Gün doğmayacak mesela bazıları için bir daha batmayacak.Bir daha göremeyecek sevdikleri onları.Acısı kalacak.Anısı kalacak.Ama kendisi olmayacak...
Ares apar topar hastaneye kaldırılmış ameliyata alınmıştı.Bu sırada aileye acı haber gitmişti.Ateş sevdiği kıza ilanı aşk yapamadan diğer yarısının ikizinin vurulduğunu öğrenmiş apar topar hastaneye yola çıkmıştı.Akın Karan Hakan bey ve Ayaz da aldıkları haberle soluğu hastanede almışlardı.
Ares den (Rüya )
Hissediyordum yolun sonuna gelmiştim.Keşke babama veda edebilecek zamanı bulsaydım beni dürüstlük üzerine yetiştirdiği için bana hem anne hem baba olduğu için ellerinden son kez öpseydim.Ona son kez sarılabilseydim.Ben gidince çok üzülme babam diyebilseydim.
İkizim Diğer yarım biliyorum ben gidince çok yanlız hissedeceksin.Sen kendini pek açmazsın kimseye bir bana gelirsin derdini anlatma bir benim yanımda yaparsın haylazlıklarını ben gitsem de yine bana gelirsin biliyorum.Üzülme ağlama dik dur yıkılma ikizim.Kardeşlerim sana emanet.Keşke daha çok abilik yapabilseydim onlara.Kader bu kadarmış.
Ayazım geç kavuşup erken ayrılmak zorunda kaldığım kardeşim beni unutma olur mu ? Senin için verdiğim savaşı unutma.Biliyorum çok abilik yapamadım sana ama yine de benide sev.Yani sever misin ? Beni de diğer abilerin gibi sever misin Ayazım.Kizma bana olur mu ? Çok isterdim büyürken yanında olabilmeyi mezun olurken kep atışını izlemeyi nasibim bu kadarmış kardeşim.
Akınım seni dimdik ayakta görmek tek hayalimdi.Son birkez de olsa ayakta dimdik görebilseydim seni çok mutlu olurdum.Ama biliyorum başaracaksın ve seni bu hale getirenlerden hesabını soracaksın.Hesap sorarken yanında olmayı çok isterdim.Ama olsun bizim kalbimiz bir birlikte olamasakta sizi izleyeceğim canlarım.Sizin mutluluğunuz benim mutluluğum olacak.
Karanım canım kardeşim Küçüğüm benim.Belki kızacaksın bana ben bir abi kaybının acısını çok iyi bilirim neden sende böyle yaptın bu acıya beni ikinci kez neden ittin diyeceksin üzgünüm bebeğim.Çok üzgünüm sizin yanınızda olamayacağım için sizi koruyamayacagim için çok üzgünüm...
****
"Hocam hastanın nabzı düşüyor."
Doktor Aresi kurtarmak için icerde çırpı nırken dışarıdakiler Aresin onları bırakmaması için dua ediyorlardı.Uzun süren operasyondan sonra doktor dışarıya çıktı.Herkes ayağa kalmış Aresden gelecek iyi bir haberi bekliyordu.Ates ise öylece kapıya bakmış ve konuşmuştu.
Ateş:Gitti ikizim bizi bırakıp gitti.
Hakan bey sabırsızlıkla doktora bakıyordu.Doktor üzgün bir şekilde konuştu.
"Üzgünüm biz elimden geleni yaptık fakat hastayı kurtaramadık.Başınız sağ olsun."
Hakan bey duyduklarıyla omuzları çökerken acı bir feryat çıktı ağzından.
"Oğlum bırakma bizi Aresimm gitme benden bu acıyı bana yaşatma Aslanım.Yakma yüreğimi."
Doktor Hakan beye baktı.
"Oğlunuz ölümü durumunda organlarının bağışlanmasını istemiş.Eğer sizde kabul ederseniz organları alınacak."
Hakan beyin duydukları ile bir kez daha gurur duydu oğluyla.Oğlu ölürken bile başka insanları düşünmüştü.Ayaz abisinin öldüğünü duyduğu andan itibaren kalbinin ağrısını artmış dayanamaz hale gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayaz
Novela JuvenilHayatın en sert AYAZI vurulan kişi... Var mısınız onun hayatını okumaya ?? Gerçek aile kurgusu.