19.Bölüm

925 57 27
                                    

Ben geldim canlarım...

Nasılsınız valla ben yorucu bir tempodayım.Dedem hastalandı onlarda kalıyoruz orda İnternet olmadığı için evle dedem gil arası mekik dokuyorum resmen.

Ahh herneyse umarım bölümü beğenirsiniz çünkü birazcık aceleye geldi.

İyi okumalar...

Akın abimin omzuna kafamı yaslanmış dışarıyı izliyordum.Bugün hastaneden çıkmıştım.Kalbim daha iyi gibiydi.Şuan ise babamın bizim için ayarlarığı süpriz dağ evine gidiyorduk.Herkes benim için çabalıyordu.Mutlu olmamı istiyorlardı.Teşekkür etmeliyim onlara bu hayatta az da olsa mutlu olmamı sağladıkları için.

Akın: Abim iyisin değil mi ?

"İyiyim abi kendimi daha iyi hissediyorum merak etmeyin lütfen."

Karan : O biraz zor küçük bey aklımızı aldın valla.Seni kaybederiz diye çok korktuk.

"Abi korkmayın lütfen iyiyim ayrıca sizi üzgün görmek beni de üzüyor."

"Oğlumu üzmeyin eşek sıpaları sizi.Çocuk yeni düzeldi tekrar hasta edeceksiniz."

Ateş abimde bu bunaltıcı havadan rahatsız olmuş olacak ki eli radyoya gitti.

Ateş:Yeter be depresif haller verelim ordan bir Serdar Ortaç -Mikrop şarkısını kuduralım canım.

Ateş abin şarkıyı açtığında Karan abinde yerinde ayağa kalkıp dans etmeye başladı.Ares abimde ona eşlik ederken Akın abim saçlarımı sevip onları gülerek izliyordu.

Neşeli geçen yolculuktan sonra sonunda orman evinde durduk.

Neşeli geçen yolculuktan sonra sonunda orman evinde durduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evin şıklığı ve güzelliğine hayran kalmıştım.Huzur dolu havası şimdiden iyi gelmişti bana.Arabadan inip orman kokusunu doya doya içime çekerken Ares abimde Akın abimin sandalyesine binmesine yardımcı oldu.Beğeni dolu gözlerle etrafı incelerken  babamın sesini duydum.

"Babam beğendin mi ?"

"Çok beğendim baba teşekkür ederim.Ben biraz gezintiye çıkabilir miyim ?"

Ayaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin