Söz verdiğimden geç attığım için kusura bakmayın.Aksilikler olunca bölüm gecikti.
İyi okumalar...
Ares balkonda sigarasını içerken üzerine bırakılan Polarla arkasını döndü.Gördüğü Ayaz ile gülümserken elinde sigarası olduğunu fark edince hemen sigarasını söndürdü.
"Abi iyi misin durgun gibisin ? "
Ares aklındaki kötü düşünceleri kardeşine yansıtmamak için gülümseyip konuştu.
"Sorun yok abim işlerle ilgili bir problem halledilmeyecek birşey değil.Sen hayırdır yeniden yanıma geldin.Bir sorun mu var ? "
Ayaz sıkıntılı bir nefes verip abisinin yanına oturdu.Ares kardeşini kendine çekip sarıldıktan sonra üzerindeki poların bir kısmını kardeşinin üzerine örttü.
"Söyle bakalım seni bu sıkıntıya sürükleyen ne ? "
"Ben yeni kararlar aldım abi.Kendim için ve ailem için ama nerden başlayacağımı bilmiyorum.Benim tutunacak bir dalım hayalim olsun istiyorum.POLİSLİK artık hayallerimde kaldı ama ben yeni bir hayale atılmak ve bu zorluklara bir şekilde göğüs gelmek istiyorum.Sen tecrübelisin diye sana gelmek istedim.
Bana bir meslek seçmem için yardım eder misin ? "
Ares kardeşinin kendine fikir danışmanına sevinirken saçlarını öptükten sonra mutluluk ile konuşmaya başladı.
"Ederim tabiki abim.Hatta aklıma geldi bile.Sen senin durumunda olan çocukları kurtarmak onlara kol kanat germek için Polis olmak istiyordun değil mi ? Bunu farklı bir şekilde de yapabilirsin.Mesala avukat olarak o çocukları savunabilirsin.Onları bu şekilde de koruyabilirsin."
Ayaz düşününce abisinin dediği mesleği kendine yakın buldu.Ares abisine sıkıca sarılıp teşekkür etti.
"Teşekkür ederim abi.Artık bir hedefim var.Bu hayatın zorluklarına savaşmak için bir sebebim daha var."
Ayaz dan
Abim bana yeniden bir hedef bir hayal verdi.Mutluydum gerçekten fikirlerimi benimseyen beni benimseyen bir ailem vardı.Aklıma Akın abim gelirken abime döndüm.
"Abi birşey daha söylemem gerek.Akın abi eskiden ne yapmayı severdi."
Ares abim biraz düşündükten sonra konuştu.
"Lunapark lunaparklara gitmeyi çok severdi.Hatta babam eğer o gün yaşanmasaydı ertesi gün Akına karne hediye olarak luna parka götürecekti."
Sevinçle ayağa kalkıp el çarptım.
"O zaman luna parka gidebiliriz değil mi ? Hadi abi kalkın abi kardeş günü yapıp lunaparka gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Teen FictionHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.