2.Bölüm

3.4K 139 41
                                    

Rüya

Ayaz yine eski evindeydi.Eski odasındaydı.Yatağından kalkacakken içeriye giren dev gibi adamlara baktı.Gözleri korkuyla büyürken onlara bakıyordu.

"Odamda ne işiniz var.Çıkar mısınız lütfen.Eğer babamı arıyorsanız aşağıda olması gerek."

"Bizi baban gönderdi ufaklık senin için gereken parayı ödedik şimdi saf ayaklarına yatma da bizde biraz eğlencemize bakalım."

Ayaz üzerine gelen adamlara yataktan kalkıp kaçacakken bir adamın kendini sıkıca tutması sonucunda kaçmamıştı.Adamlar Ayazı soyarken Ayaz kendinisi bırakması için yalvarıyordu.Bedeninde hissettiği dudaklar mide bulandırıcı sözler ağlamasını artırırken çırpınışları devam ediyordu.Ayaz o gece sadece bedenin de değil ruhunda da koca bir acı kalmıştı.

****

Ayazın odasından gelen acı dolu çığlık sesiyle aile odaya koştu.Ayaz yatakta dizlerini kendine çekmiş gördüğü kabus nedeniyle uykusunda ağlıyordu.Hakan bey oğlunun yanına gidip seslendi.

"Babam Ayazım kabus görüyorsun aslanım hadi gözlerini uyan babam."

Ayaz gözlerini açtığında mide bulantısından dolayı kimseye bakmadan banyoya koştu.Midesindeki klozete çıkartırken bir yandan da ağlıyordu.

Hakan bey Ayazın durumunun hassas olduğunu anladığı için abilerini odadan çıkartıp Ayazın yanına ilerledi.Ayaz kusması bittiğinde sifona basıp ayağa kalktı.Ağzında ki iğrenç tadı gidermek için ağzını defalarca yıkadıktan sonra elini ve yüzünü de yıkayıp kapıda kendine bakan Babasına baktı.

Ayaz babasından çok korkuyordu.

"Ne-neden buradasın ? Git lütfen uzak dur benden."

Hakan Bey oğluna uzun uzun baktıktan sonra yıllardır mahkemeye gelen çocuklar aklına geldi.Acıyla gözlerini kapattı."Allahım oğlumda o mahkemedeki çocuklar gibi cinsel istismara uğramamış olsun.Nolur Allahım Ayazım o iğrenç şeyleri yaşamamış olsun."Gözlerini açıp oğluna şefkatle baktı.

"Biraz konuşalım babam ? Lütfen Ayazım."

Ayaz karşısında kendine şefkatle ve istekle bakan adamı terlemek istemedi.Başını olumlu anlamda sallayıp odasındaki yatağa oturdu.Hakan beyde yanına oturduktan sonra gözlerini oğluna çevirdi.

"Ayaz babam neden biri sana dokunduğunda tiksiniyorsun?"

Ayaz dan

Korkuyordum anlamıştı birşeylerden şüphe ediyordu.Ya oda o adam gibiyse ya oda beni para için pazarlamaya çalıştırsa düşüncelerim zihnimi ele geçirirken titremeye başlamıştım.

"Sa-sadece sevmiyorum.Başka birşey yok."

Güven veren gözleriyle sakince konuştu.

"Babam ben Hakimim yani yalan söyleyip söylemediğini gözlerinden vücud dilinden anlarım.Farkındayım korkuyorsun birşeyler var.Bana güvenebilirsin babanım ben senim."

Ayaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin