9.Bölüm

1.3K 78 69
                                    

Bugünün ikinci bölümünü atıyorum tatlı okuyucularım.

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyor olacağım.Lütfen yorum ve oy vermeyi unutmayın.

İyi okumalar...

Akın 'dan

Ekranda izlediğim Karanla yüreğim yanıyordu.Ona bu acıyı yaşattığım için kendimi suçluyordum.Karşımda kızaran gözlerimden keyif alan it  konuşmaya başladı.

"Artistliğin kalmadı değil mi ? Herkes seni ölü bilirsin sen felç kal.Şu haline bak boynundan aşağısı tutmuyor.Bugün ailene seni açıklayacağım.Gelip görecekler kardeşlerini."

Onların karşısına çıkamazdım.Ben sadece onlara yük olurdum başka birşey değil.

"Yapma yalvarırım yapma söyleme onlara.Daha ne intikamını alıyorsun yetmedi mi benden aldıkların.Senin yüzünden vücudumu bile kullanamıyorum.Ben çıkamam onların karşısına bu şekilde olmaz.Ben bu şekildeyken olmaz.Nolursun acı bana."

O kadar kötü bir haldeyim ki beni bu hale getiren adamdan bana acımasını istiyorum.O ise gözlerime bakarken  babamı aradı.

"Alo "

Yıllardır hasret kaldığım ses ile gözlerimdeki yaşlar akarken beni bu hale getiren şerefsiz konuşmaya başladı.

"Meraba Hakan KESKİN  sesimi hatırladın ? Beni hatırladın ? "

"Kimsin sen neden seni hatırlamam gerekiyor."

Yapma diye yalvaran gözlerle baksam da beni dinlemedi.

"Yıllar önce ölü bildiğin oğlun var ya AKIN işte o ölmedi desem "

"Dalga geçiyorsun lan benimle ?"

"Hayır dalga geçmiyorum.Oğlun ölmedi ben onu ölü görmeni sağladım o kadar.Attığım konuma gel ve oğluna kavuş."

Telefonu kapattıktan sonra sırıtarak baktı bana.

"Neden öyle bakıyorsun seni babana ailene kavuşturuyorum artık.Ah gerçi senin halini gördükten sonra seni almak dahi istemeyebilir.Sonuçta kim ister yatalak bir evlada bakmayı.Ömür boyu onlara muhtaç olacaksın.Belki arkandan ağlatan Karan bile altını değiştirirken midesi bulunacak neden hayatta kaldı ki keşke ölseydi diyecek."

Bu sözler ağrıma gitmişti.Ben böyle olmak istemedim ki ? Benim elimde değildi.Keşke ölsem bende Allahın hergünü ölmek istiyorum.Heleki aileye yeni katılan kardeşimin karşına bu şekilde çıkamam ki ?

"Sık kafama yarım bıraktığın işi bitir işte.Ne duruyorsun sık kafama bitsin bu iş.Yeter artık hem yarım bıraktığın işi tamamla.Hadi sık kafama da bitsin bu iş."

Ayaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin