14.Bölüm

1K 64 17
                                    

Nasılsınız canlarım ? Umarım iyisinizdir.

İyi okumalar...

Hani sözler boğazını dizilir ya ne kadar yutkunsan da o his geçmez.İşte öyle bir andaydı Hakan bey.Oğlunun intihar haberini televizyonda gördüğünden beri ruhu kendinde değil gibiydi.Ayaz desen fenalaştığı için ilacını verip uyanmasını sağlamıştı.

Hakan bey Ayazın yanında uzanan Akına baktı.Oğlu haberi aldığından beri donuk bir şekilde bakıyordu etrafa.Oğlunun yanına oturup saçlarını seveceksen Akın sertçe kafasını çekti.

"Benim yüzümden herşeyin suçlusu benim.Beni böyle gördüğü için oldu hepsi.Kabul edemedi oyunlar oynadığı abisinin yatalak olduğunu görünce dayanamadı.Sanki o silahı kendi sıkmış gibi suçluluk duydu.Biliyordum kardeşimin kendini suçlayacağını biliyordum.Sana dedim baba beni buraya getirme dedim.Yalvardım sana ben buraya gelmesem o beni bu şekilde görmese yapmazdı."

Hakan bey yutkunup konuştu.

"Akın yapma babam şimdi yapma olur mu ? "

Akın babasının ağlamamak için kendini sıktığını fark ettiğinde sustu.Akın ayağa kalkmak kendisini bu hale getiren iti bulup iyi bir dövmek istiyordu.

Ares ve Ateş dalgıçlardan iyi bir haber beklerken Ayaz baygın yatıyordu.Hakan bey babalığını sorgularken Akın neden ölmediğini düşünüyordu...

1 Ay sonra

Karanın ne ölüsüne ne dirisini ulaşılmıştı.Ateş ve Ares gece gündüz araştırsa da bir sonuç bulamıyorlardı.

Ayaz dan

Kabuslarla geçen bir geceden sonra yorgun bir şekilde yataktan kalktım.Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolaptan aldığım kıyafetleri üzerime giydim.

Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolaptan aldığım kıyafetleri üzerime giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula gidecektim bugün.Çantamı da aldıktan sonra odadan çıktığımda Karşı odamdaki Akın abimin yanına uğramak için kapısının önüne gittiğimde duraksadım.

"Akın babam yapma nolursun yapma bunu bana bir lokma ye.Şu haline bak gün geçtikçe eriyip gidiyorsun oğlum."

Akın:İstemiyorum bu evde durmakta yaşamakta istemiyorum.

"Babam yapma "

Akın abi kendini suçluyordu.Sertçe içeriye girdim.Kendine de babama da bu eziyeti çektirmeye hakkı yoktu.Kendine gelmeliydi artık.

"Ayaz ? "

Ayaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin