O půl roku později
Poslední měsíce utíkali jako voda. Petr a já jsme kamarádi. Zatím. Shodli jsme se že to bude lepší pro oba. Když si dáme na chvíli pauzu od vztahu. Ale dohodli jsme se že až budem připraveni jsme tu pro toho druhého. Jsem teď fakt šťastná. Jakub a já jsme opět kamarádi. Jen už ne tak velcí jak dřív. Víte co. Ono to moc nejde. Když někoho milujete nemůžete s ním po rozchodu zůstat prostě kamarád. Ale dá se říct že když už se někde vidíme děláme jako by se nic nestalo. Moje kariéra je docela úspěšná. Moje studio se rozrostlo o pár dalsich místnosti. Můj byt jsem zhruba před měsícem prodala a koupila si malý ale rodinný domek se zahradou. Jo bydlím v něm sama. Ale ne úplně. Pořídila jsem si malého zlatého retrívra. Je to holka. Chtěla jsem ji pojmenovat tak aby byla spojena s mým nejoblíbenějším člověkem na planetě. Proto jsem ji pojmenovala ,,Sunny" připomíná mi slunečnice a Petra. Ten je u mě doma taky dost často. I když jsme zatím přátelé. Je u mě snad častěji než já. Co se mého vzhledu týče... nečekali jste snad že bych byla stejná ne? Pár nových tetování a nový vlasy. Nechala jsem si je trochu zastřihnout odbarvit a nakonec prebarvit na červenou.
,,ahojky krasko" políbil mě na tvar Petr a podal mi růží když jsem mu otevřela. ,,ahoj" usmála jsem se na něj a pustila ho dovnitř ,,dekuju" políbila jsem ho na tvář a růží dala do vázy. ,,už jsi připravena na vztah?" Zeptal se jako tento týden už asi po čtvrtý. On už očividně je. A já už asi taky. Ty měsíce byli zativen docela muka protože jsem hi nemohla líbat. A už vůbec ne svlekat. No chápete fakt utrpení. Jen jsem se zasmála a on nechápavě koukal. Kousla jsem se do rtu a kývla hlavou. Přišel ke mě blíž a prirazil mě na zeď za mnou. ,,opravdu?" Usmíval se na mě. Měl tak rozzarene očí. Tenhle pohled mám nejradši. Hned po tom jeho pohledu plného chtíče když se na mě dívá. ,,ano" políbil mě. Libali jsme se hladově. No pokračovalo to zajmave ale to vám říkat nebudu...
Po tom jsme leželi u mě v posteli. Hladil mě po ruce a u toho se usmíval. Já ho pozorovala. Potřebovala jsem koukat na jeho oči, vlasy, tetování, kroužek v nose, tetování na krku.. a všude jinde. On je prostě tak krásný. Ale v tom mi něco došlo. Spíš jsem měla takové deja vu. Zahnala jsem špatné vzpomínky a políbila ho. Když jsem se odtahla měla jsem na tváři široký úsměv. Petr také i jeho oči se na mě usmivali. Zvedla jsem se z postele a šla najít své oblečení do kterého jsem se následně oblékla. Petr mě nechápavě pozoroval ,,vis ze ten kdo by měl zvedat případně kotvy jsem já že jo?" Hodila jsem po něm polštář a začala se smát ,,debile, jdu vyvenčit Sunny" taky se smal a zvedl se. ,,pujdu s tebou" zavolal na mě když jsem vysla z pokoje a zacal se oblékat.
Když byl připravený na odchod vzali jsme Sunny a šli se projít. ,,jsem ráda že jste nešel nahý pane Adamku" zaseptala jsem mu do ucha a začala se smát. ,,to bys měla být protože jinak už bych byl tak desetkrát znasilnen" Zašeptal mi zpět a já se začala smát. Jo nás humor je občas zvláštní ale baví mě. Propletli jsme si spolu prsty a spokojeně kraceli se Sunny ulicemi Brna.
Vrátili jsme se někdy k večeru a objednali si pizzu. Sunny se šla taky najíst. Po večeři jsem se vydala do sprchy kde mě Petr nenechal samotnou... a po sprše jsme si lehli ke mě. Teda k nám do postele. Oficiálně jsme si neřekli že spolu bydlíme ale Petr tady stejně tráví většinu času. Takže tu má i oblečení. A pustili jsme si film. Spokojeně jsme usli v objetí.