İnsanlar nankördü bencildi.Hani derler ya bana dokunmayan yılan bin yaşasın diye o atasözünü benimsemiş gitmişlerdi.
Halbuki mazluma kol kanat gelmek onları korumakta bir insanlık göreviydi.Ama kimse bunu görmüyordu.
Benim çığlıklarım mahallede yankılanırken herkesin kulaklarını kapatması gibi...
Acıdan kıvranıp yardım dilerken bir Allahın kulunun ambulansı aramaması gibi...
Kırgınım kızgınım bu hayata ama en çok insanlara...
Beni bedenimi kullanıp para kazanan babama.O zalimin eline bırakıp giden anneme.Benim istemediğimi bile bile zorla bana tecavüz edenlere kızgınım...
Ben bu hayatta normal bir çocuk gibi yaşayacakken bunu elimden alan herkese kızgınım.
Siz siz olun sizden yardım dileyen insanları sırtınızı dönmeyin.Unutmayın o insanlarda sizin gibi bir can taşıyor.Ve elinde olsa sizden yardım dileyecek kadar gururunu hiçe saymazlar.
Bahçede oturmuş zihnimdeki düşünceler içinde kaybolurken birinin bana seslenmesiyle ilkilip baktım.
"Abicim iyi misin dalgın duruyorsun."
"İyiyim Ares abi sadece geçmişim aklıma geldi.Kırgınlıklarım kızgınlıklarım yaşayamadığım çocukluğum geldi.
Biliyor musun Ares abi ben aslında 13 yaşıma kadar acılarıma rağmen güzel kahkahalar atabiliyordum.Hayallerim vardı mesela gerçekleştirmek için hevesle büyümeyi beklediğim hayallerim.Ama hepsi elimden alındı.Yaşama sevincim umudum hayallerim hepsini söke söke aldılar benden."
Ares abim gelip yanıma oturduğunda gözlerine baktım.Gözlerini dolmuş pişmanlık ile bakıyordu gözlerime.Kendini suçluyordu muhtemelen beni daha önce bulamadıkları için.
"Özür dilerim abim seni daha önce bulamadığım için sen acı çekerken ben rahat rahat uyuduğum için çok özür dilerim."
"Özür dileme abi böyle olmasını sizde istemezdiniz biliyorum.Sadece artık içimde tutmak istemediğim için seninle paylaştım.Suçluluk duy diye değil."
"Hayalin neydi ? "
"Polis olmak.Hayalim polis olmaktı. Masum çocukların hayatlarını kurtarmak onları o karanlık kuyudan çıkarmaktı.Ama olmadı o adam yine dünyamı başıma yıktı.Hemde bu sefer düzelmeyecek şekilde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Novela JuvenilHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.