Final 💗

1K 52 32
                                    

Ayazı yazmaya başladığım andan itibaren bana destek veren herkese çok teşekkür ediyorum.Siz olmasanız bu kitabı yazmazdım sanırım.Iyi ki varsınız.

Bu yolculukta yanımda olduğunuz için teşekkür ederim.

Ani final vermemin sebebiyle artık ilham gelmemesi sizinde bölüm beklediğimizi farkındayım bu yüzden sizi daha fazla bekletmeden final yapma kararı aldım.

Ayaz için son kez iyi okumalar...

Zaman kavramı bir zamanlar benim için hiç geçmeyen aynı günde aynı saatte takılı kalan bir kavramdan ibaretti.Çünkü benim hayatım anılarım hayallerim bir gecede takılı kalmış o zamandan sonra zaman kavramı bende anlamını yitirmişti.Taki gerçek ailemin arasına katılana kadar.

Ailem bu hayatta vazgeçemediğim  bana yeniden yaşama sevinci veren insanlar.Benim en büyük yaram baba bildiğim adamdan almışken herkese herşeye küsmüşken yine bir baba girdi hayatıma.O benim bildiğim babalara benzemiyordu o çocuklarını sevgiyle şefkatle yaklaşıyor her derdine koşuyordu.Tıpkı benim dertlerimle ilgilendiği gibi...

Ona geldiğimde çok yaralıydım ürkek bir kuştum.Korkudan elleri arasında titreyen ona birşey yaparlar diye ürkekçe bakan bir kuş.Babam HAKAN KESKİN o kuşu kolları arasına aldı.Her bir yarasını şefkatle sevgiyle sardı.Bıkmadan usanmadan sabırla iyileşmesi kendi ayaklarımın üzerinde durmasını bekledi.Ben bugün buralara geldiysem Canım bildiğim babam ve abilerim sayesinde.Onlar iyiki hayatımdalar.

Gözlerim kahvaltı masasında kahvaltı yapan abimleri ve babamı buldu.Biz kocaman bir aile olmuştuk.Babam emekli olmuştu.Ateş abim ise Başkomseri Meryem abla ile evlenmişti.Dünyalar tatlısı bir prensesleri olmuştu.Miray 4 yaşında sarı saçlı mavi gözleriyle annesinin kopyasıydı.Ares abim ise savcılığa devam ediyordu o evlenmek istememişti.Zaten aşık olduğu biri olduğunu zamanı geldiğinde ona kavuşacağını söylemişti bizde anlayışla karşılamıştık.

Akın abim ise yemek yapmayı sevdiği için gastronomi okumaya karar vermişti.Üniversite 2.sınıfta ise Aylin ablaya aşık olmuştu.Okulu bitirir bitirmez evlendiler.Şuanda beraber işlettikleri bir lokantaları var.Asıl güzel olaysa Aylin abla hamile minik bir prenses daha katılacak aramıza.Heycanla onun gelişini bekliyoruz.Karan abim ise yurt dışında konservatuvar bölümünü okuyup yüksek lisans yaptı.Şuan tanınan ünlü bir besteci.Şarkıları o kadar güzel ki dinleyen bir daha dinlemek istiyor.Sesini dinlemeyi çok seviyorum.

Bütün ailemi anlattığıma göre sıra bana geldi sanırım.Ben AYAZ KESKİN Akın abimin destekleriyle psikolog desteği alıp kendimi iyileştirmeyi başardım.Geçmişi arkamda bırakıp önüme bakmayı öğrendim sonunda.Uzun süren tedavilerin sonrasında tamamen iyilesmiştim.Ve size asıl güzel haberi vermeyi unuttum ben AVUKAT oldum.

Ulaşamadan öleceğimi sandığım bir hayalimi daha gerçekleştirdim.Bugün ise yeni bir davaya gireceğim.Bir genç kızın hakkını savunacağım ona yapılan haksızlığı engelleyip adaletin yerine gelmesini sağlayacağım.O genç kızın hayallerini elinden alanların en ağır  cezayı alması için elimden geleni yapacağım.

Kahvaltımı yaptıktan sonra Mirayımın yanaklarından öpüp babama döndüm.

"Baba benim duruşmam var bugün çıkıyorum ben."

Ayaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin