Merhabalar tatlı okuyucularım bugün aklımda söyle bir düşünce geçti.
Eğer yorumlarınız ve oylarınız çok olursa gün içinde ikinci bölümü atacağım.
Bakalım ne kadar oy ve yorumlar gelecek...
İyi okumalar...
Akın 12 yaşındayken
Akın gözlerini açtığında farklı bir yerde olduğunu fark etti.Aklına gelenlerle doğrulmak istedi ama yapamadı.Vücudunu hareket ettiremiyordu.
"BABA ABİ KARAN KİMSE YOK MU ? "
İçeriye giren adamla Akının gözleri korkuyla büyüdü.Bu adam kendisini silahla vuran adamdı.Korkuyor kaçmak istiyordu.
"BABAM NERDE ABİLERİM NERDE ONLARA GİTMEK İSTİYORUM."
"Ah küçük sıçan sana kötü bir haberim var.Ailen seni öldü biliyor.Gerçi yaşaman mucizeymiş ama bence ölsen daha iyi olurdu.Şu haline bak bundan sonra boynundan aşağısı yok.Sen yatalak işe yaramayan insanlara yük olan bir veletsin sadece."
Hayır olamazdı.Ben ben böyle yaşayamam ki. Ellerimi ayaklarımı kımıldatmaya çalışıyorum neden olmuyor neden başaramıyorum.Yanıma yaklaşan adam üzerime eğilip boynumdan öptü.
"İĞRENÇSİN DOKUNMA BANA DOKUNMA ÇEK ELLERİNİ BABAMI İSTİYORUM.BABA KURTAR BENİ ."
"BABANI UNUT ARTIK BURADA BENİMLE KALACAKSIN AKIN.SANA İSTEDİĞİMİ YAPACAĞIM."
*****
Akın kabus gördüğü için uykusu arasında ağlıyor sayıklıyordu.
"Baba kurtar beni.Korkuyorum çok korkuyorum baba nolur kurtar beni."
Hakan bey oğlunun söylediklerini duymasıyla hızla yanına geldi.Oğlunun kabus gördüğünü anlayınca sakin ses tonuyla konuştu.
"Akınım babam uyan hadi kabus görüyorsun.Hadi babam hadi bitanem."
Akın korkuyla gözlerini açtı.Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.Hakan bey oğluna sarıldı.
"Geçti babam bitti buradasın artık yanımızdasın."
"Geçmedi geçmeyecek sana dedim baba beni bırak dedim.Neden bırakmadın neden buraya getirdin."
"Baba yalvarırım sık kafama bitsin bu işkence.Nolursun baba eğer kafama sıkarsan benden mutlusu olmayacak.Beni kurtarmış olacaksın.Oğlunu kurtarmış olacaksın.Lütfen baba yalvarıyorum sana ben böyle yaşamak istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Genç KurguHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.