Merhaba canlarım nasılsınız umarım çok bekletmemişimdir sizi.Ah ah bu aralar Ayazıma ilham gelemediği için pek zaman ayıramıyorum kusuruma bakmayın lütfen.
Lafı çok uzatmadan bölüme geçelim.Oy verip yorum yapmayı unutmayın canlarım.
İyi okumalar...
Babamdan ayrılmak çok zor olmuştu.Gitmek istemiyordum biliyordum çünkü bu kadının amacı annelik yapmak değildi.Annelik yapacak olsa birtek beni mi seçerdi ? Kendime güçlü durmam gerektiğini hatırlattım.Arabaya bindiğimde gözlerimi Hande hanımda gezdirdim.
"Amacın ne çok merak ediyorum.Senin gibi kadınlar hiçbir zaman annelik gibi kutsal bir duyguyu sahiplenemez.Mayanızda yok sizin.Sizin kalbiniz çürümüş böyle kutsal bir duyguyu kaldıracak güçte değiller.Ayrıca anneysen bir benim değil abilerimin de annesisin.Onlar dururken bir kez kucağına almadığın ben neden ? "
"Abinleri baban büyüttü tıpkı kendi gibi yetiştirmiş inan bana eski kocamın kopyalarına tahammülüm yok.Bu yüzden seni seçtim.Hem takıl bana hayatını yaşa bebek sen anneni daha tanımadın."
Umursamadan arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.Ben beladan uzak durmak istedikçe mıknatıs gibi çekiyordum sanırım.Telefon sesiyle gözlerimi açmadan dinlemeye başladım.
"Ah merhaba şekerim evi hazırladınız değil mi ? Süper bende benim küçüğü alıp geliyorum.Gelince tanışırsınız çok yakışıklı tıpkı bana benziyor.Canım oğlum benim para kaynağım."
Para kaynağı hay seveyim böyle işi yine mi ya kahretsin keşke telefonun kaydını açsaydım elimde delil olurdu.
"Aman kızım sende tabii ki Ayaza birşey yapamayacağım sadece Hakandan para almak için Ayazı kullanacağım.Bu yavrucak zaten anne sevgisi görmemiş iki sevgi gösterisi yaptım mi iş tamam.Biliyorsun bunun babasını da böyle kandırmıştım.Gerçi o kadar çocuk yapmasam iyi olurmuş şu hale bak.Yaptım da ne oldu bana değil babalarına para yediriyorlar salaklar."
Daha fazla dayanamayıp gözlerimi açtım.Kimse abilerime hakaret edemezlerdi.
"Sen kendini ne sanıyorsun salak kadın sana kanacak kadar aptal mi duruyorum ben.Ne mal olduğunu ilk görüşte anlamıştım.Ayrıca abilerim hakkında düzgün konuş onlara anne gibi anne olsaydın da ondan sonra evlatların hakkında konuşabilseydin.Annelik yapmamış kadına bir borçları olduğunu sanmıyorum.Zeka geni anneden gelir derler ama şükür ki ne abilerim ne de ben senin zekadan nasiplenmemişiz.Allah korumuş valla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Teen FictionHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.