5. kapitola

819 12 0
                                    

Pomalu se přiblížil a chtěl mě políbit. Uhla jsem a zvedla se. ,,no promiň asi jsi to špatně pochopil..u už musím jit" řekla jsem a šla rychle pryč ,,počkej Tess" zavolal na mě a já se rozběhla. Běžela jsem celou cestu domů.

,,ahoj mami jsem doma" oznámila jsem když jsem našla mámu v kuchyni. ,,kde máš Domcu?" Zeptala se ,,zůstala na té párty" řekla jsem ji a vydala se směrem ke svému pokoji. Vzala jsem si pyžamo a šla do koupelny. Osprchovala jsem se, vycistila si zuby a udělala skincare. Pak už jsem zalezla do postele a šla spát.

Ráno mě vzbudil můj vyzvánějící mobil. Ze začátku jsem to nechtěla vzít ale když zvuk nepřestával vzala jsem mobil do ruky a zvedla to. Bez toho aniž bych aspoň uvažovala kdo to je. ,,ano?" Řekla jsem ospale do telefonu ,,Tess?" Ozvala se Domca ,,můžeš me příště nenechat pít?" Řekla a já se zasmála ,,nenechas si do toho kecat" oznámila jsem ji a na druhé straně bylo ticho. Po chvilce se ozvalo ,,jo ale teď mě kurva bolí hlava" zase jsem se musela zasmát ,,tak si Vem prášek a bez spát" řekla jsem a tipla hovor. Koukla jsem se kolik je hodin 11:45. ,,No ještě chvíli spát můžu" řekla jsem si sama pro sebe a sla spát.

13:30

Vzbudila jsem se a podívala se kolik je. ,,jejda to byl delší šlofík" vylezla jsem z postele a šla do koupelny. Vycistila jsem si zuby a udělala si skincare. Poté jsem se vydala do kuchyně kde jsem obyčejné měla připravený oběd. Táta byl v pracovně a mama v obýváku žehlila prádlo. ,,dobré ráno" řekla když si mě všimla ,,dobré" ozvala jsem se a vzala si oběd k jídelním stolu. ,,Byl tu nějaký kluk a ptal se po tobě. Řekla jsem že nejsi doma" řekla po chvíli mama. ,,cože" řekla jsem překvapeně. Mamina odpověď byla dobrá. Aspoň mu neřekla že spím. Ale kdo byl ten kluk.. Petr. No jasně. ,,jo rekl že přijde k večeru" oznámila mi mama a já vykulila očí. ,,dobře" řekla jsem a pak už jsem jen jedla.

Když jsem dojedla mama mě poprosila ať dám nádobí do myčky. Udělala jsem tak a pak sla k sobě do pokoje. Učila jsem se na test z matiky. Nesnáším matiku ale potrebuju dobré známky. A je neděle takze je docela žádoucí se učit. Učila jsem se asi dvě hodiny. Pak jsem vyhodnotila že to bude buď dobrý nebo špatný. Šla jsem si pro telefon když mi přišla zpráva

27wolfenstein: vím že jsi doma

Byla jsem překvapená a zmatená zároveň. Když mi došlo co mi mama říkala u oběda. Zprávy jsem si nevsimala a šla zkontrolovat sociální sítě. Po chvíli jsem uslyšela zvonek. Mama šla otevřít dveře. A po krátké debatě s nějakým člověkem na me zavolala ,,Tess máš tu návštěvu". Ale ne. Šla jsem ke dveřím a viděla Petra. Když mě uviděl usmál se. ,,ahoj" pozdravil mě a já jeho taky. ,,můžu dovnitř?" Zeptal se a já ho pustila a ukázala na můj pokoj. Zavřela jsem vchodové dveře a sla za nim ke mě do pokoje. Tam jsem taky zavřela dveře a čekala co budu dál. ,,omlouvám se" řekl provinile ,,asi jsem to fakt špatně pochopil nebo spíš jsem to vyhodnotil jinak než jsem měl" jen jsem kývla hlavou a sedla si na postel. Moc dobře vím jak to myslel. Jinak řečeno 'myslel jsem že jsi do mě blázen jak ostatní a chtěl jsem si užít'. ,,no muzem být kamarádi?" Promluvil do ticha ,,asi jo" odpověděla jsem mu. ,,tak jo, a jen aby bylo jasno..." odmlčel se ,,Nejsem do tebe zamilovaný. Jsme prostě kamarádi" řekl a vypadal že chce ještě něco říct ,,jo ja to chápu" řekla jsem a viděla jak se mu ulevilo. ,,tak jo" usmál se a já taky. ,,no teď me tak napadlo....umíš jezdit na skatu?" Zeptal se Petr a já nesouhlasne zavrtěla hlavou ,,tak ja te to naučím" řekl a sel směrem ke dveřím.

,,tak jo a teď se jen odrazej nohou" drzel mě za ruce a já zkusila to co mi řekl. ,,jde ti to" usmál se ,,jo hlavně mě nepoustej jinak hodím hubu" zasmál se ,,neboj". Už jsem zvládla jezdit když z ničeho nic mě pustil. To nebude dobrý. Chvíli jsem jela ale nakonec jsem skončila na zemi. ,,jsi v pohodě?" Bezel ke mě ,,jo asi jo" řekla jsem a začala se zvedat. ,,no teda až na odřený kolena v pohodě" prohlížela jsem si kolena ,,pojď bydlím kousek ošetřim ti to" kývla jsem hlavou a šla za nim.

,,možná ti teď štípne" nalil mi dezinfekci na koleno a já zatla zuby ,,dobrý?" kývla jsem hlavou na souhlas. Vzal naplasti a kolena přelepil. ,,hotovo" usmál se. Úsměv jsem mu opetovala. ,,kolik je hodin" Zeptala jsem se a on se podíval na mobil ,,19:55" rekl a sel uklidit dezinfekci a vyhodit kapesníky od krve. ,,A do hajzlu. Už musím jít. Uvidíme se zítra? Nebo jindy jo?" Řekla jsem a šla rychle k východu z jeho bytu. Pak jsem běžela domu.

,,mami, tati jsem doma" prisla jsem do kuchyně a mama zrovna nandavala jídlo ,,ahoj zlato, kde jsi byla?" Podívala se na mě a pak mi nandala jídlo na talíř. ,,s Petrem, učil mě jezdit na skatu" mama položila talíře na stůl a zavolala na tátu. ,,to je ten kluk? Tobě se líbí?" Zeptala se mě ,,Jo je to ten kluk a ne nelíbí se mi. Je to stein" řekla jsem máme protože vím že ho občas poslouchá. Ale nezná ho natolik aby ho poznala podle vzhledu. ,,fakt?" Usmála se když přišel tata ,,ahoj tati" sedla jsem si ke stolu ,,ahoj" usmal se a taky se posadil. Navecereli jsme se společně a pak se spí dívat společně na televizi.

Když skončil nás oblíbený seriál šla jsem se vysprchovat a vyčistit si zuby. Pak jsem šla do postele a šla spát.

Ahoj. Další kapitola je tu. Jsou tu určitě chyby nebo překlepy. To prosím omluvte. 🌻

osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat