bakışları bana döndü.Elimdekine ve bana baktılar.
Ateş:Hayırdır abim kimmiş gelen ?
"Size bahsetmiştim ya geçenlerde kız arkadaşım oldu demiştim.Yani sınıf arkadaşım tanıştık diye bahsetmiştim o gelmiş doğum günümü kutlamak için."
Karan :İyi de yeni tanışmadın mı sen bu kızla nasıl doğum gününü biliyor.
"Bunu bende bilmiyorum abi.Bende elinde hediyeyle gelip doğum günümü kutlayınca şaşırdım."
"Belki de daha önce tanışmışsınızdır babam sen hatırlamıyorsundur."
"Olabilir..."
Akın abim ve diğerleri heycanla kutuya bakıyordu.Sanırım içindekini merak ediyorlardı bende merak ediyordum aslında.Daha fazla uzatmadan kutuyu açtım.İçinden çıkan hediye beni ciddi anlamda şaşırtmıştı.
Küçük prens kitabını çok severdim.Her sayfası ezbere aklımdaydı.Bıkmadan sıkılmadan tekrar tekrar okuduğum bir kitaptı.Beni tanımasa mümkünatı yok böyle birşey almazdı bana.Iyi de o beni bu kadar iyi tanırken ben onu nasıl bilmiyordum hatırlamıyordum.
Gözüme ilişen kağıdı aldım elime küçük prens kitabından bir sayfaydı.
Günün birinde, tam kırk üç kere günbatımını izledim !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
أدب المراهقينHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.