Güzel yorumlarınız ve verdiğiniz oylar için teşekkür ederim.
Yorumlarınız ve oylarınız yazma isteğimi arttırıyor.Hepinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum tatlı okuyucularım Ve sizi daha fazla sıkmadan bölüme geçiyorum.
İyi okumalar...
Hakan bey omzunda uyuyan miniğini kucağına aldı.Oğlunun bebeksi kokusu burnuna dolarken yavaşça merdivenlerden odasına çıkmaya başladı.Ayazın odasına girdiğinde Ayazı yatağına yatırdı.Üzerini örttükten sonra tam çıkacakken Ayaz elini tuttu.Hakan bey şaşkınlıkla oğluna bakarken Ayaz gözleri kapalı bir şekilde konuştu.
"Gitme Baba benimle kal."
Hakan bey Ayazın ağzından çıkan baba kelimesiyle heyecandan atan kalbine elini koydu.
"Babam o nasıl baba demek kalbime iniyordu heyecandan."
Hakan bey oğlunun yanındaki boşluğa geçip uzandı.Oğlu rahatsız olmasın diye aralarına mesafe bıraktıktan sonra oğlunun kokusuyla uykuya daldı.
"Do-dokunmayın nolur abi dokunmayın bana istemiyorum bana dokunmanızı is-istemiyorum "
Hakan bey oğlunun sesini duyunca gözlerini açtı.Ayaz yatakta dizlerini kendine çekmiş ağlarken sayıklıyordu.Kabus gördüğü belliydi.Hakan Bey oğluna seslendi.
"Ayazım bebeğim aç gözlerini kabus görüyorsun babacım aç hadi gözlerini. "
Ayaz yattığı yerden korkuyla doğruldu.Bedeni titrerken etrafa bakıyordu.Hakan bey oğlunun bu haline üzülürken yumuşak ve sakin bir ses tonuyla konuştu.
"Babam odada bizden başka kimse yok."
Ayazın bakışları babasına dönerken korkudan titreyen göz bebeklerini gören Hakan bey yumruklarını sıktı.
"Korkuyorum "
"Sana sarılayım mı babam belki iyi gelir.Söz veriyorum rahatsız hissedersen hemen ayrılırım."
Ayaz babasının açılan kollarına baktı.Tereddütte kalsada korktuğu için babasının kollarının arasına girdi.Hakan bey oğluna sarılırken bir eliyle de sakinleşmesi için saçlarını okşuyordu.
Ayaz hissettiği güven duygusuyla korkusu azalırken Hakan bey sakinleşen oğluyla biraz olsun rahatladı.Ayaz bir babanın oğluna nasıl davrandığını yeni yeni görüyor öğreniyordu.Aklına babasına söylediği sözler gelirken babasından ayrılmadan konuştu.
"Sen iyi birisin.Belki de iyi bir babasındır.Seni sözlerimle kırdıysam özür dilerim ama kötü birisin diye çok korkmuştum.O adamı yanında görünce b-ben sandım ki b-beni yine..."
Ayaz cümlenin sonunu getiremese de Hakan bey anlamıştı.Oğluna daha sıkı sarılırken hafifçe saçlarını öptü.
"Sen benim canımsın insan bile bile canını ateşe atar mı hiç canım ciğerim yüreğimin bir parçasısın.Sakın kendini abilerinden ayrı düşünme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Novela JuvenilHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.