16.Bölüm

1K 63 11
                                    

Akın & Karan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akın & Karan

Hakan bey kollarına bayılan oğlunu kucağına alıp salona ilerledi.Koltuklardan birine yatırdıktan sonra şaşkınlıkla Ateşe döndü.

"Neler oluyor oğlum? Karanı nasıl buldunuz ? Ayrıca o daha demin konuştu mu ben mi hayal gördüm."

Ares : Baba seninle birlikte şüpheleniyorduk ya görgü tanığı dan o adam Karanı zorla alıkoymuş.Anladığıma göre adam hastaymış ve Karanı kendi oğlu sanıyormuş.Bu yüzden biz ona gittiğimizde tedirgin olmuş.Eğer Karan kaçıp kurtulmasa elinden bu gece yurt dışına kaçıracakmış Karanı.

Hakan bey oğlunun saçlarını öptükten sonra Ateşe geri döndü.

"Nasıl kaçmış anlattı size ? "

Ateş : Bu adam onu zincire bağlı tutuyormuş.Karanda onu kandırıp babası olduğu kabul ettiğini söylemiş.Adamı inandırmayı başardığında adam zincirleri çözmüş.Daha sonra adamın güvenini biraz daha kazanmak için bekleyecekmiş ama adamın planını duyunca odasında bulunan balkondan kaçmış.Kaçarken de Ayazla çarpışmışlar Ayaza bizi aramasını söylemiş.Böylelikle bulduk onları.Açıkçası bizde konuşmasına şaşırdık ama olayın şokundan ona fırsat gelmedi.

Hakan bey duyduklarıyla iç çekti."Ahh be oğlum neden yaptın bunu bize hem kendin acı çektin hemde bize çektirdin."
Hakan bey Karanı öpüp koklarken bir yandan da Rabbine şükür ediyordu.Evladını ona bağışladığı için.

Ayaz ayağa kalktı.Abilerinin ve babasının bakışı ona dönerken gülümseyerek konuştu.

Ayaz:Akın abime bakmam lazım.Bu sabah biraz sert çıkmıştım ona.Belki de kalbini kırdım bu yüzden bir konuşsam iyi olur.

"Ayaz senin konuşman sayesinde Akın kendine geldi.Günler sonra ilk defa götürdüğüm kahvaltılıkların hepsini yedi.İlaçlarını zorluk çıkarmadan güzelce içti.Hatta bugün fizik tedaviye  başladı."

Ayaz gülümseyerek yanıt verdi.

Ayaz :Bunu duyduğuma sevindim baba.Bir yerden başlaması gerekiyordu.

Ayaz yavaş adımlarla Akının odasına gitti.

Ayaz dan

İçeriye girdiğimde abim uykusu arasında sayıklıyordu.Sanırım benim gibi kabus görüyordu.Yanına oturup ne söylediğini duymak için dudaklarına doğru eğildim.

Ayaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin